AW: EMM´s v. ECM ?!?!
Das habe ich auch nicht behauptet, nur das CSA was geht was mittels Rainbow-Tables.
Wenn CSA gebrochen wird, spielt es keine Rolle mehr welches CA-System die einzelnen Anbieter verwenden, dann ist alles offen.
Ist villeicht auch mal ganz interresant, wers noch nicht kennt!
MfG
Ich denke nicht, das mit der Rainbow-Tables bezüglich NDS was geht.
Das habe ich auch nicht behauptet, nur das CSA was geht was mittels Rainbow-Tables.
Wenn CSA gebrochen wird, spielt es keine Rolle mehr welches CA-System die einzelnen Anbieter verwenden, dann ist alles offen.
Were CSA to be broken, encrypted DVB transmissions would be decipherable, regardless of any proprietary conditional access (CA) system used. This could seriously compromise paid digital television services, as DVB has been standardised on for
Most attacks on the pay-TV system have not targeted CSA itself, but instead the various
Sie müssen registriert sein, um Links zu sehen.
in Europe and elsewhere, and is used by many satellite television providers.Most attacks on the pay-TV system have not targeted CSA itself, but instead the various
systems responsible for generating the CSA keys (
, Irdeto,
, etc.); either by reverse-engineering and breaking the algorithms altogether, or by intercepting the keys in real-time as they are generated on a legitimate decoder, and then distributing them to others (so-called
).
Ist villeicht auch mal ganz interresant, wers noch nicht kennt!
MfG
Zuletzt bearbeitet: