Digital Eliteboard - Das Digitale Technik Forum

Registriere dich noch heute kostenloses um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereiche, welche für Gäste verwehrt bleiben

Digitalb prej vitit 2012 vetém ne MPEG4

AW: Digitalb prej vitit 2012 vetém ne MPEG4

une e kam openbox s10 hd,a ka mundesi qe ti shoh digitalb hd me cccam?
ju pershendes
 
AW: Digitalb prej vitit 2012 vetém ne MPEG4

Ok une ju them se DigitALB HD punon me CS 100% se e kam pa vet se nje shok ketu e ka dhe punon vetem me mgcamd 1.35a dhe tash per tash kete e ka mundesuar nje qytetar nga serbia krejt keta cka jane ne Kosove apo ne Maqedoni e marin prej keti sepse une kam folur personlaisht me nje shqipetar ne Tetove qe i jep keto dhe aj me tregoj se i marin krejt nga serbia....pra punojn krejt kanalet e DigitALbit edhe HD.
 
AW: Digitalb prej vitit 2012 vetém ne MPEG4

flm doni,per pergjegj
une pi shoh digitalb dhe tringat po veq qka jan ne hd jan mshelun
 
AW: Digitalb prej vitit 2012 vetém ne MPEG4

Nuk kalon koha kure mesohesh vetem me digitalb kurse tani pa resiver hd me jan bllokuar gati te gjitha kanalet ...Nese mundet dikush te me tregoj per Modulin conax neotion ketu e gjej vetem neotion CAM kurse nga DgA eshte neotion module...Mund te me tregoj dikush ku eshte dallime ?Neotion CAM mund ta porosis ne amazon shume me lire kurse kjo neotion module nga DgA eshte dy fish me e shtrejt :smoke:
 
AW: Digitalb prej vitit 2012 vetém ne MPEG4

Du musst dich Anmelden oder Registrieren um den Inhalt der Angebote zu sehen!


Jo ato i ki mshel tegjitha... Per pos Resiverit KAON ose do spkulime qe po bohen e Forum mundesh me shiku HD. Une per veti hala se kam shiku Dig.alb ne HD SHARING. Per ato mos u merzit se as na nuk po mundrm mi hap as HD e as aktualisht FILM HITS THRILER EXPLORER SUPERSPORTAT 1-2-3-4-5 etj.
 
AW: Digitalb prej vitit 2012 vetém ne MPEG4

te duhet ta maresh ate modul conax te digitalbit per te tu hapur kanalet HD te Digitalbit se aj Modul eshte conax hd+
 
AW: Digitalb prej vitit 2012 vetém ne MPEG4

flm per info,
kur ta blej modulin conax don me thon digialb hd jan automatik te lshuta?
a duhet extra ne soft per modul dhe nji kart per te?
 
AW: Digitalb prej vitit 2012 vetém ne MPEG4

Hi,

ich habe ein Problem und hoffe einer von euch kann mir helfen.
Ich habe ein DigitAlb Premium Abo ohne HD damit ich SuperSport empfange.
Seit Montag läuft nur noch SuperSport1 die anderen SuperSport sind verschlüsselt.
Das Abo hat noch eine Laufzeit bis August 2013.
Ich habe einen Edision mit eingebautem Conax Reader, das ganze lief die
letzen 3 Jahre ohne Probleme. Hat einer von euch das gleiche Problem
oder noch besser eine Lösung dafür.
Da ich nicht Albanisch kann komme ich auf der Homepage und am Telefon nicht weiter.

CU und Danke
 
AW: Digitalb prej vitit 2012 vetém ne MPEG4

Du musst dich Anmelden oder Registrieren um den Inhalt der Angebote zu sehen!

Ich habe genau das gleiche Problem, Digitalb hat die SuperSport Kanäle auf MPEG4 gewechselt, bei DGA sind alle HD und MPEG4 Kanäle gepairt, das bedeutet, Du musst entweder den DGA Reciever oder den DGA Modul kaufen, ne andere möglichkeit gibt es im moment noch nicht.

gruss iliri
 
AW: Digitalb prej vitit 2012 vetém ne MPEG4

mendoj se krejt e kemi kete problem, se te na nuk ka ligje qe i mbron konsumatoret e bej cka duan vet
 
AW: Digitalb prej vitit 2012 vetém ne MPEG4

Uné njo se kuptoj njé sen, pse do Cliente hala marrin prej meje Film hits, etj shpesh i shoh Activ client me p.sh Film Hit...

A i kan hap kanalet a cka??? spo kuptoj.
 
AW: Digitalb prej vitit 2012 vetém ne MPEG4

Sihur ata ti kishin hap kanalet, ateher nuk do ti kishe ti me Kliente...
Ne qoft se serveri nuk i hap kanalet, ateher klienti ska shanc me i hap, kontrolloje CCcam.channelinfo, ndoshta i ke aty kanalet gabim te renditur
pershendetje
 
Zurück
Oben