Digital Eliteboard - Das Digitale Technik Forum

Registriere dich noch heute kostenloses um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereiche, welche für Gäste verwehrt bleiben

Formula 1

AW: Formula 1

DAN D ZA FORMULU 1

IMG Removed

Ljubitelji Formule 1 sa nestrpljenjem očekuju današnji dan koji bi u mnogome mogao odrediti
sudbinu ovog sporta. Kao što je poznato od ranije FIA bi danas trebala objaviti imena ekipa koja će naredne sezone nastupati u svjetskom prvenstvu.

I dalje ostaje veliki upitnik pored ekipa koje su okupljenje u FOTA-u. Vodeće ekipe Formule 1 su aplicirale za narednu sezone tražeći od Maxa Mosleya potpisivanje novog Concorde ugovora. Mosley je odmah odgovorio da novog ugovora nema, sve dok ne bude kompletirana lista učesnika za 2010.

Iz ekipe Ferrarija ističu svoju spremnost da napuste Formulu 1, ukoliko FIA ne udovolji zahtjevima FOTA-e, a slični signali stižu i od ostalih ekipa koje su pod FOTA-om.Brawn, BMW Sauber, Ferrari, McLaren, Red Bull, Renault, Toro Rosso i Toyota ostaju čvrsto uz svoje stavove, što znači
da bi se vrlo lako moglo dogoditi, da ove ekipe naredne godine gledamo u nekom sasvim drugačijem takmičenju.

Od ostalih ekipa Williams i Force India su bezuslovno aplicirali, a tu su i nove ekipe od kojih su neke ozbiljno ''zagrizle''. Imena ekipa se svakodnevno slažu, pa smo tako upoznali nove ekipe kao što su USF1, Litespeed,Camops Metu, Prodrive, Brabham, Espilon Euskadi, March, Lolu, N. Technology. Šta će se dogoditi vidjet ćemo danas. Formula 1 ili nešto sasvim drugo, pitanje koje muči ljubitelje Formule 1. Danas bi puno trebalo biti jasnije.
 
AW: Formula 1

FIA OBJAVILA SPISAK

IMG Removed

Međunarodna automobilistička federacija FIA je u petak objavila listu ekipa koje bi naredne sezone trebale nastupati u svjetskom prvenstvu. Na popisu se nalaze sve ekipe ukupno njih 13, a od novih imena tu su Campos Team, Manor Team odnosno Team US F1.

Iako je FIA objavila spisak ekipa situacija je još uvijek neizvjesna. Razlog, Toyota, BMW Sauber, McLaren, Renault i Brawn GP su poslali svoje aplikacije uz određene uslove, pa je pomenutim ekipama FIA ostavila rok do narednog petka kako bi odustali od svojih uslova.

U drugoj grupi se nalazi Ferrari, zatim dvije ekipe Dietricha Mateshitza - Red Bull Racing i Scuderia Toro Rosso, odnosno Williams i Force India. Ferrari, Red Bull i Toro Roso su ekipe koje su dobile zeleno svjetlo za nastup jer su prije par godina potpisale određeni ugovor sa Bernijem Ecclestoneom i FIA-om.
Ferrari je odmah demantovao bezuslovni nastup, nakon čega je stigla reakcija Red Bulla i Toro Rossa koji su još jednom istakli svoju vjernost FOTA-i.

Lista učesnika za 2010. godinu:
Scuderia Ferrari Marlboro - Ferrari
Scuderia Toro Rosso - STR (dobavljač motora nije potvrđen)
Red Bull Racing - Red Bull Racing (dobavljač motora nije potvrđen)
At&T Williams - Williams Toyota
Force India F1 Team - Force India Mercedes
Campos Grand Prix - Campos Cosworth
Manor Grand Prix - Manor Cosworth
Team US F1 - Team US F1 Cosworth
Vodafone McLaren Mercedes* - McLaren Mercedes
BMW Sauber F1 Team* - BMW Sauber
Renault F1 Team* - Renault
Panasonic Toyota Racing* - Toyota
Brawn GP Formula One Team* - Brawn (dobavljač motora nije potvrđen)
 
