josef.13
Boardveteran
Discovery a dezvăluit că va combina serviciul său de streaming Discovery+ cu platforma HBO MAX. după ce se va finaliza fuziunea AT&T WarnerMedia - Discovery.
Vorbind la conferința anuală Deutsche Bank Media, Internet & Telecom și citat de Reuters, directorul financiar al Discovery, Gunnar Wiedenfels, a spus că prin fuziunea celor două platforme se va crea un produs Direct-to Consumer (DTC) mai atractiv.
Wiedenfels a adăugat că Discovery va trebui să armonizeze platformele tehnologice separate într-un singur serviciu de streaming. Acesta va oferi peste 200.000 de ore de filme și episoade tv pe bază de abonamente fără publicitate, precum și prin abonamente mai ieftine, dar subvenționate parțial prin publicitate.
Anul trecut, AT&T și Discovery au încheiat un acord definitiv pentru a combina activele premium de divertisment, sport și știri ale WarnerMedia cu cele mai importante companii de non-ficțiune, divertisment și sport internaționale ale Discovery.
Comisia Europeană a aprobat tranzacția dintre Discovery și WarnerMedia în decembrie anul trecut, iar Departamentul de Justiție al SUA a făcut același lucru luna trecută.
Discovery a încheiat trimestrul al patrulea al anului trecut cu un total de 22 de milioane de abonați.
Între timp, HBO, inclusiv HBO MAX, avea 73,8 milioane de abonați la nivel mondial la sfârșitul anului trecut.
Sursa: hdsatelit
Vorbind la conferința anuală Deutsche Bank Media, Internet & Telecom și citat de Reuters, directorul financiar al Discovery, Gunnar Wiedenfels, a spus că prin fuziunea celor două platforme se va crea un produs Direct-to Consumer (DTC) mai atractiv.
Wiedenfels a adăugat că Discovery va trebui să armonizeze platformele tehnologice separate într-un singur serviciu de streaming. Acesta va oferi peste 200.000 de ore de filme și episoade tv pe bază de abonamente fără publicitate, precum și prin abonamente mai ieftine, dar subvenționate parțial prin publicitate.
Anul trecut, AT&T și Discovery au încheiat un acord definitiv pentru a combina activele premium de divertisment, sport și știri ale WarnerMedia cu cele mai importante companii de non-ficțiune, divertisment și sport internaționale ale Discovery.
Comisia Europeană a aprobat tranzacția dintre Discovery și WarnerMedia în decembrie anul trecut, iar Departamentul de Justiție al SUA a făcut același lucru luna trecută.
Discovery a încheiat trimestrul al patrulea al anului trecut cu un total de 22 de milioane de abonați.
Între timp, HBO, inclusiv HBO MAX, avea 73,8 milioane de abonați la nivel mondial la sfârșitul anului trecut.
Sursa: hdsatelit