josef.13
Boardveteran
Discovery va lansa în Germania televiziunea HGTV Home and Lifestyle, începând luna iunie a acestui an. Va fi un canal tv distribuit free-to-air, prima lansare europeană a mărcii HGTV de la achizitia Scripps în martie anul trecut (Scripps a lansat HGTV anterior în Polonia, în 2017). Discovery a precizat că vor fi lansate în viitor și alte versiuni internaționale ale acestei televiziuni americane de top.
Compania estimează că 209 milioane de persoane din EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa) sunt interesate de decorațiunile locuinței și îmbunătățirea casei, iar miliarde de euro sunt cheltuite în fiecare an pentru aceste activități. HGTV va oferi telespectatorilor acces la conținut axat pe cumpărarea și vânzarea de locuințe, renovarea casei, obținerea de profit rapid din cumpărarea și vânzarea imobilelor, îmbunătățirea casei și sfaturi și tutoriale pentru o locuință de vis.
Pe lângă conținutului existent, audiența HGTV din Germania va putea viziona anual peste 500 de ore de conținut în premieră. Printre emisiunile cheie a acestui brand se numără "Flip or Flop", "Good Bones", "Home Town", "Restored By The Fords", "House Hunters", "Property Brothers: Buying & Selling", "Fixer Upper", "My Lottery Dream Home", "Windy City Rehab", "How Close Can I Beach?" sau "Love it or List it".
"Suntem încântați să anunțăm lansarea HGTV în Germania. Începem astfel să folosim expertiza noastră pentru a extinde HGTV și alte branduri cheie în noi teritorii, pentru a ajunge la milioane de noi telespectatori din EMEA. Strategia Discovery este de a se conecta cu audiențe de pe întreaga planetă, iar brandul HGTV reprezintă o ocazie specială pentru a oferi conținut original pentru pasiunile și hobby-urile telespectatorilor", a precizat Kasia Kieli, președinte și director general al Discovery EMEA.
Televiziunea HGTV a fost lansata pe 1 decembrie 1994 și în prezent oferă în SUA și o versiunea HD, dar cu programe diferite, comparativ cu versiunea SD.
Sursa: hdsatelit
Compania estimează că 209 milioane de persoane din EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa) sunt interesate de decorațiunile locuinței și îmbunătățirea casei, iar miliarde de euro sunt cheltuite în fiecare an pentru aceste activități. HGTV va oferi telespectatorilor acces la conținut axat pe cumpărarea și vânzarea de locuințe, renovarea casei, obținerea de profit rapid din cumpărarea și vânzarea imobilelor, îmbunătățirea casei și sfaturi și tutoriale pentru o locuință de vis.
Pe lângă conținutului existent, audiența HGTV din Germania va putea viziona anual peste 500 de ore de conținut în premieră. Printre emisiunile cheie a acestui brand se numără "Flip or Flop", "Good Bones", "Home Town", "Restored By The Fords", "House Hunters", "Property Brothers: Buying & Selling", "Fixer Upper", "My Lottery Dream Home", "Windy City Rehab", "How Close Can I Beach?" sau "Love it or List it".
"Suntem încântați să anunțăm lansarea HGTV în Germania. Începem astfel să folosim expertiza noastră pentru a extinde HGTV și alte branduri cheie în noi teritorii, pentru a ajunge la milioane de noi telespectatori din EMEA. Strategia Discovery este de a se conecta cu audiențe de pe întreaga planetă, iar brandul HGTV reprezintă o ocazie specială pentru a oferi conținut original pentru pasiunile și hobby-urile telespectatorilor", a precizat Kasia Kieli, președinte și director general al Discovery EMEA.
Televiziunea HGTV a fost lansata pe 1 decembrie 1994 și în prezent oferă în SUA și o versiunea HD, dar cu programe diferite, comparativ cu versiunea SD.
Du musst Regestriert sein, um das angehängte Bild zusehen.
Sursa: hdsatelit
Anhänge
Du musst angemeldet sein, um die Anhangsliste zu sehen.