Quantcast
Aktuelles
Digital Eliteboard - Das Digitale Technik Forum

Registriere dich noch heute kostenlos, um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereichen, welche für Gäste verwehrt bleiben

Registriere dich noch heute kostenlos, um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereichen, welche für Gäste verwehrt bleiben

Kudelski „połączy” klientów Nagra i Conax CA

Registriert
17. März 2009
Beiträge
29.184
Lösungen
8
Reaktionspunkte
18.073
Punkte
1.083
Ort
Unter ne Brücke
Kudelski „połączy” klientów Nagra i Conax CA



Du musst angemeldet sein, um Bilder zu sehen.
Nagra Kudelski twierdzi, że „połączy” klientów obu swoich systemów dostępu warunkowego Nagra i Conax. Na briefingu medialnym w Montreux, Ivan Verbesselt, szef marketingu firmy Nagra, powiedział, że mimo iż bazy klientów dla produktów Nagra i Conax bardzo się różnią, istnieje możliwość, że platformy korzystające z Conax zostaną przeniesione do bardziej wyrafinowanego systemu Nagra.




Du musst angemeldet sein, um Bilder zu sehen.




Przypomnijmy, że . Jego bazę klientów stanowili mniejsi operatorzy platform, w przeciwieństwie do wielkich operatorów utrzymywanych przez samą Nagrę. Co prawda , ale dotyczyła tylko firm, a nie dotyczyła integracji samych systemów czy też przenoszenia poszczególnych klientów, bo to wcale nie jest takie proste. W Polsce ta sprawa będzie dotyczyć klientów platformy nc+, gdzie wykorzystywane są trzy systemy dostępu: stary Seca MediaGuard z Nagra MA (po Cyfrze+) oraz Conax jako pozostałość po telewizji n i telewizji na kartę (TNK). Pisaliśmy, że

Zarówno dostęp warunkowy Nagra, jak i Conax są zasilane opartą na chmurze platformą usług zabezpieczeń.

Nagra kontynuuje wdrażanie technologii tzw. znakowania wodnego (z ang. watermarking technology) NexGuard. Firma poszukuje posiadaczy praw sportowych, którzy w przeszłości wykazywali dużą niechęć do ochrony swoich treści sportowych w porównaniu z ich odpowiednikami w studiach hollywoodzkich, które bardzo mocno chronią swoje pozycje filmowe.

Simon Trudelle, dyrektor ds. zarządzania produktami w firmie Nagra, twierdzi, że na dyskusje wpływa piractwo:
Jeśli spojrzysz na strategię niektórych graczy, to jedynie angielska Premier League ma swoje wymagania dotyczące bezpieczeństwa, które obejmują znak wodny [od red. pozostali niekoniecznie]. Uważamy, że jest to trend i ciężko pracujemy, aby właściciele praw do wydarzeń sportowych podążali w tym samym kierunku co studia filmowe prawie 10 lat temu.
Dodał, że piraci są nadal bardzo zainteresowani treścią wysokiej jakości, nawet jeśli jest to najtrudniejsze do zdobycia.


Źródło:
 
Zurück
Oben