josef.13
Boardveteran
Netflix va renunța la limitarea la 480p (SD) a rezoluției pentru abonamentele sale Basic, atunci când va lansa cel mai ieftin abonament Basic susținut și de publicitate, ce are rezoluția HD 720p. Netflix va avea patru tipuri de abonament.
Upgrade de rezoluție la abonamentele Netflix Basic
„Suntem încântați să anunțăm că ajustăm rezoluția video de la 480p la 720p HD atât pentru Basic with Ads, cât și pentru abonamentul nostru Basic existent. Deci, în esență, întreaga ofertă Netflix va fi în domeniul rezoluțiilor HD și Ultra HD”, a anunțat Greg Peters, Chief Operating Officer și Chief Product Officer la Netflix.
Desigur, veți avea nevoie în continuare de Netflix Standard pentru streaming HD la 1080p și de Netflix Premium pentru streaming 4K HDR și Dolby Atmos. Există, de asemenea, diferențe în ceea ce privește numărul de fluxuri simultane: 1, 2 și respectiv 4.
Chiar dacă Netflix va abandona limitarea la 480p (SD) a rezoluției pentru abonamentele sale Basic, veți putea alege să redați în continuare fluxurile sale în rezoluție SD, atunci când vizionați pe un ecran SD sau dacă conexiunea la internet este foarte lentă. Toate titlurile Netflix sunt stocate pe servere în mai multe rezoluții, rate de biți diferite și utilizând diverse codecuri.
Netflix va lansa și abonamentul Basic susținut de publicitate
"Suntem încântați să lansăm Basic with Ads - abonamentul Netflix la preț mai mic, susținut de anunțuri - în noiembrie. Basic with Ads va costa doar 6,99 USD pe lună în SUA și va fi lansat pe 3 noiembrie. Basic with Ads va fi disponibil în 12 teritorii: Australia, Brazilia, Canada, Franța, Germania, Italia, Japonia, Coreea, Mexic, Spania, Regatul Unit și SUA. Abonamentele actuale și membrii actuali nu vor fi afectați. Basic with Ads completează abonamentele Netflix de bază, standard și premium, care nu includ publicitate", explică platforma de streaming.
Compania subliniază că abonamentul Basic with Ads va oferi funcțiile pe care oamenii le așteaptă de la abonamentul de bază Netflix, cu câteva diferențe importante:
"- Ce rămâne la fel ca în abonamentul Basic: o mare varietate de seriale și filme; experiență de vizionare personalizată; disponibil pe o gamă largă de televizoare și dispozitive mobile; schimbați sau anulați abonamentul în orice moment.
- Ce va fi diferit comparativ cu abonamentul Basic: calitate video până la 720p/HD (atât pentru Basic with Ads, cât și pentru Basic clasic); medie de 4 până la 5 minute de publicitate pe oră; un număr mic de filme și emisiuni TV nu vor fi disponibile din cauza restricțiilor de licențiere, la care Netflix încă lucrează; nu există posibilitatea de a descărca titluri".
Oportunități pentru agențiile de publicitate
Basic with Ads reprezintă, de asemenea, o oportunitate pentru agențiile de publicitate, care au șansa de a ajunge la un public divers (inclusiv telespectatori mai tineri care nu prea mai vizionează televiziune liniară), cu o experiență publicitară de înaltă rezoluție.
La lansare, clipurile publicitare vor avea o durată de 15 sau 30 de secunde, care vor fi redate înainte și în timpul serialelor și filmelor. Pentru a ajuta agenții de publicitate să ajungă la publicul potrivit și pentru a se asigura că anunțurile sunt mai relevante pentru consumatori, Netflix va oferi posibilități extinse de direcționare în funcție de țară și gen (de exemplu, acțiune, dramă, romantism, SF). Agenții de publicitate vor putea, de asemenea, să blocheze afișarea anunțurilor lor în conținutul care ar putea fi incompatibil cu brandurile lor.
"Compania are parteneriate cu DoubleVerify și Integral Ad Science pentru a verifica vizibilitatea și validitatea traficului anunțurilor, începând cu anul 2023. Pentru a le permite agenților de publicitate să înțeleagă modul în care Netflix poate ajunge la publicul țintă, Nielsen va folosi evaluările sale digitale pentru anunțuri (DAR) în SUA. Acestea vor deveni disponibile cândva în 2023 și, în cele din urmă, vor fi raportate prin Nielsen ONE Ads", mai precizează Netflix.
