josef.13
Boardveteran
Warner Bros Discovery a dezvăluit mai multe detalii despre planul de a fuziona serviciile SVoD HBO Max și Discovery+ într-o singură ofertă. O versiune fuzionată a celor două servicii SVoD va fi lansată în SUA în vara anului 2023 și în alte țări în următorii doi ani. Se anticipează că serviciul combinat va ajunge 130 de milioane de abonați la nivel global în 2025.
America Latină va primi versiunea combinată a serviciilor mai târziu în 2023. Unele piețe europene în care HBO Max operează deja vor urma la începutul anului 2024. Compania va lansa oferta combinată pe unele noi piețe din Asia Pacific și pe altele europene mai târziu în 2024. Planul de a combina HBO Max și Discovery Plus este o „prioritate principală”.
Compania a dezvăluit, de asemenea, că avea 92,1 milioane de abonați la serviciile de streaming la sfârșitul celui de-al doilea trimestru, reprezentând o creștere cu 1,7 milioane față de sfârșitul primului trimestru. În SUA și Canada, compania a pierdut aproximativ 300.000 de abonați, având la finalul trimestrului 53 de milioane de abonați în aceste teritorii. Pe plan internațional, numărul abonamentelor a crescut cu 2 milioane, ajungând la 39,1 milioane. Prin comparație, Netflix, cel mai mare serviciu de streaming cu abonament din lume, are aproape 221 milioane de abonați.
Prezentând rezultatele trimestrului al doilea, David Zaslav, președinte și director executiv al Warner Bros. Discovery a completat: „Am avut patru luni pline și productive de la lansarea Warner Bros. Discovery și avem o încredere mai mare ca niciodată în oportunitățile uriașe care ne așteaptă. Avem cel mai puternic motor creativ și cel mai puternic pachet de conținut din lume, așa cum este evidențiat de cele 193 de nominalizări la Emmy, cele mai importante din industrie. Intenționăm să maximizăm valoarea acelui conținut printr-un model de distribuție larg care include cinematografe, servicii de streaming, cablu liniar, servicii gratuite, jocuri, produse și experiențe de consum și multe altele, peste tot în lume. Suntem încrezători că suntem pe calea cea bună pentru a ne îndeplini obiectivele strategice și pentru a excela cu adevărat, atât din punct de vedere creativ, cât și financiar.”
În aprilie, Discovery și WarnerMedia și-au încheiat megafuziunea de 43 de miliarde de dolari pentru a forma grupul combinat Warner Bros. Discovery. Decizia de a fuziona cele două servicii vine într-un moment în care streaming-ul video este mai popular decât oricând, iar concurența este acerbă. În ultimii doi ani, giganții media și greii tehnologiei și-au lansat propriile platforme, pentru a le face concurenta celor ale Amazon Prime Video, Netflix și HBO, cu servicii precum Apple TV Plus, Disney Plus și Peacock. Dar aceste așa-numite războaie din industria streamingul-ui afectează de asemenea utilizatorii, care trebuie să plătească mai multe servicii pentru viziona emisiunile și filmele preferate online. Probabil din acest motiv, directorul companiei a dezvăluit că este în etapa de dezvoltare și un serviciu de streaming bazat pe publicitate.
Sursa: hdsatelit
America Latină va primi versiunea combinată a serviciilor mai târziu în 2023. Unele piețe europene în care HBO Max operează deja vor urma la începutul anului 2024. Compania va lansa oferta combinată pe unele noi piețe din Asia Pacific și pe altele europene mai târziu în 2024. Planul de a combina HBO Max și Discovery Plus este o „prioritate principală”.
Compania a dezvăluit, de asemenea, că avea 92,1 milioane de abonați la serviciile de streaming la sfârșitul celui de-al doilea trimestru, reprezentând o creștere cu 1,7 milioane față de sfârșitul primului trimestru. În SUA și Canada, compania a pierdut aproximativ 300.000 de abonați, având la finalul trimestrului 53 de milioane de abonați în aceste teritorii. Pe plan internațional, numărul abonamentelor a crescut cu 2 milioane, ajungând la 39,1 milioane. Prin comparație, Netflix, cel mai mare serviciu de streaming cu abonament din lume, are aproape 221 milioane de abonați.
Prezentând rezultatele trimestrului al doilea, David Zaslav, președinte și director executiv al Warner Bros. Discovery a completat: „Am avut patru luni pline și productive de la lansarea Warner Bros. Discovery și avem o încredere mai mare ca niciodată în oportunitățile uriașe care ne așteaptă. Avem cel mai puternic motor creativ și cel mai puternic pachet de conținut din lume, așa cum este evidențiat de cele 193 de nominalizări la Emmy, cele mai importante din industrie. Intenționăm să maximizăm valoarea acelui conținut printr-un model de distribuție larg care include cinematografe, servicii de streaming, cablu liniar, servicii gratuite, jocuri, produse și experiențe de consum și multe altele, peste tot în lume. Suntem încrezători că suntem pe calea cea bună pentru a ne îndeplini obiectivele strategice și pentru a excela cu adevărat, atât din punct de vedere creativ, cât și financiar.”
În aprilie, Discovery și WarnerMedia și-au încheiat megafuziunea de 43 de miliarde de dolari pentru a forma grupul combinat Warner Bros. Discovery. Decizia de a fuziona cele două servicii vine într-un moment în care streaming-ul video este mai popular decât oricând, iar concurența este acerbă. În ultimii doi ani, giganții media și greii tehnologiei și-au lansat propriile platforme, pentru a le face concurenta celor ale Amazon Prime Video, Netflix și HBO, cu servicii precum Apple TV Plus, Disney Plus și Peacock. Dar aceste așa-numite războaie din industria streamingul-ui afectează de asemenea utilizatorii, care trebuie să plătească mai multe servicii pentru viziona emisiunile și filmele preferate online. Probabil din acest motiv, directorul companiei a dezvăluit că este în etapa de dezvoltare și un serviciu de streaming bazat pe publicitate.
Sursa: hdsatelit