josef.13
Boardveteran
Sigla Animal Planet va fi schimbată, ca parte a unei noi identități de brand la nivel mondial. Noua siglă, care va reprezenta un elefant, va fi lansată în SUA și Marea Britanie pe 28 octombrie 2018, iar în restul țărilor și teritoriilor până la sfârșitul primului trimestru a anului 2019.
Noua siglă a fost realizată de compania de design grafic Chermayeff & Geismar & Haviv (CGH) din New York. Logo-ul a fost optimizat pentru utilizarea pe mai multe platforme. CGH a realizat și siglele utilizate în prezent de NBC, Showtime, PBS, NYU, Chase Bank și US Open.
"De peste 20 de ani, Animal Planet este un brand foarte apreciat în întreaga lume, iar acum este momentul potrivit să ajungă, prin intermediul fiecărui tip de platformă, la publicul care este pasionat de animale. Ajungem la toate generațiile prin intermediul programelor noastre și suntem aici pentru a vă distra și pentru a vă oferi bucuria apropierii oamenilor de animale și natură", a precizat Susanna Dinnage, președinte global al Animal Planet.
"Animal Planet ne-a solicitat să realizam o siglă care să reprezinte aceasta marcă la nivel global, ca o experiență care poate să fi asimilată la fel în diverse țări, regiuni și culturi. Am încercat să surprindem energia și bucuria acestui brand. Bazându-se pe brandul original al Animal Planet, noul elefant este distinctiv și pregătit să călătorească pe diverse platforme din lume", a precizat Sagi Haviv, partener la Chermayeff & Geismar & Haviv.
Televiziunea Animal Planet, unul dintre brandurile Discovery, este disponibilă în 360 de milioane de case, în peste 205 de țări și teritorii.
Quelle; hdsatelit
Noua siglă a fost realizată de compania de design grafic Chermayeff & Geismar & Haviv (CGH) din New York. Logo-ul a fost optimizat pentru utilizarea pe mai multe platforme. CGH a realizat și siglele utilizate în prezent de NBC, Showtime, PBS, NYU, Chase Bank și US Open.
"De peste 20 de ani, Animal Planet este un brand foarte apreciat în întreaga lume, iar acum este momentul potrivit să ajungă, prin intermediul fiecărui tip de platformă, la publicul care este pasionat de animale. Ajungem la toate generațiile prin intermediul programelor noastre și suntem aici pentru a vă distra și pentru a vă oferi bucuria apropierii oamenilor de animale și natură", a precizat Susanna Dinnage, președinte global al Animal Planet.
"Animal Planet ne-a solicitat să realizam o siglă care să reprezinte aceasta marcă la nivel global, ca o experiență care poate să fi asimilată la fel în diverse țări, regiuni și culturi. Am încercat să surprindem energia și bucuria acestui brand. Bazându-se pe brandul original al Animal Planet, noul elefant este distinctiv și pregătit să călătorească pe diverse platforme din lume", a precizat Sagi Haviv, partener la Chermayeff & Geismar & Haviv.
Televiziunea Animal Planet, unul dintre brandurile Discovery, este disponibilă în 360 de milioane de case, în peste 205 de țări și teritorii.
Du musst Regestriert sein, um das angehängte Bild zusehen.
Quelle; hdsatelit
Anhänge
Du musst angemeldet sein, um die Anhangsliste zu sehen.