Modificări privind partajarea contului în afara locuinței, începând din anul 2023
Netflix va face primii pași concreți pentru a pune capăt partajării contului. La scurt timp după ce a raportat rezultatele din al treilea trimestru, care au arătat că a câștigat 2,41 milioane de noi abonați plătitori, Netflix a anunțat că de la începutul anului viitor va începe să taxeze abonații pentru partajarea parolelor.
Doar membrii aceleiași locuințe vor pot folosi același cont Netflix, o regulă care este menționată în termenii și condițiile companiei. Dacă Netflix detectează că un cont este folosit de persoane care nu locuiesc în aceeași gospodărie (prin adresa IP, identificatorii dispozitivului și activitatea contului), acelor utilizatori li se va refuza accesul. Pentru a viziona Netflix, vor trebui să-și creeze propriile conturi.
Dacă o persoană din aceeași gospodărie, care are permisiunea de a accesa contul, se conectează dintr-o altă rețea sau de pe un dispozitiv din afara casei, i se va solicita să își verifice detaliile pentru a se asigura că este un utilizator autorizat.
Netflix nu va începe să taxeze clienții (pentru că au oferit parola contului lor) mai devreme de anul 2023, dar măsurile pentru a facilita schimbarea sunt deja prezente. Netflix a lansat o funcție de transfer de profil pentru a facilita crearea propriului cont dintr-un profil existent în contul altui client. Această caracteristică permite unui utilizator să migreze profilul către un cont nou, păstrând în același timp informațiile sale, cum ar fi recomandările, istoricul de vizionare, Lista mea, jocurile salvate și alte setări. Cu toate acestea, informațiile de plată nu vor fi transferate, ceea ce înseamnă că utilizatorul trebuie să adauge propriile detalii de plată în noul cont. Toate profilurile, cu excepția profilurilor pentru copii și a profilurilor protejate cu PIN, pot fi transferate.
Oprirea partajării ilicite a parolelor este o prioritate pentru Netflix, care susține că practica dăunează afacerilor sale. Nu se știe încă cum vor fi taxate conturile pentru utilizatori non-casnici. Serviciul de streaming a testat o taxă suplimentară pentru partajarea contului în mai multe țări din America Latină, inclusiv Chile, Costa Rica și Peru.
Nu există deocamdată un comunicat oficial privind data calendaristică la care vor avea loc și în România modificările anunțate pentru teritoriile menționate anterior.
Sursa: hdsatelit
Upgrade de rezoluție la abonamentele Netflix Basic
„Suntem încântați să anunțăm că ajustăm rezoluția video de la 480p la 720p HD atât pentru Basic with Ads, cât și pentru abonamentul nostru Basic existent. Deci, în esență, întreaga ofertă Netflix va fi în domeniul rezoluțiilor HD și Ultra HD”, a anunțat Greg Peters, Chief Operating Officer și Chief Product Officer la Netflix.
Desigur, veți avea nevoie în continuare de Netflix Standard pentru streaming HD la 1080p și de Netflix Premium pentru streaming 4K HDR și Dolby Atmos. Există, de asemenea, diferențe în ceea ce privește numărul de fluxuri simultane: 1, 2 și respectiv 4.
Chiar dacă Netflix va abandona limitarea la 480p (SD) a rezoluției pentru abonamentele sale Basic, veți putea alege să redați în continuare fluxurile sale în rezoluție SD, atunci când vizionați pe un ecran SD sau dacă conexiunea la internet este foarte lentă. Toate titlurile Netflix sunt stocate pe servere în mai multe rezoluții, rate de biți diferite și utilizând diverse codecuri.
Netflix va lansa și abonamentul Basic susținut de publicitate
"Suntem încântați să lansăm Basic with Ads - abonamentul Netflix la preț mai mic, susținut de anunțuri - în noiembrie. Basic with Ads va costa doar 6,99 USD pe lună în SUA și va fi lansat pe 3 noiembrie. Basic with Ads va fi disponibil în 12 teritorii: Australia, Brazilia, Canada, Franța, Germania, Italia, Japonia, Coreea, Mexic, Spania, Regatul Unit și SUA. Abonamentele actuale și membrii actuali nu vor fi afectați. Basic with Ads completează abonamentele Netflix de bază, standard și premium, care nu includ publicitate", explică platforma de streaming.
Compania subliniază că abonamentul Basic with Ads va oferi funcțiile pe care oamenii le așteaptă de la abonamentul de bază Netflix, cu câteva diferențe importante:
"- Ce rămâne la fel ca în abonamentul Basic: o mare varietate de seriale și filme; experiență de vizionare personalizată; disponibil pe o gamă largă de televizoare și dispozitive mobile; schimbați sau anulați abonamentul în orice moment.