AW: Formula 1

Vozači traže niže cene ulaznica
Du musst dich Anmelden oder Registrieren um diesen link zusehen!
Odziv publike je značajno opao na trkama Formule 1, pogotovo na VN Turske prošlog vikenda. Trka u maju 2005. godine je izazvala kolaps u saobraćaju i višesatno čekanje u gužvi na lokalnim putevima. Prošlog vikenda Istanbul Park je bio ispunjen svega 28 % od svog maksimalnog kapaciteta, prodaja vikend karti je dramatično opala.
Sa sposobnošću da primi 130 000 ljudi, prodato je samo 36 000 vikend karti u 2009. godini, najmanje u petogodišnjoj F1 istoriji staze. To je nateralo organizatore da prekriju tribine sa crnim platnom kako se na TV prenosu ne bi video mali odziv gledalaca.
Du musst dich Anmelden oder Registrieren um diesen link zusehen!
Ovde nije bilo nikog. Bilo je dosta ljudi koji su pokušali da uđu, ali očigledno nije bilo jeftino, trebali smo da ih pustimo da uđu besplatno na kraju trke, bilo bi lepo za šou pustiti ljude unutra. Siguran sam da postoji dosta ljudi koji bi došli na VN Turske, ali ne mogu to da priušte, zato što je to veoma skupo,“ izjavio je za Roiters Red Bulov vozač Mark Veber koji je završio trku na drugom mestu.
VN Španije je takođe imala, loš odziv ove godine, vikend karta za glavne tribine je koštala 533 € na kapiji.
„Moramo učiniti da karte budu jeftinije. Preferiramo da vozimo na stazama gde su karte jeftinije a ima više ljudi, ukoliko bi snizili cene karti tribine bi bile pune,“ zaključio je Ferarijev vozač Felipe Masa.
„Ako čovek iz prosečne porodice treba da odluči da li da potroši 1 000 €, za sebe i dvoje dece, ili ostane kući pored TVa, naravno da će se odluči za ovo drugo. Mislim da kad dođete ovde i vidite da je grad pun navijača, a onda dođete na stazu i vidite da tu nema nikog, znate da je preskupo,“ rekao je Mark Veber.
 
AW: Formula 1

Najava Silverstone
19,20 i 21.06.2009

16izc4m.jpg

16isfty.jpg
 
AW: Formula 1

FIA VS. FOTA - I DALJE BEZ SPORAZUMA

20t4fpk.jpg


Međunarodna automobilistička federacija FIA danas je potvrdila kako na jučerašnjem sastanku s predstavnicima Udruženja F1 timova (FOTA) nije postignut sporazum u vezi pravila za iduću sezonu, te da će 2010. biti uveden opcionalni ograničeni budžet od 40 milijuna funti, baš kao što se isprva planiralo.

"Prema dogovoru od 11. lipnja, financijski stručnjaci FIA-e i FOTA-e jučer su se sastali (u Londonu op.ur.)," pisalo je u FIA-inoj izjavi. "Nažalost, FOTA-ini predstavnici su izjavili kako nisu imali nikakve ovlasti za raspravljanje o FIA-inim financijskim pravilima za 2010. Štoviše, uopće nisu bili pripremljeni za bilo kakvu raspravu o pravilima.

Kao rezultat toga, sastanak nije mogao ostvariti svoju svrhu - usporedbu FIA-inih pravila s FOTA-inim prijedlozima s ciljem pronalaska zajedničke pozicije.

U nedostatku pravog dijaloga, FOTA-ini financijski prijedlozi su bili prokomentirani, ali postalo je jasno kako isti ne bi bili dostatni za ograničenje potrošnje tima koji posjeduje resurse za puno veću potrošnju od svojih konkurenata.

FIA-ina financijska pravila, stoga, ostaju nepromijenjena."

