Aktuelles
Digital Eliteboard - Das Digitale Technik Forum

Registriere dich noch heute kostenlos, um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereichen, welche für Gäste verwehrt bleiben

Registriere dich noch heute kostenlos, um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereichen, welche für Gäste verwehrt bleiben

Support fritzbox + torrent ?

Have it thank you so much, will report back on HDD issue.

And yet problem persist. HDD is visible in AVM menu but not in freetz menu :/ , how can that be?

Du musst Regestriert sein, um das angehängte Bild zusehen.

Anhänge

Du musst angemeldet sein, um die Anhangsliste zu sehen.
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
I have no idea why it's like that for you. Maybe someone can check it on their Fritzbox.

Vielleicht kann es jemand auf seiner Fritzbox überprüfen.

Maybe you have changed some settings that are causing the issue. I suggest resetting the Fritzbox to factory settings, setting it up again, and then checking if the problem persists.

Zuletzt bearbeitet:
I have no idea what could be an issue, perhaps can you built one for 7530 ? its clean and untouched yet, maybe its some module on 7590 that causes issues, I'm simply gutted and started doubting my self but it could be deeper issue.

Thank you. Will test it and report back.

Edit:

I'm coming back with news, unfortunately it is exact same thing on fresh install on 7530 that was untouched , powershell >load in.memory> freetz menu> load your image. Effect is that hdd is not seen in freetz menu but is visible in AVM menu. I'm simply gutted have no idea what could be wrong, did try to compile for older version like 7.21 but all repos are gone now :/ . There must be a bug in building somewhere or something missing.

You have any ideas ?

Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
I will give it a go and report back, however I have 2x 7590 and 5x 7530 all have same issue so hardware can be excluded, as well did test 5 different HDD with different file systems and at least 10 different flash drives. So I have been busy but with no effect, have tried multiple combinations and nothing I'm simply running out of ideas :/

Wen ich später mal Zeit habe. Werde ich mir das mal durchlesen hier.

Nachtrag!!!
Was muss denn alles im Image sein? Habe nur das wegen den Fehler der anzeige in freetz-ng letztens gelesen (HDD anzeige)

Zuletzt bearbeitet:
Das Torrents -Paket Sollte wohl dabei sein. Anscheinend werden die Festplatten oder USB Sticks nur in der AVM Oberfläche angezeigt und in der Freetzoberfläche angeblich nicht zu sehen.
And yet problem persist. HDD is visible in AVM menu but not in freetz menu :/ , how can that be?

Zuletzt bearbeitet:
Wenn ich zh bin teste ich das mal mit einer 7590 mit USB Stick.

Das ist zwar aus einer 7530AX

aber da wird es angezeigt

Anhänge

Du musst angemeldet sein, um die Anhangsliste zu sehen.
I be honest, I have given up, I have no idea why its seen in AVM menu but not in feetz menu. I might come back to this but now I'm gutted and have no idea how to proceed. I did full recovery twice then fresh install and same thing. Only thing is to ask you guys what file system you have in pendrive/external hdd, but again dont think it would make any difference :/

Zurück
Oben