Quantcast
Aktuelles
Digital Eliteboard - Das Digitale Technik Forum

Registriere dich noch heute kostenlos, um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereichen, welche für Gäste verwehrt bleiben

Registriere dich noch heute kostenlos, um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereichen, welche für Gäste verwehrt bleiben

O nouă televiziune HD se va lansa în România: Atomic Academy a obținut licența de emisie

josef.13

Best Member
Boardveteran
Registriert
1. Juli 2009
Beiträge
28.434
Lösungen
1
Reaktionspunkte
48.057
Punkte
1.083
Ort
Sachsen
În ședința Consiliului National al Audiovizualului din 18 octombrie 2022 a fost aprobată în umanitate solicitarea SC PERLA CLUSTER SRL din București de acordare a licenței audiovizuale pentru difuzarea prin rețele de comunicații electronice a serviciului de programe ATOMIC ACADEMY din București.

Formatul de principiul al acestei televiziuni va fi tematic, respectiv muzică - tineret - educație.

Formatul de difuzare va fi SD/HD, fără înscrierea acestor abrevieri de rezoluții în denumirea televiziunii.

Zona de difuzare va fi atât națională, cât și internațională (Republica Moldova, Europa, America de Nord).

Modalitatea de difuzare va fi prin rețele de comunicatii electronice, iar alte modalități de receptie vor fi prin IPTV, OT, online, web tv, aplicații mobile și smart tv.

Structura serviciului de programe după surse de proveniență va fi: producție proprie 40%, producții vizuale ale altor producători 60%, programe retransmise 0%. Procentul operelor vizuale românești și europene va fi de 80%. Structura estimativă pe tipuri de programe / emisiuni va fi: programe de informare 20%, programe educative 20%, iar programe culturale 60%. Orarul de difuzare va fi de 24 ore pe zi.

Două dintre emisiunile din grila de programe, respectiv Atomic Academy si Atomic Generation, au aceeași denumire cu cele difuzate de televiziunea Atomic, a mai fost precizat în solicitarea prezentată în ședința CNA.

Conform planului financiar prezentat pentru perioada 2022-2026, investițiile în echipamente sunt de 70.000 euro, produs local de 200.000 euro, programe achiziționate de 100.000 euro. Media costurilor operaționale, începând cu anul 2022, este de 100.000 euro pe an. SC PERLA CLUSTER SRL a bugetat din fonduri proprii suma de 250.000 euro pentru achiziționarea echipamentelor, a programelor și pentru funcționare. Sursele de finanțare vor fi din vânzarea spațiului de publicitate și din realizarea de videoclipuri.

Acționariatul societății SC PERLA CLUSTER SRL, conform certificatului constatator prezentat în solicitare, este Beraru Luminița (100%). Conform certificatului de atestare fiscală din 10 octombrie 2020, societatea nu are datorii la bugetul de stat.

Solicitantul nu mai deține alte licențe audiovizuale, dar, conform documentelor depuse, SC PERLA CLUSTER SRL deține dreptul de utilizare a mărcii Atomic, se mai menționează în solicitarea prezentată în ședința CNA. Membrul CNA Frânculescu Răzvan Nicolae a precizat că deținătorul mărcii este Șerbu Nicolae (persoană fizică). Șerbu Nicolae a acordat dreptul de utilizare a termenului Atomic și către societatea comercială Perla Cluster SRL.

"Bună dimineața! Numele meu este Nicolae Șerbu, deținătorul celor două mărci Atomic. La OSIM sunt înregistrate două mărci Atomic (Atomic și Atomic Tv). Inițial au fost cinci mărci, dar am renunțat la trei, pentru că erau doar derivații ale mărcii Atomic. Voi începe prin a vă prezenta faptul că deținătoarea societății Perla Cluster este logodnica mea. Vă anunț pe această cale că va avea loc și căsătoria în curând. Ea se ocupă de ceea ce se chemă Atomic Academy. Televiziunea clasică Atomic se adresează așa-zisei generații Atomic, se adresează acestui public din zona nostalgiei, adică programele sunt constituite cu preponderanță din materiale din anii 1998-2010.

Pe de altă parte, noul Atomic, adică Atomic Academy, se adresează în principal elevilor și studenților din România. Academia pe care Luminița Beraru a format-o are acest obiectiv de educație muzicală. Diferența va fi însă consistentă. Atomicul clasic este comercial (emisiuni de divertisment muzical, playlistul care a consacrat postul și care se bazează pe această perioadă nostalgică). Însă Atomic Academy face referire la pregătirea elevilor și studenților care în momentul de fața sunt membrii ai academiei, care este afiliată la London College of Music Examinations. Luminița Beraru a costatat că, în România, mulți copii nu au posibilități financiare, nu au acces la tablete, calculatoare, internet. Dar majoritatea au un televizor în casă. De aceea ne-am gândit sa facem lecții gratuite prin rețelele tv. Acolo unde vor avea loc cursurile respective, sa facem clase de 5, 6, 8 elevi la instrumentele respective, chitară, pian, tobe și altele", a explicat Nicolae Șerbu.