FIA je prošli tjedan timovima, koji su predali uvjetne prijavnice za iduću sezonu, dala ultimatum da se do petka, 19. lipnja, odreknu svojih uvjeta ukoliko žele ostvariti pravo natjecanja u 2010. Sudeći prema dosadašnjim neuspješnim sastancima FIA-e i FOTA-e, čini se da su šanse za postizanje dogovora unutar zadanog roka vrlo male.
 
AW: Formula 1

DOMINACIJA RED BULLA

IMG Removed

Vozači Red Bull Racinga, Sebastian Vettel i Mark Webber obilježili su slobodne treninge za VN Velike Britanije koji su se danas vozili na legnedarnom Silverstoneu. U Veliku Britaniju Red Bull je stigao sa određenenim modifikacijama na svojim bolidima, što se osjetilo na samoj stazi.

Tako je na prvom slobodnom treningu Sebastian Vettel sa vremenom 1:19.400 najbrži, Webber je imao vrijeme 1:19.682, a najbliži vozačima Red Bulla bili su vozači GP Brawna, Jenson Button i Ruben Barichello koji su kasnili po osam desetinki. Nakon dva vozača GP Browna, na petom mjestu je bio Fernando Alonso dok je Felipe Massa završio kao šesti.

Na drugom slobodnom treningu Vettel je bio nešto sporiji 1:19.456, Webber je vozio 1:19.597.
Sjajan posao je na drugom slobodnom treningu napravio Adrian Sutil koji je odvozio 41 krug i na kraju je bio treći sa šest desetinski slabijim vremenom od Vettela. Solidan rezultat je ostvario Kazuki Nakajima koji je na kraju završio kao četvrti. Fernando Alonso je zadržao ritam i opet je na kraju imao plasman među pet najboljih.
 
AW: Formula 1

MOMČADI NAJAVILE POKRETANJE SVOG TAKMIČENJA

IMG Removed

Sukob između Međunarodne automobilističke federacije (FIA) i momčadi Formule 1 okupljenih u organizaciju FOTA dosegao je vrhunac nakon što su momčadi najavile pokretanje svog prvenstva.
Ferrari, McLaren-Mercedes, BMW-Sauber, Brawn GP, Toyota, Red Bull, Toro Rosso i Renault su danas objavili kako će za sezonu 2010. godine pokrenuti svoje prvenstvo jer FIA i dalje ustraje na godišnjem proračunu od 65 miliona dolara.

Danas je posljednji rok momčadima da se prijave za Svjetsko prvenstvo F1 pod okriljem FIA-e. Međutim, posljednji pokušaji da se pronađe kompromis nisu urodili plodom.

Predsjednik FIA-e Max Mosley je bio spreman za iduću sezonu povećati proračun momčadima na 100 miliona eura, ali ukoliko se on za 2011. smanji na 45 miliona eura. No, za sada nema dogovora.
 
AW: Formula 1

VETTELOV POLE POSITION

IMG Removed

Vozači Red Bulla su nakon dominacije na jučerašnjim slobodnim treninzima, svoju brzinu potvrdili i na službenom treningu. Mladi Sebastian Vettel je tako stigao do četvrtog pole positiona u karijeri, dok je Mark Webber završio kao treći.

Između dva bolida Red Bulla na kraju se ugurao jedan Brown GP-a i to onaj u kojem sjedi iskusni Brazilac Rubens Barrichello. Vettel je na kraju imao vrijeme 1:19.509, dok je Barichello zaostao tri desetinke, Mark Webber je bio treći sa vremenom 1.19.868.

Vodeći u ukupnom poretku Jenson Button je na domaćem terenu završio tek na šestom mjestu sa 1.20.289. Odličan posao su danas napravili Jarno Trulli kao vozač Toyote koji se probio na četvrto mjesto, dok je Kazuki Nakajima bio još bolji, peti.