- Ce va fi diferit comparativ cu abonamentul Basic: calitate video până la 720p/HD (atât pentru Basic with Ads, cât și pentru Basic clasic); medie de 4 până la 5 minute de publicitate pe oră; un număr mic de filme și emisiuni TV nu vor fi disponibile din cauza restricțiilor de licențiere, la care Netflix încă lucrează; nu există posibilitatea de a descărca titluri".
Oportunități pentru agențiile de publicitate
Basic with Ads reprezintă, de asemenea, o oportunitate pentru agențiile de publicitate, care au șansa de a ajunge la un public divers (inclusiv telespectatori mai tineri care nu prea mai vizionează televiziune liniară), cu o experiență publicitară de înaltă rezoluție.
La lansare, clipurile publicitare vor avea o durată de 15 sau 30 de secunde, care vor fi redate înainte și în timpul serialelor și filmelor. Pentru a ajuta agenții de publicitate să ajungă la publicul potrivit și pentru a se asigura că anunțurile sunt mai relevante pentru consumatori, Netflix va oferi posibilități extinse de direcționare în funcție de țară și gen (de exemplu, acțiune, dramă, romantism, SF). Agenții de publicitate vor putea, de asemenea, să blocheze afișarea anunțurilor lor în conținutul care ar putea fi incompatibil cu brandurile lor.
"Compania are parteneriate cu DoubleVerify și Integral Ad Science pentru a verifica vizibilitatea și validitatea traficului anunțurilor, începând cu anul 2023. Pentru a le permite agenților de publicitate să înțeleagă modul în care Netflix poate ajunge la publicul țintă, Nielsen va folosi evaluările sale digitale pentru anunțuri (DAR) în SUA. Acestea vor deveni disponibile cândva în 2023 și, în cele din urmă, vor fi raportate prin Nielsen ONE Ads", mai precizează Netflix.
Modificări privind partajarea contului în afara locuinței, începând din anul 2023
Netflix va face primii pași concreți pentru a pune capăt partajării contului. La scurt timp după ce a raportat rezultatele din al treilea trimestru, care au arătat că a câștigat 2,41 milioane de noi abonați plătitori, Netflix a anunțat că de la începutul anului viitor va începe să taxeze abonații pentru partajarea parolelor.
Doar membrii aceleiași locuințe vor pot folosi același cont Netflix, o regulă care este menționată în termenii și condițiile companiei. Dacă Netflix detectează că un cont este folosit de persoane care nu locuiesc în aceeași gospodărie (prin adresa IP, identificatorii dispozitivului și activitatea contului), acelor utilizatori li se va refuza accesul. Pentru a viziona Netflix, vor trebui să-și creeze propriile conturi.
Dacă o persoană din aceeași gospodărie, care are permisiunea de a accesa contul, se conectează dintr-o altă rețea sau de pe un dispozitiv din afara casei, i se va solicita să își verifice detaliile pentru a se asigura că este un utilizator autorizat.
Netflix nu va începe să taxeze clienții (pentru că au oferit parola contului lor) mai devreme de anul 2023, dar măsurile pentru a facilita schimbarea sunt deja prezente. Netflix a lansat o funcție de transfer de profil pentru a facilita crearea propriului cont dintr-un profil existent în contul altui client. Această caracteristică permite unui utilizator să migreze profilul către un cont nou, păstrând în același timp informațiile sale, cum ar fi recomandările, istoricul de vizionare, Lista mea, jocurile salvate și alte setări. Cu toate acestea, informațiile de plată nu vor fi transferate, ceea ce înseamnă că utilizatorul trebuie să adauge propriile detalii de plată în noul cont. Toate profilurile, cu excepția profilurilor pentru copii și a profilurilor protejate cu PIN, pot fi transferate.
Oprirea partajării ilicite a parolelor este o prioritate pentru Netflix, care susține că practica dăunează afacerilor sale. Nu se știe încă cum vor fi taxate conturile pentru utilizatori non-casnici. Serviciul de streaming a testat o taxă suplimentară pentru partajarea contului în mai multe țări din America Latină, inclusiv Chile, Costa Rica și Peru.
Nu există deocamdată un comunicat oficial privind data calendaristică la care vor avea loc și în România modificările anunțate pentru teritoriile menționate anterior.
Sursa: hdsatelit