Digital Eliteboard - Das Digitale Technik Forum

Registriere dich noch heute kostenloses um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereiche, welche für Gäste verwehrt bleiben

Formula 1

Beastmaster

Best Member
Boardveteran
Registriert
9. Oktober 2008
Beiträge
3.701
Reaktionspunkte
12.362
Punkte
383
NASTAVLJA SE DOMINACIJA BUTTONA

IMG Removed

Vozač Brown GP, Jenson Button startat će sutra kao prvi na 56. po redu utrci za VN Monaca koja se
vozi ulicama Monte Carla. Button je do svog sedmog pole positiona u karijeri stigao sa vremenom 1:14.902. Kimi Raikkonen je završio na drugom mjestu sa 25 stotinki zaostatka, dok je treći Rubens Barrichello (1:15.077).

Današnje kvalifikacije za sutrašnju VN Monaca su ponudile dosta uzbuđenja uz relativno mali broj gledalaca koji je bio prisutan na tribinama. Početak kvalifikacija je obilježio vozač Ferrarija Felipe Massa koji je nakon proklizavanja kod kompleksa bazena završio kratko u zaštitnoj ogradi. Srećom po Ferrari, stradao je samo nos pa se Massa uskoro vratio na stazu i to nakon prekida koji je prouzrokovao Lewis Hamilton.

Aktuelni svjetski prvak, pobjednik prošlogodišnje utrke, Lewis Hamilton je također proklizao u zavoju Mirabeu, ali je za razliku od Masse udario daleko jače u zaštitne gume, lijevi točak je bio uništen, pa će svjetski prvak sutra startati kao 16.

Nakon prvog dijela treninga, priča je bila završena za dva vozača BMW-a Roberta Kubicu i Nicka Heidfeld te za dvije Toyote Trullija i Glocka. Najbolje vrijeme nakon prvog kruga kvalifikacija je imao vozač Williamsa Niko Rosberg 1:15.094.

U drugom dijelu su trening završili Sutil, Fisichella, Piquet, Bourdais i Buemi a svakako je tragičar bio Giancarlo Fisichella čiji je rezultat poništen zbog rezanja šikane. Već nakon druge sesije moga se očekivati dobar rezultat od Kimija Raikkonena koji je odvozio krug u vremenu 1:14.514, dok je drugi bio Heikki Kovalainen.

Na kraju su se vozili brzi krugovi, a Battuon je ostvario najbolje vrijeme. Do sada je u svojoj karijeri kao vozač BAR Honde 2004. godine završio na drugom mjestu kako nakon službenog treninga tako i u samoj utrci.
Rezultati treninga za VN Monaca:
1.Jenson Button (VB,Brawn GP) 1:14.902
2.Kimi Raikkonen (Fin,Ferrari) 1:14.927
3.Rubens Barrichello (Bra,Brawn GP) 1:15.077
4.Sebastein Vettel (Nje,Red Bull) 1:15.271
5.Felipe Massa (Bra,Ferrari) 1:15.437
6.Niko Rosberg (Nje,Williams) 1:15.455
7.Heikki Kovalainen (Fin,McLaren) 1:15.516
8.Mark Webber (Aus,Red Bull) 1:15.653
9.Fernando Alonso (Špa,Renault) 1:16.009
10.kazuki Nakajima (Jap, Williams) 1:17.344
11.Sebastien Buemi (Švi,Toro Rosso) 1:15.833
12.Nelson Piquet Jr. (Bra,Renault) 1:15.837
13.Giancarlo Fisichella (Ita,Force India) 1:16.146
14.Sebastien Bourdais (Fra,Toro Rosso) 1:16.281
15.Adrian Sutil (Nje,Force India) 1:16.545
16.Lewis Hamilton (VB,McLaren)1:16.264
17.Nick Heidfeld (Nje,BMW ) 1:16.264
18.Robert Kubica (Polj,BMW) 1:16.405
19.Jarno Trulli (Ita,Toyota) 1:16.548
20. Timo Glock (Nje,Toyota) 1:16.788
 
AW: Formula 1

CAMPOS ŽELI U FORMULU 1

IMG Removed

Španska ekipa, koju vodi bivši vozač Adrian Campos, predala je danas zahtjev za ulazak u svjetsko prvenstvo Formule 1 od naredne godine.
Camposova ekipa Meta 1 saopštila je da je predala zahtjev za ulaz pet minuta nakon ponoći. Krajnji rok za predaju zahtjeva je 29. maja.

