Digital Eliteboard - Das Digitale Technik Forum

Registriere dich noch heute kostenloses um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereiche, welche für Gäste verwehrt bleiben

net tv

belli 676

Newbie
Registriert
4. Januar 2009
Beiträge
3
Reaktionspunkte
0
Punkte
1
Posto sam pocetnik u svemu tome ,dali postoji kljuc za nettv (internet televizija ) ima programa iz ex-ju.Internet televizija koja radi preko Net TV PLAYER,ili ima mozda drugog resenja za gledanje internet TV iz EX_YU.Unapred hvala pozdrav svima
 
AW: net tv

Also NetTV je istina Super
Ja nisam verovao dok nisam uzeo.
Za oni kao sto sam ja do sad biio bez SAT je to jedina Mogucnost da se gleda nas Programm 5 Zvezde za njih.

Malo me nesto cudi da ima Hrvatski Kanali na NetTV ali na TV Total nema?
Mislim kao stoje NOVA i RTL.

Mi smo skupljali Pare da se postavi antena i poslen su mi svi odkazali kad su videli da RTL i Nova na drugi satelit.
Znai nije to ista Firma sto NetTV i TotalTV izdaju ?

Jedino sto moram da kazem je lose sto je sve u 4:3 i kad koristis VGA ulaz od Plazma TV nemozes da siris Sliku :(
 
AW: net tv

Zdravo slavi i dobro nam dosao:good:,RTL i Nova su na Intelsatu W1,u DigiTV Paketu,samo zavisi sta ste htjeli da postavite i koju Antenu,u stvari nije Problem dase nadje Intelsat onda tije komplet Digi TV otvoren sa EMU Soft..
 
AW: net tv

https://www.digital-eliteboard.com/members/28752zdravo murati

Nisam ni video da ima ExYu Forum ovde :D
Antena je Problem mi imamo gore vec 13, 16, 19, 28,5 , 42° nazalost nemoze vise Kablovi od 10. Sprata da se povucu dole zbog toga nema nista od toga.

Ja sam srecan sto sam uspeo Ljudi da skupim za Rest i ovako ce kosta 2000,- Umbau a ti znas koliko tesko nasim ljudia da izvadis paru iz djepa.