Digital Eliteboard - Das Digitale Technik Forum

Registriere dich noch heute kostenloses um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereiche, welche für Gäste verwehrt bleiben

TV1000 - un logo reîmprospătat și un nou pachet de elemente de branding

josef.13

Best Member
Boardveteran
Registriert
1. Juli 2009
Beiträge
28.432
Lösungen
1
Reaktionspunkte
48.029
Punkte
1.083
Ort
Sachsen
Într-un peisaj în continuă schimbare precum cel al televiziunilor Pay-TV de film, compania Viasat World și-a dorit să ofere un nou aspect și o senzație contemporană familiei sale de televiziuni TV1000, care să reflecte și să îmbunătățească experiența de a viziona și împărtăși filme acasă, fie că sunt preferate clasice sau descoperiri noi, anunță televiziunea printr-un comunicat remis către blogul HD Satelit România.

Unbenanntki.jpg

Noua prezentare exprimă perfect, crede compania, marca TV1000 - contemporană, interesantă și atractivă pentru diferite categorii demografice. Vezi video
Du musst dich Anmelden oder Registrieren um diesen link zusehen!
.

Un logo reîmprospătat și un nou pachet de elemente de branding

Acestea vor putea fi observate începând cu data de 8 decembrie, ele fiind dezvoltate și executate în întregime de către designerul de creație Keith Livingstone. Noul logo a fost conceput pentru a fi întâi de toate digital, imprimând prospețime și îndrăzneală mărcii, cu un aspect simplu, limpede, premium.

Pentru a crea un set de elemente de identificare care să reprezinte în mod autentic televiziunile TV1000 așa cum sunt, oferind în același timp spațiu pentru evoluție pe măsură ce canalele se dezvoltă, Viasat World a încheiat un parteneriat cu studioul de creație parizian 17 Mars.

Întruchipând promisiunea unei varietăți uriașe în conținutul acestor televiziuni studioul a creat o singură mișcare a camerei în jurul semnului iconic al celor patru mărci: duo-ul stea - cerc. Marca este plasată într-o succesiune de universuri cinematice, fiecare făcând referire la un gen sau o temă recunoscută, cu propriul stil grafic și design sonor. Aceasta este completată de o temă muzicală diferită pentru fiecare canal. Fiecare element se închide cu același cadru, cu noul logo în centru.

Această nouă înfățișare susține o linie interesantă de filme oferite de TV1000 în decembrie. Printre cele mai importante titluri difuzate pe tot parcursul perioadei festive se numără The Internship, cu Vince Vaughn și Owen Wilson, trilogia House Party cu Christopher Reid și Christopher Martin, având premiera pe parcursul a trei nopți consecutive, între 7 și 9 decembrie, la ora 22:00, What Happens in Vegas, cu Cameron Diaz și Ashton Kutcher, luni, 13 decembrie, la ora 21:00. În plus, franciza Big Momma va fi difuzată pe tot parcursul zilei, sâmbătă, 19 decembrie, de la ora 16:00, iar Magnolia, cu Tom Cruise și Julianne Moore, va fi difuzată luni, 27 decembrie, la ora 22:00.

Vezi video
Du musst dich Anmelden oder Registrieren um diesen link zusehen!
.

Totodată, la TV1000 telespectatorii vor putea viziona două blocuri fantastice de filme.

Sezonul Comediei, în fiecare seară până în 19 decembrie, prezintă o selecție grozavă de filme care să ne aducă râsul pe buze în timpul sezonului festiv, inclusive Unfinished Business, View From the Top, Anchorman: The Legend of Ron Burgundy, Pineapple Express, Adventureland, Down With Love și The Informant.

Vedetele TV1000 conține titluri difuzate în fiecare zi începând cu 20 decembrie, sărbătorind unele dintre cele mai mari vedete de la Hollywood din industrie. Între ele, se numără Fight Club, The Revenant, Unforgiven, Noah, The Lost Boys, L.A. Confidential, Philadelphia, The Big Short și Revolutionary Road.

Sursa: hdsatelit
 
Zurück
Oben