Međunarodni automobilski savez (FIA) objavio je da namjerava dopustiti ulazak još tri momčadi od iduće sezone, kada na snazi bude opcionalni proračun.

Za sada je za ulazak u Formulu 1 iskazalo interes više od 10 ekipa, a odluka o tome će biti donesena 12. juna.

Ta se pravila mogu još promijeniti jer su Ferrari i još četiri momčadi zaprijetile izlaskom iz Formule 1 zbog ograničavajućeg proračuna
 
AW: Formula 1

KRALJEVI U KNEŽEVINI Brawn nadmocan i u Monaku

IMG Removed

Button je veæ peti put ove sezone osvojio tron, dok je u cilj kao drugi stigao momèadski kolega Barrichello. Ferrari se utješio treæom i èetvrtom pozicijom, a posve je podbacio Vettel.

Jenson Button i Rubens Barrichello, ponos i dika Brawn-Mercedesa, zauzeli su prve dvije pozicije na VN Monaka.

Britanac je u cilj stigao kao prvi, Brazilac kao drugi, te se u ovom trenutku èini da æe se netko od njih okititi naslovom svjetskog prvaka.

Naime, nakon tek šest utrka, Button treæeplasiranom Sebastianu Vettelu bježi 28 bodova, i kako stvari stoje, razlika tu neæe stati.

Zahvaljujuæi veæ petom ovosezonskom trijumfu, Button sada iza sebe ima 51 bod, Barrichelo 35, a Vettel 23.

Utrka nije ponudila iznenaðenja. Brawnovi bolidi su suvereno vladali stazom, a sunèanu æe nedjelju što prije nastojati zaboraviti upravo Vettel.

Veæ je u 11. krugu morao mijenjati gume, da bi se nedugo potom, u 17., zabio u zid.

Ferrarijev se dvojac trudio, no nakon što je Button veæ u 26. krugu odmaknuo na 16.7 sekundi, Kimiju Raikkonenu i Felipeu Massi ostalo je tek nadati se kakvoj pogrešci Barrichella.

Na njihovu žalost, Brazilac je bio neumoljiv, pa je Finac na kraju zauzeo treæe mjesto, a momèadski kolega Massa èetvrto.

Dodajmo tome da je aktualni svjetski prvak Lewis Hamilton u cilj stigao kao 12.

Rezultati utrke:

1. Jenson Button Brawn-Mercedes 1:40:44.282
2. Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 1:40:51.948
3. Kimi Raikkonen Ferrari 1:40:57.724
4. Felipe Massa Ferrari 1:40:59.392
5. Mark Webber Red Bull-Renault 1:41:00.012
6. Nico Rosberg Williams-Toyota 1:41:17.868
7. Fernando Alonso Renault 1:41:22.121
8. Sebastien Bourdais Toro Rosso-Ferrari 1:41:47.424
...

Poredak nakon 6. utrke:

1. Button Brawn 51
2. Barrichello Brawn 35
3. Vettel Red Bull 23
4. Webber Red Bull 19.5
5. Trulli Toyota 14.5
6. Glock Toyota 12
7. Alonso Renault 11
8. Hamilton McLaren 9
9. Raikkonen Ferrari 9
10. Massa Ferrari 8
 
AW: Formula 1

I WURZ IMA EKIPU ZA FORMULU 1

IMG Removed

U gomili ambicioznih ekipa koje žele u svijet Formule 1, imamo još jedno novo ime To je Team Superfund, ekipa nekadašnjeg F1 vozača Alexandera Wurza, a čiji je glavni sponzor Christian Baha, osnivač i vlasnk kompanije Superfund koja već ima iskustva sa Formulom 1 (Spyker).

Kako prenosi ''Autosport'' Superfund pregovara sa FIA-om a brzina dogovora će zavisiti od toga kako
se situacija bude razvijala na relaciji FIA - FOTA. Za sada se nezvanično govori o tome kako Team Superfund planira koristiti Cosworthov motor, dok je Wurz navodno spreman ući u ''tal'' sa nekim od postojećih konstruktora u Engleskoj.

