dodo83
Teammitglied
LaLiga 1|2|3 za darmo na YouTube - w Polsce też!
źródło: LaLiga/satkurier.pl
Dotąd druga, trzecia czy czwarta hiszpańska LaLiga nikogo nie interesowała, mimo całkiem dobrego poziomu, czasami wyższego niż jakakolwiek inna, niższa liga piłkarska, może poza niemiecką Bundesligą 2 czy angielską Sky Bet Championship. Teraz władze LaLigi podjęły interesującą decyzję o pokazywaniu niższej ligi hiszpańskiej na YouTube. Czy to przyniesie właściwe efekty?
LaLiga oddała drugą ligę hiszpańską na światowe rynki za pośrednictwem YouTube.
Być może brakuje w tych niższych ligach takich gwiazd, jak Messi, Suárez i Griezmann, ale piłka nożna z LaLigi 1|2|3, czyli niższego poziomu niż LaLiga, jest już dostępna za darmo na YouTube.
Mecze na żywo w
Regiony objęte transakcją z YouTube to ponad 155 krajów, w tym Polska. To główne rynki w Afryce, Azji, Europie i obu Amerykach, przy czym wszystkie treści są dostarczane za pośrednictwem geolokacji. Przypomnijmy, że prawa do transmisji najwyższej LaLigi na Polskę ma Eleven Sports, który odstąpił część meczów platformie nc+, dzięki czemu jest większe urozmaicenie, a część spotkań jest nadawanych w rozdzielczości 4K na Canal+ 4K Ultra HD.
W Hiszpanii mecze LaLiga 1|2|3 będą nadal pokazywane za pośrednictwem istniejących operatorów - beIN Connect, Orange, Telecable, Telefónica i Sky.
Prowadzone na YouTube transmisje zapewnią znaczny wzrost zasięgu LaLiga 1|2|3, oferując tysiącom kibiców hiszpańskich drużyn na całym świecie możliwość śledzenia ulubionych drużyn za darmo. W końcu w LaLiga 1|2|3 grają bardzo znane zespoły, takie jak RC Deportivo, Real Saragossa, Malaga, CA Osasuna czy Cadiz CF, które spadły z najwyższej LaLigi.
Oprócz transmisji 11 meczów z każdego tygodnia rozgrywek, dostępny będzie również 50-minutowy program, zawierający podsumowanie najważniejszych wydarzeń z każdego dnia meczów.
źródło: LaLiga/satkurier.pl
Du musst angemeldet sein, um Bilder zu sehen.
Dotąd druga, trzecia czy czwarta hiszpańska LaLiga nikogo nie interesowała, mimo całkiem dobrego poziomu, czasami wyższego niż jakakolwiek inna, niższa liga piłkarska, może poza niemiecką Bundesligą 2 czy angielską Sky Bet Championship. Teraz władze LaLigi podjęły interesującą decyzję o pokazywaniu niższej ligi hiszpańskiej na YouTube. Czy to przyniesie właściwe efekty?
Du musst angemeldet sein, um Bilder zu sehen.
LaLiga oddała drugą ligę hiszpańską na światowe rynki za pośrednictwem YouTube.
Być może brakuje w tych niższych ligach takich gwiazd, jak Messi, Suárez i Griezmann, ale piłka nożna z LaLigi 1|2|3, czyli niższego poziomu niż LaLiga, jest już dostępna za darmo na YouTube.
Mecze na żywo w
Sie müssen registriert sein, um Links zu sehen.
są opatrzone angielskim komentarzem. To wejście na globalne rynki, na których nie było do tej pory transmisji niższych poziomów LaLigi.Regiony objęte transakcją z YouTube to ponad 155 krajów, w tym Polska. To główne rynki w Afryce, Azji, Europie i obu Amerykach, przy czym wszystkie treści są dostarczane za pośrednictwem geolokacji. Przypomnijmy, że prawa do transmisji najwyższej LaLigi na Polskę ma Eleven Sports, który odstąpił część meczów platformie nc+, dzięki czemu jest większe urozmaicenie, a część spotkań jest nadawanych w rozdzielczości 4K na Canal+ 4K Ultra HD.
W Hiszpanii mecze LaLiga 1|2|3 będą nadal pokazywane za pośrednictwem istniejących operatorów - beIN Connect, Orange, Telecable, Telefónica i Sky.
Prowadzone na YouTube transmisje zapewnią znaczny wzrost zasięgu LaLiga 1|2|3, oferując tysiącom kibiców hiszpańskich drużyn na całym świecie możliwość śledzenia ulubionych drużyn za darmo. W końcu w LaLiga 1|2|3 grają bardzo znane zespoły, takie jak RC Deportivo, Real Saragossa, Malaga, CA Osasuna czy Cadiz CF, które spadły z najwyższej LaLigi.
Oprócz transmisji 11 meczów z każdego tygodnia rozgrywek, dostępny będzie również 50-minutowy program, zawierający podsumowanie najważniejszych wydarzeń z każdego dnia meczów.
- Sposób, w jaki konsumujemy sport na żywo, jest kreowany przez nową generację internetowych nadawców, a my jesteśmy zaangażowani w wykorzystanie takich kanałów w celu zwiększenia atrakcyjności naszych meczów - powiedział Melcior Soler, dyrektor działu audiowizualnego LaLiga.
- Ten ruch wzmocni LaLigę 1|2|3, oferując ją zupełnie nowej globalnej publiczności, w formacie, który naszym zdaniem naprawdę spodoba się widzowi.
- Ten ruch wzmocni LaLigę 1|2|3, oferując ją zupełnie nowej globalnej publiczności, w formacie, który naszym zdaniem naprawdę spodoba się widzowi.