josef.13
Boardveteran
În ciuda tentatelor prețuri mai mici ale televizoare produse în China și Turcia, telespectatorii preferă televizoarele fabricate în Coreea de Sud. Datele specialiștilor de la Omdia arată că Samsung Electronics și LG Electronics s-au menținut ferm pe locurile 1 și 2 în ceea ce privește vânzările și veniturile din aceasta industrie.
Samsung Electronics a înregistrat o cotă de piață de 29,5% în ceea ce privește veniturile și o cotă de 19,8% în ceea ce privește volumul vânzărilor în 2021. Samsung a vândut 9,43 milioane de televizoare QLED în 2021, realizând vânzări cumulate de 26 de milioane de unități, în total în cinci ani. Televizoarele Samsung QLED au atras 44,5% din veniturile totale în segmentul de televizoare premium de ultimă generație, în valoare de peste 2.500 dolari pe unitate, în 2021. Este al 16-lea an consecutiv în care Samsung se menține pe primul loc în acest top aș vânzărilor de televizoare.
LG Electronics a vândut 27.332 milioane televizoare, reprezentând 18,5% din punct de vedere al veniturilor și 12,8% din punct de vedere al volumului vânzărilor. Vânzările sale de televizoare OLED s-au ridicat la 6.525.000 de unități, reprezentând 62% din întreaga piață de televizoare OLED. În 2021, prețul unitar mediu al televizoarelor OLED LG a fost de 1.861 dolari, de peste trei ori prețul mediu al televizoarelor LCD, care este de 507,70 dolari.
Între timp, livrările globale de televizoare au scăzut cu 1.932.000 de unități pe an, până la 213,54 milioane de unități în 2021, cea mai mică cifră din anul 2010 și până în prezent.
Cele două companii coreene au fost urmate în top de Sony din Japonia, care avea o cotă de piață de 9,5% din punct de vedere al veniturilor. Pe locul 4 se situează TCL cu 8%, iar Hisense pe locul cinci, cu 6,8%.
Sursa: hdsatelit
Samsung Electronics a înregistrat o cotă de piață de 29,5% în ceea ce privește veniturile și o cotă de 19,8% în ceea ce privește volumul vânzărilor în 2021. Samsung a vândut 9,43 milioane de televizoare QLED în 2021, realizând vânzări cumulate de 26 de milioane de unități, în total în cinci ani. Televizoarele Samsung QLED au atras 44,5% din veniturile totale în segmentul de televizoare premium de ultimă generație, în valoare de peste 2.500 dolari pe unitate, în 2021. Este al 16-lea an consecutiv în care Samsung se menține pe primul loc în acest top aș vânzărilor de televizoare.
LG Electronics a vândut 27.332 milioane televizoare, reprezentând 18,5% din punct de vedere al veniturilor și 12,8% din punct de vedere al volumului vânzărilor. Vânzările sale de televizoare OLED s-au ridicat la 6.525.000 de unități, reprezentând 62% din întreaga piață de televizoare OLED. În 2021, prețul unitar mediu al televizoarelor OLED LG a fost de 1.861 dolari, de peste trei ori prețul mediu al televizoarelor LCD, care este de 507,70 dolari.
Între timp, livrările globale de televizoare au scăzut cu 1.932.000 de unități pe an, până la 213,54 milioane de unități în 2021, cea mai mică cifră din anul 2010 și până în prezent.
Cele două companii coreene au fost urmate în top de Sony din Japonia, care avea o cotă de piață de 9,5% din punct de vedere al veniturilor. Pe locul 4 se situează TCL cu 8%, iar Hisense pe locul cinci, cu 6,8%.
Sursa: hdsatelit