josef.13
Boardveteran
Disponibilitatea conținutului UHD va deveni un criteriu foarte important în alegerea serviciilor video cu plată?
Adulții cu vârsta sub 35 de ani și în special bărbații sunt cei mai interesați de conținutul Ultra HD, atunci când aleg un serviciu video. 36% dintre telespectatorii din cele cinci piețe în care s-a desfășurat sondajul IHS Markit (SUA, Marea Britanie, Germania, Japonia și Brazilia) au indicat că disponibilitatea conținutului UHD va fi foarte importantă atunci când vor alege servicii video plătite. Pentru cei care beneficiază deja de televiziune cu plată sau de abonamente video online, această preferință se ridică la 50%.
Preferința pentru video de ultra înaltă rezoluție este în concordanță cu numărul relativ în creștere de producții video 4K disponibile, dar și cu creșterea vânzărilor de televizoare Ultra HD. Studiul arată că mai mult de patru din zece televizoare livrate la nivel global, în al doilea trimestru al anului 2018, au fost televizoare 4K.
Consumatorii care au indicat conținutul UHD ca fiind un criteriu foarte important în alegerea serviciilor video dețineau deja dispozitive video conectabile, capabile sa redea conținut cu rezoluția 4K. Proprietarii de Apple TV, PS4 Pro, Xbox One X și alte dispozitive 4K au mai menționat că doresc să vizioneze mai mult conținut video de ultra înaltă definiție.
În timp ce disponibilitatea conținutului 4K prin servicii video la cerere este deocamdată destul de redusă, totuși, diverși operatori de televiziune cu plată din diverse teritorii au început sa ofere abonaților canale UHD (sau conținut 4K, prin intermediul serviciilor video la cerere).
Aceste statistici subliniază importanta UHD pentru consumatorii care au tendința de a achiziționa servicii de conținut premium și produse bazate pe cele mai recente tehnologii.
Respondenții cu vârste între 17 și 44 de ani au manifestat cel mai mare interes pentru conținutul UHD (dintre aceștia, bărbații cu vârste cuprinse între 25 și 34 de ani au fost cei mai interesați). Printre cei cu vârsta de peste 44 de ani, numărul celor interesați de conținut și tehnologie 4K a fost mult mai mic.
La nivel global, mai mult de o treime din televizoarele conectate la internet sunt în prezent capabile să redea conținut 4K. Acest procent va crește, deoarece în prezent mai mult de jumătate din toate televizoarele livrate din China, America de Nord și Europa de Vest sunt televizoare 4K, se mai arată în comunicatul IHS Markit.
Quelle; hdsatelit
Adulții cu vârsta sub 35 de ani și în special bărbații sunt cei mai interesați de conținutul Ultra HD, atunci când aleg un serviciu video. 36% dintre telespectatorii din cele cinci piețe în care s-a desfășurat sondajul IHS Markit (SUA, Marea Britanie, Germania, Japonia și Brazilia) au indicat că disponibilitatea conținutului UHD va fi foarte importantă atunci când vor alege servicii video plătite. Pentru cei care beneficiază deja de televiziune cu plată sau de abonamente video online, această preferință se ridică la 50%.
Sie müssen registriert sein, um Links zu sehen.
Preferința pentru video de ultra înaltă rezoluție este în concordanță cu numărul relativ în creștere de producții video 4K disponibile, dar și cu creșterea vânzărilor de televizoare Ultra HD. Studiul arată că mai mult de patru din zece televizoare livrate la nivel global, în al doilea trimestru al anului 2018, au fost televizoare 4K.
Consumatorii care au indicat conținutul UHD ca fiind un criteriu foarte important în alegerea serviciilor video dețineau deja dispozitive video conectabile, capabile sa redea conținut cu rezoluția 4K. Proprietarii de Apple TV, PS4 Pro, Xbox One X și alte dispozitive 4K au mai menționat că doresc să vizioneze mai mult conținut video de ultra înaltă definiție.
În timp ce disponibilitatea conținutului 4K prin servicii video la cerere este deocamdată destul de redusă, totuși, diverși operatori de televiziune cu plată din diverse teritorii au început sa ofere abonaților canale UHD (sau conținut 4K, prin intermediul serviciilor video la cerere).
Aceste statistici subliniază importanta UHD pentru consumatorii care au tendința de a achiziționa servicii de conținut premium și produse bazate pe cele mai recente tehnologii.
Respondenții cu vârste între 17 și 44 de ani au manifestat cel mai mare interes pentru conținutul UHD (dintre aceștia, bărbații cu vârste cuprinse între 25 și 34 de ani au fost cei mai interesați). Printre cei cu vârsta de peste 44 de ani, numărul celor interesați de conținut și tehnologie 4K a fost mult mai mic.
La nivel global, mai mult de o treime din televizoarele conectate la internet sunt în prezent capabile să redea conținut 4K. Acest procent va crește, deoarece în prezent mai mult de jumătate din toate televizoarele livrate din China, America de Nord și Europa de Vest sunt televizoare 4K, se mai arată în comunicatul IHS Markit.
Quelle; hdsatelit