Alexander Wurz je u Foruli proveo deset godin nastupajući kao član ekipe Benettona, pa McLarena i na kraju Williamsa. Sa Benettonom je 1997. godine bio treći na utrci za VN Velike Britanije, dok je isti rezultat ponovio osam godina kasnije kao vozač McLarena u San Marino. Posljednji put je na postolju Alexander Wurz bio 2007. godine kada je sa Williamsom bio treći u Kanadi.
 
AW: Formula 1

MARCH SE VRAĆA U FORMULU 1

IMG Removed

Čini se da kraja nema, barem kada govorimo o ekipa koje žele ili koje su aplicirale za narednu sezonu u svjetskom prvenstvu Formule 1. March je novi kandidat, tačnije ekipa koja je među prvima aplicirala za narednu sezonu.

Vlasnik Marcha je Andrew Fitton bogataš koji u svom posjedu ima i niželigaša ekipu Swindona.
Za razliku od većine ostalih ekipa, March već ima solidna iskustva sa Formulom 1, tu je 197 utrka,
uz tri pobjede.

Ekipa se pojavila 1970. godine kao nezavisna ekipa i dostavljač bolida. Tako su za ekipu 1970 godine vozili Australac Chris Amon i Švicarac Jo Siffert dok je u njihovom bolidu pod Tyrrellovim imenom Jackie Stewart bio pobjednik velike nagrade Španije 19. aprila 1970. godine. Pet godina kasnije Vittorio Brambilla je najbolji u Austriji vozeči upravo za March Ford, a naredne godine
Ronnie Peterson prvi prolazi ciljem na VN Italije.

Ekipa Marcha se povukla 1992.godine kada su sezonu otvorili u prvoj utrci Karl Wendlinger i Paul Belmondo, dok su u Australiji u posljednjoj utrci ove ekipe u Formuli 1, nastupali Jan Lammers
i Emanuele Naspetti. Ekipa je kroz godine koristila motore Alfe Romeo, Fordov Cosworth, te Judd i Ilmor motore.

Naziv ekipe March je skraćenica od imena prezimena ljudi koji su učestvovali u stvaranju ove ekipe 1969. godine, a to su Max Mosley, Alan Rees, Robin Herd i Graham Coaker.
 
AW: Formula 1

EPSILON EUSKADI VRLO OZBILJNA EKIPA

IMG Removed

Još jedna nova ekipa želi ući u Formulu 1.Sada je to ekipa Epsilon Euskadija koja je u srijedu zvanično potvrdila predaju aplikacije prije sedam dana.
Radi se o ekipi koja stiže iz Španije i čije bolide možete gledati u utrkama Formule Renault, odnosno Renault World Serisesa, a tu također i nastupi u Le Mans Seriji. Gazda ekipe je Joan Villadelprat koji o razlozima '' šutnje'' kaže:

- Bili smo diskretni iako smo aplicirali još u preotklu srijedu, ali nismo izlazili u javnost kako bi smo
zaključili finansijski dio priče. I to smo završili i samo možemo biti mirni četiri godine jer imamo proračun za taj period. Ono po čemu se mi razlikujemo od ostalih novih ekipa jeste činjenica da imamo vlasitu školu za mehaničare, imamo školu za mehaničare, prisutni smo u kartingu, Formuli Renault, Le Mans seriji. U svoju infrastrukturu smo investirali 65 milijuna eura. Nismo ekipa bez iskustva, znamo šta radimo, znamo koliko možemo i mislim da smo zaslužili jednu šansu - kaže gazda ekipe, Joan Villadelprat.

Ekipa Epsilon Euskadija ima naslove prvaka u Renaultovoj Svjetskoj Seriji, titulu je obezbjedio Robert Kubica 2005. godine, dok Jaime Alguersuari je bio najbolji u Formula Renault 2.0 Italia Seriji
 
AW: Formula 1

Od sledece godine je budzet za formulu 1 mnogo manji, tako da su sad svi navalili.
Ako jos malo smanje budzet mozda udje i Zastava iz Kragujevca.
 