Kada su u pitanju eliminacisjki dijelovi, nakon prvog dijela svoj nastup su zaključili Sebastien Buemi, Lewis Hamilton koji će startati kao 19.pa Adrian Sutil, Sebastien Bourdais i Giancarlo Fisichella. U centru pažnje je bio Nijemac u bolidu Force Indije koji je u samoj završnici prvog dijela kvalifikacija neugodno izletio i završio u gumama na sreću bez bilo kakvih posljedica. Organizatori su izvukli safety Car na stazu pa je prvi dio treninga zaključen 24 sekunde ranije. Hamilton je u takvoj situaciji prošao najgore jer nije mogao odvoziti najbrži krug. Pomenutoj petorci priključili su se nakon dugog dijela, Nick Heidfeld, Nelson Piquet, Heikki Kovalainen, Robert KUbica i Felipe Massa.

Rezultati treninga za VN Engleske:
1 Sebastian Vettel (Nje,Red Bull) 1:19.509
2 Rubens Barrichello (Bra,Brawn GP) 1:19.856
3 Mark Webber (Aus,Red Bull) 1:19.868
4 Jarno Trulli (Ita,Toyota) 1:20.091
5 Kazuki Nakajima (Jap,Williams) 1:20.216
6 Jenson Button (VB,Brawn GP) 1:20.289
7 Nico Rosberg (Nje,Williams) 1:20.361
8 Timo Glock (Nje,Toyota) 1:20.490
9 Kimi Räikkönen (Fin,Ferrari) 1:20.715
10 Fernando Alonso (Špa,Renault) 1:20.741

11 Felipe Massa (Bra,Ferrari) 1:18.927
12 Robert Kubica (Polj,BMW) 1:19.308
13 Heikki Kovalainen (Fin, McLaren Mercedes) 1:19.353
14 Nelson Piquet (Bra,Renault) 1:19.392
15 Nick Heidfeld (Nje,BMW) 1:19.448

16 Giancarlo Fisichella (Ita,Force India) 1:19.802
17 Sebastien Bourdais (Fra,Toro Rosso) 1:19.898
18 Adrian Sutil (Nije,Force India) 1:19.909
19 Lewis Hamilton (VB, McLaren Mercedes) 1:19.917
20 Sebastien Buemi (Švi,Toro Rosso) 1:20.236
 
AW: Formula 1

I PONOVO VETTEL

IMG Removed

Sjajni Nijemac Sebastian Vettel za volanom Red Bull bolida osvojio je prvo mjesto na Velikoj nagradi Velike Britanije. Slavlje Red Bulla upotpunio je drugim mjestom Mark Webber. Treći je bio Rubens Barrichelo...

Njemački vozač pokazao je da je izrastao u sjajnog vozača. Bila je ovo njegova druga pobjeda u sezoni i treća u karijeri.
Britanac Jenson Button, pobjednik šest od sedam trka, stigao je do šeste pozicije, dok su ispred njega kroz cilj prošli Felipe Massa i Nico Rosberg.

Rezultati
1. Sebastian Vettel (Red Bull) 1:22:49.328,
2. Mark Webber (Red Bull) zaostatak + 15.188,
3. Rubens Barrichello (Brawn) + 41.175,
4. Felipe Massa (Ferrari) + 45.043,
5. Nico Rosberg (Williams) + 45.915,
6. Jenson Button (Brawn) + 46.285,
7. Jarno Trulli (Toyota) + 1:08.307,
8. Kimi Räikkönen (Ferrari) + 1:09.622,
9. Timo Glock (Toyota) + 1:09.823,
10. Giancarlo Fisichella (Force India) + 1:11.522...
 
AW: Formula 1

ECCLESTONE NEĆE DOPUSTITI RASPAD FORMULE 1

Šef Formule 1, Bernie Ecclestone, izjavio je kako neće dopustiti raspad Formule 1 odlaskom FOTA-inih članova, koji namjeravaju pokrenuti vlastito prvenstvo.

