josef.13
Boardveteran
Disney intenționează să lanseze un abonament cu prețul subvenționat parțial prin publicitate pentru serviciul său de streaming Disney+, începând cu sfârșitul anului 2022, a confirmat gigantul media. Noua oferta va fi apoi disponibilă la nivel internațional, în cursul anului 2023.
"Extinderea accesului la Disney+ către un public mai larg, printr-un preț mai mic, este un câștig pentru toată lumea, pentru consumatori, agențiile de publicitate și pentru creatori. Mai mulți consumatori vor putea accesa conținutul nostru, agențiile de publicitate vor putea ajunge la un public mai larg, iar rezultatele muncii povestitorilor noștri vor ajunge la mulți fani și la mai multe familii", a explicat Kareem Daniel, președinte al Disney Media and Entertainment Distribution.
Oferta subvenționată parțial prin publicitate este considerată de companie ca fiind una de bază și pe termen lung, care va fi preferată de 230-260 milioane abonați Disney+ până în anul fiscal 2024.
"De la lansare, agențiile de publicitate au solicitat să participe la platforma Disney+, și nu doar datorită cererii tot mai mari pentru servicii de streaming, ci deoarece abonamentul Disney+ cu publicitate va oferi agențiilor de publicitate un mediu de streaming premium, cu cele mai îndrăgite branduri ale noastre: Disney, Pixar, Star Wars, Marvel și National Geographic”, a spus Rita Ferro, președinte al departamentului de Publicitate la Disney Media and Entertainment Distribution.
Mai multe detalii, inclusiv data lansării abonamentului subvenționat parțial prin publicitate, precum și prețul oficial al acestuia, vor fi anunțate la o dată ulterioară.
Sursa: hdsatelit
"Extinderea accesului la Disney+ către un public mai larg, printr-un preț mai mic, este un câștig pentru toată lumea, pentru consumatori, agențiile de publicitate și pentru creatori. Mai mulți consumatori vor putea accesa conținutul nostru, agențiile de publicitate vor putea ajunge la un public mai larg, iar rezultatele muncii povestitorilor noștri vor ajunge la mulți fani și la mai multe familii", a explicat Kareem Daniel, președinte al Disney Media and Entertainment Distribution.
Oferta subvenționată parțial prin publicitate este considerată de companie ca fiind una de bază și pe termen lung, care va fi preferată de 230-260 milioane abonați Disney+ până în anul fiscal 2024.
"De la lansare, agențiile de publicitate au solicitat să participe la platforma Disney+, și nu doar datorită cererii tot mai mari pentru servicii de streaming, ci deoarece abonamentul Disney+ cu publicitate va oferi agențiilor de publicitate un mediu de streaming premium, cu cele mai îndrăgite branduri ale noastre: Disney, Pixar, Star Wars, Marvel și National Geographic”, a spus Rita Ferro, președinte al departamentului de Publicitate la Disney Media and Entertainment Distribution.
Mai multe detalii, inclusiv data lansării abonamentului subvenționat parțial prin publicitate, precum și prețul oficial al acestuia, vor fi anunțate la o dată ulterioară.
Sursa: hdsatelit