AW: Formula 1

VETTELU POLE POSITION

IMG Removed

Vozač Red Bulla Sebastian Vettel ugrabio je pole poziciju za sutrašnju veliku nagradu Turske. Na drugom mjestu je Jenson Button, a na trećem njegov timski kolega Rubens Barrichello (Brawn GP).
“U petak sam imao dosta problema sa bolidom i nismo uspjeli napraviti mnogo krugova. I pored toga danas sam imao odličan osjećaj za volanim i dosta samopouzdanja. Činjenica da sam imao najbrže vrijeme vikenda me je iznenadila i vrlo sam zadovoljan da ću poslije početnih problema trku ipak započeti na pole poziciji.”, rekao je Vettel nakon kvalifikacija.

1. Sebastian Vettel (RBR-Renault) 1:27.330 1:27.016 1:28.316
2. Jenson Button (Brawn-Mercedes) 1:27.355 1:27.230 1:28.421
3. Rubens Barrichello (Brawn-Mercedes) 1:27.371 1:27.418 1:28.579
4. Mark Webber (RBR-Renault) 1:27.466 1:27.416 1:28.613
5. Jarno Trulli (Toyota) 1:27.529 1:27.195 1:28.666
6. Kimi Räikkönen (Ferrari) 1:27.556 1:27.387 1:28.815
7. Felipe Massa (Ferrari) 1:27.508 1:27.349 1:28.858
8. Fernando Alonso (Renault) 1:27.988 1:27.473 1:29.075
9. Nico Rosberg (Williams-Toyota) 1:27.517 1:27.418 1:29.191
10. Robert Kubica (BMW Sauber) 1:27.788 1:27.455 1:29.357
 
AW: Formula 1

BUTTON POBJEĐUJE, SVE BLIŽI NASLOVU

IMG Removed

Šest od sedam. Fenomenalna statistika Jensona Buttona koji je u prvih sedam utrka sezone ostvario šest pobjeda i sada kao vodeći u ukupnom poretku ima velikih 26 bodova prednosti u odnosu na timskog kolegu Rubensa Barrichella. Nakon sjajnog ulaska u sezoni, već sada mnogi Buttona vide kao novog svjetskog prvaka, neosvajanje naslova čini se bilo bi pravo čudo.

Prije današnje utrke statistika je bila na strani Sebastiana Vettela, jer su svi pobjednici VN Turske, u utrku krenuli sa najbolje startne pozicije. Krenuo je i Vettel koji je vodio tek do kraja prvog kruga kada pravi veliku pogrešku, a Button preuzima vodeću poziciju.

Sve nakon toga proteklo u potpunoj dominaciji Buttona, iako je u ranoj fazi utrke bilo zanimljivo. Iza Buttona su se poredali Vettel Webber, Trulli, Rosberg, Massa, Alonso i Kubica.

I dok Button bez problema gradi svoju prednost na vrhu, zanimljivu borbu su vodili Kovalainen i Barrichello, a na kraju je došlo do dodira bolida, Brazilac se okrenuo na stazi.Finac je nastavio utrku, nastavio je i Barrichello ali iza Hamiltona koji je na 16. mjestu. Barrichello nastavlja agresivno, pa je opet u jednom duelu stradao. Ovaj put sa Sutilom u 12. krugu, pa je na kraju morao u boks zbog oštečenog prednjeg stabilizatora.

Od vodećih je Vettel prvi krenuo u boks, Button dva kruga kasnije, Webber krug iza Buttina. Na kraju je Button držao prvo mjesto sa pet sekundi prednosti ispred Vettela. Nijemac polako uspijeva spustiti svoj zaostatak, u 23. krugu je pola sekunde brži od Buttona, ali ga ne može prestiči.

U tim trenucima gledamo odličnog Buttona ali i Vettela koji na kraju u 29. krugu odlazi u boks. Webber svoju priliku također koristi i stiže na drugo mjesto. Sebastian Vettel je prvo mjesto izgubio na startu, a drugo kroz boksove u 49. krugu. Nakon njegovog trećeg odlaska u boks, Webber je ponovo uzeo ‘’dvicu’’ koju je zadržao do kraja.

Tako je Button prvi prošao cilje, Webber je bio drugi, Vettel treći, a bodove su osvojili Trulli, zatim Rosberg, Massa, Kubica i Glock.