"Formuli 1 sam dao više od 35 godina svog života," rekao je Ecclestone za novine The Times. "Moj se brak raspao zbog Formule 1, stoga sam vraški siguran kako neću dopustiti da se stvari raspadnu radi nečega što je naposljetku - ništa. Ako analizirate probleme, vidjet ćete da ne postoje oni koji se ne mogu lako riješiti."

U međuvremenu, FOTA je u više navrata potvrdila namjeru pokretanja novog prvenstva, a glasine tvrde kako će se prvi sastanak, na kojem će se raspravljati upravo o tom planu, održati idući četvrtak.
 
AW: Formula 1

Formula 1 ide dalje: "Pamet je pobijedila ludilo"

renault-formula1-afp600.jpg


LUCA DI MONTEZEMOLO, predsjednik FOTA-e i šef Ferrarijeva koncerna, te predsjednik tog talijanskog giganta u Formuli 1, zadovoljan je učinjenim u srijedu.
Podsjetimo da je sastanak u Parizu između Udruženja momčadi Formule 1 (FOTA) i Međunarodne federacije autosporta (FIA) donio smirenje na toj relaciji, te da se neće dogoditi raskol, koji je mogao izrežirati najtamniji scenarij.
Izbjegnuta je tako podjela Formule 1 na dva dijela, te je dogovoreno smanjenje troškova, a predsjednik FOTA-e, koja je u svom okrilju imala osam momčadi Formule 1 (Ferrari, McLaren, BMW Sauber, Renault, Toyota, Red Bull, Toro Rosso i Brawn GP) Luca di Montezemolo, sve je komentirao sljedećim riječima:
"Prevladala je logika. Naši zahtjevi su bili razumni, pošteni i logični. Sretan sam što je prevladala pamet, a ne ludilo", rekao je Talijan i dodao: "Još postoje stvari koje moramo utanačiti i dogovoriti. No, opet smo na pravom i dobrom putu".
Kompromis zadovoljio obje strane
Max Mosley, predsjednik FIA-e, pristao je na sastanku u Parizu ukinuti odredbu od uvođenju proračunskog limita po momčadi u idućoj sezoni.
Time je izašao ususret osnovnom zahtjevu Udruženja momčadi Formule 1 (FOTA), momčadima koje nipošto već sljedeće sezone nisu željele pristati na biranje između "salary capa s povlasticama (slobode pri tehničkim zahvatima na bolidu)" i neograničenog budžeta uz uvedene tehničke restrikcije.
K tome je Ferrari kao FOTA-in kolovođa, skupa sa svojim sljedbenicima, zadovoljštinu dobio najavom Maxa Mosleyja o povlačenju s mjesta predsjednika na kraju sezone. Njima mrskom lideru FIA-e istječe mandat u listopadu. Obećao je da se neće ponovno kandidirati.
Troškovi se vraćaju na razinu s početka devedesetih
"Moram priznati da je to veliko olakšanje. Odlazim nakon ljeta, iako to zapravo nije ništa novo. Ionako nisam imao namjeru ostajati", rekao je Mosley dodavši: "Momčadi u FOTA-i složile su se u našem osnovnom opredjeljenju, rezanju troškova. Na tom ćemo kursu prve korake napraviti u sljedećim dvjema godinama, jer su se momčadi obvezale razinu troškova dovesti unutar granica onih s početka devedesetih godina prošlog stoljeća".
"Također, momčadi s razvijenim motornim rješenjima obvezale su se velikodušno pomoći trima novim momčadima, koje u natjecanje ulaze sljedeće sezone. Također, momčadi u FOTA-i obvezale su se priznati FIA-u kao voditelja natjecanja do 2012. godine, kao i prepustiti marketinška prava do tog roka organizaciji Formule 1. Obvezale su se također prije njegova isteka surađivati na novome i produžiti ga. Sve će to biti potvrđeno novim izdanjem Concorde sporazuma, zadnji put verificiranog 1998. godine", zaključio je na kraju Mosley nižući vlastite pobjedničke argumente.
Ecclestone slavi pobjedu zdravog razuma
Formula 1 tako će i sljedeće godine opstati u ovom obliku. Za očekivati je, sa svim momčadima iz tekuće sezone.
"Sretni smo što je zdrav razum pobijedio. Cijelo sam vrijeme bio uvjeren da bilo kakva alternativa sadašnjoj situaciji neće biti dobra niti za koga. Drago mi je da sve ostaje u dobrom stanju", izjavio je vlasnik komercijalnih prava Formule 1 Bernie Ecclestone.
 
