Quantcast
Aktuelles
Digital Eliteboard - Das Digitale Technik Forum

Registriere dich noch heute kostenlos, um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereichen, welche für Gäste verwehrt bleiben

Registriere dich noch heute kostenlos, um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereichen, welche für Gäste verwehrt bleiben

7,7 mln abonentów pay-tv w Niemczech

dodo83

Super-Moderator
Teammitglied
Registriert
3. Oktober 2008
Beiträge
35.436
Lösungen
5
Reaktionspunkte
34.407
Punkte
1.093
Ort
W
7,7 mln abonentów pay-tv w Niemczech

źródło: VAUNET

Du musst angemeldet sein, um Bilder zu sehen.


Usługi płatnej telewizji w krajach niemieckojęzycznych są coraz bardziej popularne, a operatorzy coraz częściej inwestują w lokalne produkcje. Są to kluczowe wnioski raportu „Pay-TV in Deutschland 2018” autorstwa VAUNET.


Du musst angemeldet sein, um Bilder zu sehen.



W Niemczech kanały pay-tv docierały w 2017 roku do 16,2 mln widzów miesięcznie (2016: 13,1 mln). W pierwszej połowie 2018 roku było już średnio 16,6 mln widzów miesięcznie. Poprzedni szczyt został osiągnięty w grudniu 2017 roku - 18,5 mln widzów płatnej telewizji.

Natomiast liczba abonentów płatnej telewizji w 2017 roku osiągnęła w Niemczech poziom około 7,7 mln(2016: 7,5 mln) i około 8,7 mln w regionie Europy niemieckojęzycznej (2016: 8,4 mln). Odpowiada to wzrostowi liczby abonentów o około 0,3 mln. Na 2018 rok VAUNET prognozuje wzrost o od 0,2 mln do 0,3 mln abonentów do około 8 mln abonentów w Niemczech oraz około 9 mln w abonentów w krajach niemieckojęzycznych.

Przychody z płatnej telewizji i SVOD w Niemczech wzrosły w ubiegłym roku o 15 proc. do około 3,1 mld euro (2016: 2,7 mld euro). W regionie Europy niemieckojęzycznej wyniosły 3,5 mld euro (2016: 3 mld euro). Dane te obejmują przychody z telewizji płatnej, które wzrosły o 7 proc. do około 2,3 mld euro w Niemczech i około 2,6 mld euro w krajach niemieckojęzycznych. VAUNET prognozuje na 2018 rok dalszy wzrost przychodów: z płatnej telewizji o 4-5 proc., a z SVOD o 20 proc. - do łącznie 3,8 mld euro.
 
Zurück
Oben