Digital Eliteboard - Das Digitale Technik Forum

Registriere dich noch heute kostenloses um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereiche, welche für Gäste verwehrt bleiben

Digitalb und RTV 21

murati

Best Member
Boardveteran
Registriert
27. März 2008
Beiträge
7.555
Reaktionspunkte
4.320
Punkte
383
Ort
Digital-Eliteboard
Hallo forengemeinde....

Hab da ne frage,seit kurzer zeit hab ich frezzer auf RTV 21 im digitalb Paket,die Karte ist nicht überfordert oder sonst was,alle anderen gehen ganz gut,man kann sagen Perfekt,nur dieser Sender hat ab und zu frezzer....hat dies noch wer von euch????
 
AW: Digitalb und RTV 21

hallo mein freund,
ich habe keine probleme mit RTV21 aber mit Klan kosova habe ich probleme nur freezer kein ton aber das komische ist nur mit dm800 mit dm500 ist 1a
 
AW: Digitalb und RTV 21

hallo freunde ich habe auch das selbe problem hab seit neuesten ein DM 800 se bei mir funktioniert rtv21 KTV und Klan kosova nicht nur stand bild kein ton wäre gut wenn jemand eine idee hätte
 
AW: Digitalb und RTV 21

ich habe kein DM aber beide laufen bei mir einwandfrei das heist e sliegt an den DM800 oder den server.
 
AW: Digitalb und RTV 21

jo nuk ka pune me server por kete problem e ben imagi cka e ke ne dm 800 nese e mere gemini 2.5 punon pa problem se e ke me 1.5 version por krejt cka e kane 1.6 eshte problemi te versioni 1.6 por edhe ketu ke nje mundesi leshoe ne kanalin prsh. rtv21 dhe shtype timeshift pastaj pas 10 sek. lesheo ne tv normal dhe shiko se do te kesesh sukses.
 
AW: Digitalb und RTV 21

shokit merre nje USB shtine mbrapa ne DM 800 dhe shtype butonin e kalter 2 her dhe te qilit nje dritare
pastaj shko ne DEVICES MANAGER dhe formatizojej USB dhe leje deri sa ta formatizon
pastaj dreamboxi ben nje dhezje automatike
pastaj qite ne tv 21 dhe kliko njeher butonin e verdh qe esht permi butonin ku shkrun TEXT dhe kliko ok dhe nefund kliko TV te pyt a don me dal prej kesaj menys ti e klikon ja dhe u kry kjo pun punon100%
 
AW: Digitalb und RTV 21

flm shume po e gjeta tash problemin hehe, zeitversetztes fernsehen heisst das ganze, time shift me leshue dhe mas 4 sec butonin play me klicku dhe funkcionon pa probleme (butonin e e verdh(gelb) mbi butonin text dhe pastaj butonin e gjelbert(grün) mbi butonin radio)
 
AW: Digitalb und RTV 21

Hi,

gibt es da mittlerweile Besserung? Wie sieht es mit aktuellen OE 2.0 Images aus?

leo
 
AW: Digitalb und RTV 21

jo ska ende eshte ashtu si ka qen deri tash, edhe me OE2.0 nuk ka ndrishim deri se kan ndru kernel nuk ka ndrishim.
 
AW: Digitalb und RTV 21

Pershendetje

E kam te njejtin problem me KTV, RTV21, dhe me KLAN, resiverin e kam VU DUO, qe nje kih te gjat spo muj i bi nfije,nese din dikush qka eshte problemi ju lutem me tregoni
 
AW: Digitalb und RTV 21

@ bujar
Keto kanele qe i ceke mundesh ti shikosh pa problem neqoftese recieveri yt ka HDD apo USB Sick.Duhet ta gjesh butonin ne telecomander i cili ben Timeshift dhe keshtu qe kur don ti shiqon keto kanele ( shkon ne at kanal ) vetem e ndrydh at buton njiher,pret me se miri 5 seconda dhe e ndryedh edhe njiher keshtu qe nuk te ben pengesa me.
Provo me telecomander butonat me ngjyra ne telecomander.
 
Zurück
Oben