AW: Formula 1

:dfingers: Hvala Bogu ... ide sve po starom ! :good::hell:good:
 
AW: Formula 1

WEBBERU POLE POSITION

IMG Removed

Australski vozač Mark Webber za volanom Red Bulla, startaće sa prve pozicije u sutrašnjoj utrci Formule 1 koja će se se voziti za Veliku nagradu Njemačke.


Webberu će ovo biti prva pole position u karijeri, a pobjedničko vrijeme najbržeg kvalifikacionog kruga iznosilo je 1:32.230 stotinki. U prvom redu biće i Rubens Barrichello (Brawn GP), dok će iz drugog reda krenuti pobjednik šest od osam ovosezonskih utrka, Janson Button, te Sebastian Vettel (RBR-Renault).

Iza njih startaće dvojac McLaren-Mercedesa, aktuelni svjetski prvak Lewis Hamilton i Heikki Kovalainen. Utrka na stazi Nürburgring počinje u 14 sati.

Poredak u kvalifikacijama:
1. Mark Webber (RBR-Renault) 1:32.230
2. Rubens Barrichello (Brawn-Mercedes) 1:32.357
3. Jenson Button (Brawn-Mercedes) 1:32.473
4. Sebastian Vettel (RBR-Renault) 1:32.480
5. Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes) 1:32.616
6. Heikki Kovalainen (McLaren-Mercedes) 1:33.859...
 
AW: Formula 1

WEBBER : SPREMAN SAM ZA POBJEDU

IMG Removed

Australac Mark Webber je u svom 130. nastupu u Formuli 1 danas stigao do prvog pole position u karijeri. Ove sezone je Mark Webber tri utrke završio na drugom mjestu, nakon Kine, Australac je
povezao dva druga mjesta, na VN Turske i VN Velike Britanije.
Australac je prisutan u Formuli 1 od 2002. godine kada je debitovao kao vozač Minardija završivši na kraju sezone kao 17. Slijedile su dvije sezone u Jaguaru pa dvije u Williamsu, nakon čega 2007. godine stižže u Red Bull. Prije početka ove sezone doživjeo je težak pad sa bicikla što evo pokazuje ova sezona nije ostavilo većeg traga na formu Australca

- Ovo je velika stvar za mene. Sjajan posao obavlja ekipa tokom cijelog vikenda i bolid odlično funkcioniše. Imali smo malih problema, ali je ekipa odlično reagovali u datim trenucima. Nije bilo lako izabrati prave gume s obzirom na uslove na stazi i ukupno gledajući kvalifikacije su bile vrlo teške. Sada imam veliku priliku, spreman sam se uključiti u borbu za prvu pobjedu, kaže Webber koji je danas postao prvi Australac koji je stigao do prve startne pozicije nakon Alana Jonesa 1980.godine.
 
AW: Formula 1

IMG Removed

WEBBER SLAVIO PO PRVI PUT

Australac Mark Webber je danas na stazi Nurburgring ostvario svoju prvu pobjedu u karijeri. Nakon pole positona jučer, danas Webber je potvrdio dominaciju kako svoju tako i Red Bulla posljednje dvije utrke, jer je drugo mjesto pripalo Sebastienu Vettelu.
Treće mjesto je na kraju osvojio Felipe Massa. Na ovaj način je završila jedna ponajboljih utrka ove sezone, utrka za VN Njemačke. Početak utrke je ponudio dosta uzbuđenja. Lewis Hamilton je na startu svoju priliku tražio sa vanjske strane, dok je nakon dodira Rubensa Barichella i Marka Webbera, Brazilac preuzeo vodstvo, a aktuelni svjetski prvak je napravio grešku pri kočenju. Nakon prvog kruga poredak je bio sljedeći:Barrichello, Webber, Kovalainen, Massa, Button, Vettel. Lewis Hamilton je morao u boks zbog probijene gume.


