Operatorul UPC Romania si-a extins grila de canale TV, prin introducerea pachetului Bollywood.
Pachetul Bollywood include trei canale TV care difuzeaza filme, seriale si emisiuni de divertisment produse si coproduse in India si in Europa.
Cele trei noi canale disponibile in grila UPC, Bollywood TV, Bollywood Classic si Bollyshow vor difuza, anual, aproximativ 3.000 de ore de continut nou.
Noul pachet va cuprinde filme artistice, seriale, documentare si emisiuni selectionate special pentru telespectatorii din Romania.
“83% dintre romani se uita zilnic la televizor, iar 28% dintre ei au achizitionat in 2011 pachete de programe suplimentare. Este clar ca vorbim de un consum mare de continut media si de gusturi diverse in materie de continut TV”, a declarat Iulia Florea, chief operating officer la UPC Romania.
Bollywood TV, adaptat la piata locala
Astfel, Bollywood TV, unul din cele trei canale incluse in noul pachet al UPC, a fost adaptat pentru piata locala, oferind peste 3.000 de filme noi din industria cinematografica indiana, care acopera genurile actiune, dragoste, comedie, arta.
O parte din aceste filme prezinta si actori de la Hollywood precum Sylvester Stalone sau Ben Kingsley.
Bollywood Classic, un alt post al pachetului UPC, va difuza filme indiene care s-au bucurat de succes si in Romania, in anii ‘70-‘80. Postul va difuza peste 2.500 de filme clasice, cu actori indieni celebri, precum Raj Kapoor, Dev Anand sau Dilip Kumar.
Bollyshow, al treilea canal din pachet, este un post de divertisment ce difuzeaza seriale TV, comedii, muzica, emisiuni de divertisment, jurnale de calatorii si documentare, toate produse de industria indiana de divertisment.
Bollywood este produs de catre ISG, companie ce a lansat canale tematice indiene in Orientul Mijlociu, Africa si Canada si are licentiate peste 9.000 de titluri de filme, zeci de seriale si emisiuni, dar si peste 30.000 de clipuri muzicale.
Bollywood, industria indiana de filme si divertisment, produce un numar record de titluri in fiecare an, respectiv peste 1.000.
Productiile indiene, in peste 120 de tari
Productiile indiene sunt difuzate in peste 120 de tari, sunt traduse in 38 de limbi, iar companii de talie internationala precum Disney sau Spielberg investesc in productiile indiene.
UPC Romania este una dintre cele mai mari companii de comunicatii prin cablu din tara noastra. Retelele UPC Romania deservesc, in acest moment, aproximativ 1.122.200 de clienti in 200 orase, avand un numar de 15.000 de angajati, in Europa. UPC Romania este afiliata la Liberty Global.
01 februarie 2012.dailybusiness.ro
Du musst angemeldet sein, um Bilder zu sehen.
Pachetul Bollywood include trei canale TV care difuzeaza filme, seriale si emisiuni de divertisment produse si coproduse in India si in Europa.
Cele trei noi canale disponibile in grila UPC, Bollywood TV, Bollywood Classic si Bollyshow vor difuza, anual, aproximativ 3.000 de ore de continut nou.
Noul pachet va cuprinde filme artistice, seriale, documentare si emisiuni selectionate special pentru telespectatorii din Romania.
“83% dintre romani se uita zilnic la televizor, iar 28% dintre ei au achizitionat in 2011 pachete de programe suplimentare. Este clar ca vorbim de un consum mare de continut media si de gusturi diverse in materie de continut TV”, a declarat Iulia Florea, chief operating officer la UPC Romania.
Bollywood TV, adaptat la piata locala
Astfel, Bollywood TV, unul din cele trei canale incluse in noul pachet al UPC, a fost adaptat pentru piata locala, oferind peste 3.000 de filme noi din industria cinematografica indiana, care acopera genurile actiune, dragoste, comedie, arta.
O parte din aceste filme prezinta si actori de la Hollywood precum Sylvester Stalone sau Ben Kingsley.
Bollywood Classic, un alt post al pachetului UPC, va difuza filme indiene care s-au bucurat de succes si in Romania, in anii ‘70-‘80. Postul va difuza peste 2.500 de filme clasice, cu actori indieni celebri, precum Raj Kapoor, Dev Anand sau Dilip Kumar.
Bollyshow, al treilea canal din pachet, este un post de divertisment ce difuzeaza seriale TV, comedii, muzica, emisiuni de divertisment, jurnale de calatorii si documentare, toate produse de industria indiana de divertisment.
Bollywood este produs de catre ISG, companie ce a lansat canale tematice indiene in Orientul Mijlociu, Africa si Canada si are licentiate peste 9.000 de titluri de filme, zeci de seriale si emisiuni, dar si peste 30.000 de clipuri muzicale.
Bollywood, industria indiana de filme si divertisment, produce un numar record de titluri in fiecare an, respectiv peste 1.000.
Productiile indiene, in peste 120 de tari
Productiile indiene sunt difuzate in peste 120 de tari, sunt traduse in 38 de limbi, iar companii de talie internationala precum Disney sau Spielberg investesc in productiile indiene.
UPC Romania este una dintre cele mai mari companii de comunicatii prin cablu din tara noastra. Retelele UPC Romania deservesc, in acest moment, aproximativ 1.122.200 de clienti in 200 orase, avand un numar de 15.000 de angajati, in Europa. UPC Romania este afiliata la Liberty Global.
01 februarie 2012.dailybusiness.ro