Aktuelles
Digital Eliteboard - Das Digitale Technik Forum

Registriere dich noch heute kostenlos, um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereichen, welche für Gäste verwehrt bleiben

Registriere dich noch heute kostenlos, um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereichen, welche für Gäste verwehrt bleiben

PS3 Paintown Port PS3!

lange2000

Power Elite User
Registriert
10. Juli 2009
Beiträge
2.171
Reaktionspunkte
965
Punkte
113
Paintown Port auf PS3! by Scristopher and lunuxx

Das Opensource Game Paintown jetzt auch auf der PS3.





Es ist noch in der Testphase(1080p funktioniert nicht richtig)

Download:

pkg und Data:

Link veralten (gelöscht)

Charakters:

Link veralten (gelöscht)


Install: pkg(Retail) über "Install Pakage Files" und danach den data Ordner nach /dev_hdd0/game/Paintown_/USRDIR/


X Taste=Exit, Quadrat Taste= Auswählen
 
Zuletzt bearbeitet:
AW: Paintown Port PS3!

Update:

Changelog:

french translations fixed
recompiled w/o mp3 for main menu – mp3 is buggy atm ogg works fine
Controller fix minor mugen fixes
screen resolution fixed music fixed – ogg files play users can add custom tracks and they will play at random in adventure mode, you can change the main menu music by editing data/menu/main.txt
Mugen mode is still slow with other characters besides feilong, gambit and kfm…- looking for a way to fix that not sure what the problem is


Link veralten (gelöscht)
 
AW: Paintown Port PS3!

Paintown Update V 3.5

Changelog:
mp3/ogg fixed (add your own custom must to /dev_hdd0/game/Paintown_/USRDIR/data/music/ change main menu music by editing /dev_hdd0/game/Paintown/USRDIR/data/menu/main.txt), more states implemented in adventure mode, support for multiple hit boxes in same frame, editor majorly updated.

New character Terry by marcus95, I've added Batman and Peter Griffin to adventure mode if anyone would like to work on them further feel free too.

Moves list for peter and batman:

Batman:
* elbow = square
* LPtoHP = down+square (repeatedly) will preform a crushing low punch and a killing uppercut
* MP = square after preforming elbow
* HP = square after preforming MP
* hardHP = X
* uppercut = forward+X after preforming hardHP
* grapple-up = up+square
* kick = circle
* kick 2(punch and kick) = circle after preforming kick
* kick 3 = forward, forward, circle

Peter Griffin:
* punch = square
* HP = square after preforming punch
* pound = square after preforming HP
* fart fireball = down+square
* froggy = forward+square after preforming HP
* uppercut = X
* puke = forward, forward, X
* WTF?? = square+X

DL:
Link veralten (gelöscht)
 
AW: Paintown Port PS3!

Paintown update!

Changelog:

paintown engine – added parameter to scale sprites
editor – added a bunch of new tools like overlaying animations and a combo viewer
mugen – probably fixed some bugs
paintown engine – characters can have intro animations now
i guess you can say networking on the ps3 partially works
in a test lan play worked with my ps3 and a laptop the laptop set to:
192.168.1.110


DL:
 
Zurück
Oben