Prvi napad smo vidjeli u devetom krugu Vettel je pokušao napasti Massu, ali Brazilac se uspješno obranio. Uskoro je stigla kazna za Webbera koji mora u boks, ali se na kraju ispostavilo da ni ta kazna nije mogla zaustaviti raspoloženog Australca. Već tada su krenuli prvi odlasci u boks odnosno došlo je do prvih promjena u poretku.


Tako je u 21. krugu Massa bio na vrhu poretka, dva kruga kasnije je Button napao Webbera koji je pokušao preći Kubicu.Barichello je u tom periodu držao prvo mjesto ispred Raikkonena i Masse. Ferrari je danas dobro izgledao, ali se uskoro situacija počela mijenjati u negativnom smislu. U 27. krugu je prilikom izlaska Sutila iz boksa došlo do kontakta vozača Force Indije sa Raikkonenom koji je u 32. krugu morao odustati.


Mark Webber je 25 krugova prije kraja čvrsto prigrabio prvo mjesto sa velikih 19 sekundi prednosti ispred Sebastiana WEttela.U 43. krugu Webber je otišao još jednom u boks, vratio
se iza Vettela, ali ispred Masse.Krug kasnije Vettel odlazi u boks, Webber se ponovo vratio na prvo mjesto koje do kraja više niko nije mogao ugroziti.


Nakon svih silnih odlazaka u boks i lažne Hamiltonovo najave kiše, Rosberg je završio na četvrtom mjestu, Button kao peti, Barichello je u finišu pokvario plasman,završio je kao šesti.
Fernando Alonso je završio sedmi, a vozač McLarena Heikki Kovalainen na 8. mjestu.

Rezultati VN Njemačke:
1.Mark Webber (Aus,Red Bull) 1.36:43.310
2.Sebastian Vettel (Nje,Red Bull) + 9.252
3.Felipe Massa (Bra,Ferrari) + 15.906
4.Nico Rosberg (Nje,Williams) + 21.099
5.Jenson Button (VB,BRawn) + 23.609
6.Rubens Barrichello (Bra,Brawn) + 24.468
7.Fernando Alonso (Špa,Renault) + 24.888
8.Heikki Kovalainen (Fin,McLaren ) + 58.692
9.Timo Glock (NJe,Toyota) + 1:01.457
10.Nick Heidfeld (Nje,BMW) + 1:01.925
11.Giancarlo Fisichella (Ita, Force India ) + 1:02.327
12.Kazuki Nakajima (Jap,Williams ) + 1:02.876
13.Nelson Piquet (Bra, Renault) + 1:08.328
14.Robert Kubica (Polj,BMW) + 1:09.555
15.Adrian Sutil (Nje, Force) + 1:11.941
16.Sebastian Buemi (Švi, Toro Rosso ) + 1:30.225
17.Jarno Trulli (Ita, Toyota) + 1:30.970
18.Lewis Hamilton (VB, McLaren-Mercedes)+ 1 krug
Odustali:
Kimi Raikkonen (Fin,Ferrari) 35 krug
Sebastian Bourdais (Fra,Toro Rosso) 19 krug

Ukupni poredak:
1.Jenson Button (VB,BRawn) 68
2.Sebastian Vettel (Nje,Red Bull) 47
3.Mark Webber (Aus,Red BUll) 45.5
4.Rubens Barichello (Bra,Brawn GP) 44
5.Felipe Massa (Bra,Ferrari) 22


Ukupni poredak konstruktora:
1.Brawn-Mercedes 112
2.Red Bull Renault 92.5
3.Toyota 34.5
4.Ferrari 32
5.Williams 20.5
 
Zurück
Oben