Slab rast 3D TV-a
3D TV Započela je maloprodaja 3D TV-a, ali zainteresiranost među kupcima limitirana je visokom cijenom i nedostatkom 3D sadržaja. Međutim, padom cijena, porastom sadržaja i poboljšanjem tehnologije, koji se očekuju, dovest će do rapidnog rasta prodaje 3D TV-a u nekoliko slijedećih godina.
Istraživanja prognoziraju da će do kraja 2010. godine biti prodano oko 3,2 milijuna 3D TV-a, a do kraja 2014. godine čak 90 milijuna.
Na temelju tih prognoza 3D će porasti sa 2% svih flat panela prodanih u 2010. godini do 41% u 2014. godini.
Dok TV proizvođači imaju jasan plan i puno novih proizvoda, potrošači ostaju oprezni, izjavio je Paul Gray, direktor TV Electronics Research-a. Potrošačima je 3D TV najavljena kao budućnost televizije, ali još uvijek postoje velike zapreke u tom području, a to su vrlo visoke cijene 3D TV-a a malo 3D sadržaja.
3D TV Nalazi ove studije također potvrđuje izvještaj strategijskih analitičara o odnosu proizvodnog sektora i potrošača prema 3D formatu, koji pokazuje neizvjesnu budućnost 3D TV.
Sjevernoamerički kupci su vrlo suzdržani pa se, prema DisplaySearch-u, predviđa da će prodaja 3D TV-a u Sjevernoj Americi biti nešto ispod 1,6 milijuna do kraja ove godine.
Rezultati su također pokazali kako prodaja 3D naočala u Zapadnoj Europi ostaje vrlo niska, gdje veći dio država ne postiže ni 1:1 prodaju seta 3D naočala naspram 3D TV-a. Ovo je zaista razočaravajući podatak, izjavio je Gray. Normalno bi bila prodaja dva para 3D naočala na jedan 3D TV.
3D naočale Bez obzira na sve, proizvođači 3D-a su odlučni u svojoj namjeri. 3D sadržaji se brzo šire povećanjem 3D proizvodnje.
Rapidno proširenje ponude proizvoda i smanjenje cijena 3D TV-a dovest će, prema DisplaySearch-u, do 90 milijuna prodanih 3D TV-a do kraja 2014. godine.
TV proizvođači čvrsto vjeruju u 3D i smanjuju troškove, ali njegova vrijednost potrošačima leži u dostupnosti kvalitetnog materijala za gledanje.
3D TV