AW: Formula 1
Ferrari mora smanjiti potrošnju goriva svog Type 056
Du musst angemeldet sein, um Bilder zu sehen.
Raikkonenu je za prvi stint od 14 krugova u Belgiji trebalo čak 7 kilograma više goriva u odnosu na Giancarla Fisichellu na Mercedesovom motoru.
Žedni Type 056
Direktor Ferrarijeve F1 momčadi Stefano Domenicali je istaknuo aspekt potrošnje goriva kao jedno od područja koje žurno trebaju unaprijediti, nakon što je Velika nagrada Belgije jasno pokazala da Mercedesov motor troši manje goriva od Ferrarijevog.
Iako su obojica prvi put u boks išli u 14. krugu, Kimi Raikkonen je utrku morao startati sa 7 kilograma benzina više u odnosu na Fisichellu za prvi stint.
Mercedesov ovogodišnji FO 108 W ima odlične rezultate i u usporedbi s BMW-ovim i Renaultovim motorima, koji su po pitanju potrošnje goriva u Ferrarijevom razredu.
"Ovo je područje na kojem moramo raditi, moramo shvatiti što druge momčadi rade po pitanju potrošnje i uštede goriva," rekao je Domenicali.
"Moguće je da drugi rade bolji posao od
nas i stoga moramo točno znati zašto."
"Riječ je o aspektu koji je odlučio razliku, a razliku će odlučivati i u budućnosti."
Velika potrošnja Ferrarijevog Type 056 ipak nije novost jer je od početka sezone bilo primjetno da su Raikkonen i Massa redovito bili teži u odnosu na svoje izravne suparnike, premda su na stazi mogli izdržati manje od njih.
Potrošnja goriva sljedeće godine od krucijalne važnosti
Aspekt potrošnje goriva sljedeće će sezone postati još važniji, budući da je dogovoreno da tijekom utrka više neće biti dolijevanja goriva. Osim dodatnih nekoliko desetaka kilograma uštede na težini, motori koji budu manje trošili zahtjevat će i manje spremnike goriva, što će osloboditi manevarski prostor dizajnerima u optimizaciji bolida.
"Što se tiče sljedeće godine, potrošnja i štednja goriva će biti jedan od najvažnijih elemenata jer razlika u kilogramima na kraju utrke može donijeti ogromnu razliku."
"To je sigurno područje na kojem moramo puno raditi i kojeg moramo shvatiti."
Giancarlo Fisichella će voziti za Ferrari do kraja sezone, a vjerovatno će i ostati kao testni vozač u 2010.