Rezultati VN Turske:
1.Jenson Button (VB,Brawn GP) 1h26:24.848
2.Mark Webber (Aus,Red Bull) + 6.714
3.Sebastien Vettel (Nje,Red Bull) + 7.461
4.Jarno Trulli (Ita,Toyota) + 27.843
5.Nico Rosberg (Nje,Williams) + 31.539
6.Felipe Massa (Bra,Ferrari) + 39.996
7.Robert Kubica (Pol,BMW) + 46.247
8.Timo Glock (Nje, Toyota) + 46.959
9.Kimi Raikkonen (Fin, Ferrari) + 50.246
10.Fernando Alonso (Špa,Renault )+ 1:02.420
11.Nick Heidfeld (Nje,BMW )+ 1:04.327
12.kazuki Nakajima (Jap,Williams) + 1:06.376
13.Lewis Hamilton (VB, McLaren) + 1:20.454
14.Heiki Kovalainen (Fin, McLaren) + 1 lap
15.Sebastien Buemi (švi,Toro Rosso) + 1 lap
16.Nelson Piquet (Bra,Renault) + 1 lap
17.Adrian Sutil (Nje, Force India) + 1 lap
18.Sebastien Bourdais (Fra,Toro Rosso) + 1 lap
19.Rubens Barichello (Bra,Brawn GP) odustao 49. krug
20.Giancarlo Fisichella (Ita, Force India) odustao 5.krug

Ukupni poredak:
1.Jenson Button (VB,Brawn GP) 61
2.Rubens Barichello (Bra,Brawn GP) 35
3.Sebastien Vettel (Nje,Red Bull) 29
4.2.Mark Webber (Aus,Red Bull) 27.5
5.Jarno Trulli (Ita,Toyota) 19.5

Poredak konstruktora:
1.Brawn GP-Mercedes 96
2.Red Bull-Renault 56.5
3.Toyota 32.5
4.Ferrari 20
5.McLaren-Mercedes 13
 
AW: Formula 1

WEBBER: ISKORISTIO SAM SVOJU ŠANSU

IMG Removed

Mark Webber je u Turskoj ponovio svoj najbolji rezultat ove sezone, drugo mjesto iz Kine. Webber je završio na drugom mjestu ispred timskog kolege Sebastiana Vettela koji je startao prvi i koji je jedini čini u nedelju mogao zaprijetiti Buttonu.

Međutim u taboru Red Bulla su se odlučili za neku čudnu taktiku tri zaustavljanja u boksu, Sebastiana Vettela. Webber je iskoristio priliku, na kraju je bio drugi.

- Ovo je bilo jedno vrlo dobro poslijepodne u Turskoj. Znao sam kakva je strategija i da ćemo biti blizu Brown GP-ja, ali sam stisnuo papučicu gasa. O pobjedi nisam razmišljao jer je Button '' životinja svoje vrste - objasnio je Webber.

I Mark Webber je jedan od onih vozača koji je već nakon sedme utrke ove sezone, osvojio više bodova nego što je to bio slučaj sa cijelokupnom prošlom. Prošle godine je Webber bio samo jednom blizu postolja, na VN Monaca je osvojio četvrto mjesto.
 
AW: Formula 1

Du musst dich Anmelden oder Registrieren um diesen link zusehen!


Okrnjena FOTA je rešila da obustavi upotrebu KERS-a od sledeće sezone. Uređaj koji vozačima daje dodatnu snagu pritiskom na dugme, je kritikovan od početka sezone zbog svoje velike težine i velikih troškova.
Sa serijom smanjenja budžeta raspravljanim sa timovima u Istanbul Parku, osam timova se složilo da pričekaju malo sa KERS-om. Mehanizam koji automobilu daje dodatnih 80 konjskih snaga na 6,6 sekundi po krugu, je došao u ovu situaciju zbog visokih troškova, i trenutno ga koriste samo Ferari i Meklaren, pošto su Reno i BMW odlučili da ga izbace.
„Mi smo bili za KERS, ali ćemo ići sa većinom,“ rekao je direktor BMW-ovog tima Mario Teisen.
FOTA ipak ne može da promeni pravila FIA, pogotovo ne ovako okrnjena. Da bi to mogla, moraju da se slože svi učesnici u šampionatu.
„Mi i Meklaren smo jedini koji koriste uređaj. Ako smo svi zajedno, bolje je da ni mi nemamo KERS“ rekao je Stefano Dominikali Ferarijev direktor tima.
 