"M-am gândit la toți copii care sunt talentați și doresc foarte mult să își ducă pasiunea mai departe, dar nu au aceasta posibilitate. Noi dorim să venim în ajutorul lor prin aceasta televiziune, unde vor putea să vizioneze lecții, cursuri și să învețe, apoi să se prezinte la concursuri unde pot fi recunoscuți", a completat Luminița Beraru.

"Atunci când am obținut licența Atomic, aveam deja aceasta idee de dezvoltare a academiei. A trecut un an, academia s-a dezvoltat, avem parteneriate cu majoritatea școlilor si academiilor din România, suntem acreditați la Londra. Dar spațiul televiziunii actuale Atomic nu ne permite, am face un amestec de emisiuni Atomic cu cursurile respective, un amestec ce s-ar adresa mai multor targeturi și probabil am pierde din telespectatori. De aceea, emisiunea Atomic Academy de pe Atomicul clasic se va muta la televiziunea Atomic Academy, nu va rămâne la ambele posturi", a clarificat Nicolae Șerbu.

"În cadrul emisiunilor vor fi invitate și vedete consacrate, care vor povesti despre cum s-au lansat si au parcurs acești pași, îi vor sprijini pe noii veniți care vor sa învețe. Va fi un conținut destul de amplu și benefic pentru toți elevii. De exemplu, unele emisiuni în direct vor conține diferite lecții cu profesori și elevi, iar cei de acasă vor participa, împreună cu cei din studio, la emisiune. Daca vor dori să participe la emisiuni, vor putea scrie la adresa de email a emisiunii și vor fi invitați și ei la rândul lor în emisiune", a explicat Luminița Beraru.

"Limba engleză este acum în mare vogă și, pentru a-i atrage pe telespectatori, am considerat că este bine să alegem astfel de denumiri - School is cool de exemplu. Știrile vor fi în general despre academie, despre ceea se va întâmpla si va urma să se realizeze în cadrul academiei. Vor fi și concursuri. Este un proiect inedit, practic nu l-a mai făcut nimeni până acum, nu doar în România. Am lucrat mult la acest proiect, schimbăm în continuare idei. Dorim să îl dezvoltăm, de aceea avem întâlniri zilnice cu foarte mulți profesori. Vom împărtăși din experiența lor.

Aseară până târziu am stat cu câțiva profesori care au venit cu idei noi. Ideea a fost să fie oferite premii pentru cei care evoluează, premiile constând în instrumente muzicale, cursuri, tabere pentru cei care promovează. Televiziunea de adresează celor din învățământul preuniversitar. Am avut însă discuții cu reprezentanți ai asociației studenților din România și am rămas surprinși să constatăm interesul lor. Si ei sunt la o vârsta la care își doresc, chiar și dintre cei de la Politehnica București, să învețe și să studieze muzica. Dar nu au avut posibilități și nici timp. S-au axat pe tehnică, dar acum și-au dorit să performeze și în muzică. Am reușit într-un an să cream 14 branduri care în prezent participă la multe evenimente.

În momentul când au aflat de Atomic, și-au dat seama că există mai multă promovare. Au văzut conținutul Atomic și că noi nu monopolizăm, ci lucrăm cu toate casele de discuri si chiar cu artiști independenți. Cu Atomic Academy, sperăm să se întâmple ceea ce s-a întâmplat cu clasicul Atomic, atunci când a fost înființat în Romania în 1999, când nu exista o industrie muzicală, nu prea exista conținut. Atunci se formau primele trupe. Societatea se numește Perla Cluster deoarece noi încercăm să funcționăm prin asocieri de tip cluster, pentru a putea accesa mai ușor fonduri europene. Există finanțări pentru așa ceva, pentru a ne putea dezvolta, pentru a înființa studiouri de înregistrări și de producție de materiale video.

Partea de educație va fi făcută cu preponderență de profesori. Scopul nostru este ca profesorii respectivi să devină și acționari, cu procente de 1, 2, 3% în cadrul companiei, pentru că dorim să simtă că este și televiziunea lor, atunci când își aduc contribuția. Prin asociația studenților din Romania, aproximativ 1000 de studenți voluntari participă sub diverse forme, inclusiv tehnice și filmări, prestează fără a solicita vreo remunerație. Daca ați observat, de un an, Atomic nu a introdus publicitate. Deci încercăm prin alte surse să finanțăm clusterul respectiv. Noi exact aceasta dorim, să ne constituim într-un cluster, în care să intre academiile, școlile de muzică, precum și cele două televiziuni, dar cu programe diferite", au concluzionat reprezentații televiziunii Atomic Academy.

Sursa: hdsatelit
 
Zurück
Oben