AW: Formula 1

JENSON U LOVU NA SCHUMIJEVE REKORDE

IMG Removed

Nakon nove pobjede u seriji, Jensona Buttona su počeli uspoređivati sa Michaelom Schumacherom, ali samo po '' brojevima''. Michael Schumacher je iza sebe ostavio mnoge rekorde koji se teško ruše, jer jednostavno godinama nema savršenih vozača i savršenih ekipa. Kao što je to bio recimo Ferrari u vrijeme Michaela Schumachera.

Međutim ove sezone smo dobili Brown GP ekipu čiji bolid iz utrke u utrku izgleda sve bolje. Button je slavio u šest utrka od voženih sedam.

Već se na taj način Button izjednačio sa Jimom Clarkom (1965.) i Michaelom Schumacherom (1994. i 2004.) jedinim vozačima koji su u prvih sedam utrka ostvarili šest pobjeda. Britan je uvezao četiri pobjede zaredom, ali je i dalje u ovom segmentu iza Schumachera koji je 2004. godine ostvario sedam pobjeda zaredom, kao i Ascari u dva navrata, 1952. i 1953.godine.

Najviše pobjeda u jednoj sezoni je naravno opet imao Michael koji je od 18 utrka, njih 13 završio kao pobjednik, dok je Button za sada na šest. Ono što je važno jeste podatak, da je Button do sada sedam puta bio na postolju, šest pobjeda, jedno treće mjesto, ali je opet teško očekivati da će Britanac stići rekord Schumachera koji je 2002. godine 17 puta završio na postolju, te sezone je
voženo baš 17 utrka.

U ovom trenutku, Button ima 26 bodova više od Barichella u ukupnom poretku, a Brazilac je prije sedam godina na kraju zaostajao za Michaelom čitavih 67 bodova. U toliko spominjanoj sezoni 2002. godine Michael je osigurao naslov prvaka nakon 11 odvoženih utrka od 17, Button svakako nije bez šansi u lovu na eventualno ovaj rekord.

U 2004. godini Michael je u 18 utrka osvojio 148 bodova, dok je Button do sada uzeo 61, a do kraja može maksimalno osvojiti 100. Ukupno gledajući rekordi koje je postavio Michael Schumacher će dugo stajati, ali nije isključeno ukoliko se ''poklopi'' sezona Button dostigne neki.
 
AW: Formula 1

IMG Removed
Ferrari odustaje od Formule 1
Odbor Ferrarija podržao je njegov stav na sastanku u Maranellu...
13.05.2009. 10:52
Ferrari će napustiti takmičenje u Formuli 1 na kraju sezone ako čelnici ovog sporta usvoje budžetski limit za 2010. godinu, upozorio je upravni odbor italijanskog giganta.

Toyota i Red Bull također su zaprijetili da neće učestvovati u takmičenju sljedeće godine ako se nova pravila, koje je objavila FIA, ne promijene.

"Ako se pravila za 2010. ne promijene Ferrari ne namjerava da učestvuje u takmičenju, navodi se u saopćenju Ferrarija.

FIA, koju predvodi Max Mosley, želi uvesti budžetski limit of 40 miliona funti kako bi ohrabrila nove timove da učestvuju u takmičenju.

Plan bi finansijski ograničenim timovima omogućio da se ravnopravno takmiče s timovima koji nemaju ograničenja budžeta.

Predsjendik Ferrarija Luca di Montezemolo, upozorio je da bi to moglo stvoriti dva paralelna prvenstva koja bi mogla biti "nepoštena i možda čak i pristrasna".

Odbor Ferrarija podržao je njegov stav na sastanku u Maranellu.

"Prvi put u historiji Formule 1 u sezoni 2010. bit će uvedena dva različita pravilnika zasnovana na selektivnih tehničkim pravilima i ekonomskim parametrima", navodi se.

FIA je dala rok do 29. maja timovima koji žele da se prijave za takmičenje u sljedećoj sezoni, te da se izjasne o novom pravilniku.

 
Zurück
Oben