Digital Eliteboard - Das Digitale Technik Forum

Registriere dich noch heute kostenloses um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereiche, welche für Gäste verwehrt bleiben

Digitalb HD me CS?

AW: Digitalb HD me CS?

Du musst dich Anmelden oder Registrieren um den Inhalt der Angebote zu sehen!


Mir se ju gjeje te gjithve por poju tregoi se momentalisht DGA HD nukpunon as ne Mbox/Gbox se vetee ekam kartelen qe eshte paring ne origjinal reciver dhe te gjithe emulatorat ikom testu por shpresat sduhete te humben se mos sivjete ne mote dote hapen ju pershendes.
 
AW: Digitalb HD me CS?

mire se na ke ardhe cobra te deshiroj qe te kalojsh shum mire ketu,
cobra shpresat nuk duhet ti humbim
 
AW: Digitalb HD me CS?

problemi nuk oshte per video, se video behet menjeher , problemi oshte si te zgjedhim edhe na, se kto videot qe i kemi pare deri tash krejt jon origjinale, nuk jane fake,

sa i perket strsh, ai normal qe ne ndrime linite nuk te jep digitalb hd ai vetem e shet ate
 
AW: Digitalb HD me CS?

gibts irgendetwas neues?

ich habe eine ungepairte "neue" conax karte und werde versuchen, diese mit blocknano in oscam zum laufen zu kriegen. ich werde berichten.

gruß
picea
 
Re: AW: Digitalb HD me CS?

Du musst dich Anmelden oder Registrieren um den Inhalt der Angebote zu sehen!



Kannst es versuchen aber solange du den Boxkey nicht hast wird es schwer ^^

ob sie aktiviert ist oder nicht spiellt eigendlich keine rolle weil du entweder wissen müssten wie und in welchen algorithmus kaon die boykeys generiert. Und das man das rausbekommst ist geringer wie wenn man einfach an seinen boxkey kommt. Sobald man den hat kann man den in der config der oscam hinzufügen und siehe da es werde licht :)

Kurz und knapp es ist im prinzipp das slebe spiel bei dem aktuellen rls von geohot mit sonys ps3 serh viel arbeit für wenige bytes die man nur am schluss brauch....
 
AW: Digitalb HD me CS?

Hallo zusammen

Vor lauter text ich vielleicht die wichtigen sachen nicht gefunden.

Jetzt ich möchte es klar wissen, kann ich mit der Digitalb-Karte auf der Dreambox 500S fernsehen?

Wenn ja hat jemand einen Tip... Ich bin euch sehr dankbar für die Infos.
:JC_hmmm:
:emoticon-0124-worri
 
AW: Digitalb HD me CS?

Du musst dich Anmelden oder Registrieren um den Inhalt der Angebote zu sehen!
gabim e ke shtruar pyetjen ketu se ketu shkruhet per Digitalb HD dhe CS e dreamboxi 500s nuk eshte HD.

me dreambox me cccamm mundesh ta shikojsh digitalbin me kartelen e digitalbit por nese me pare nuk ka qen ne kaon HD se si ta futesh nje here ne kaon dhe kartela martohet me kaonin dhe ne recivera tjere nuk punon pastaj.
 
AW: Digitalb HD me CS?

Pershendetje! Sa per digitalb Hd jane online ne dreambox te gjitha kanalet hd jane hapur shume mire ,dhe mos kembengulni qe eshte e veshtire te hapesh keto kanale se nuk ka asgje qe nuk behet.Une nuk jam ai mjeshtri qe i ka hapur sigurisht po i kam pare te punojne shume mire me c-linje kanalet hd dhe kanali gold 24 ore pa limit.Shpresojme qe ta bejne publik sa me shpejt .
 
AW: Digitalb HD me CS?

po e vertet eshte se ka pasur nje problem teknik prej futjes se softwerit te ri per kaon HD reciverat dhe prej atehere ka pasur probleme por tash per fat te keq e kane regulluar dhe nuk po punojn me jane nderpre mundesh vetem me kaon HD me i shiku ato kanale por tash edhe 3 kanale tjere i kane bloku me normal HD reciver me i shiku ALSAT-M, Koha TV, dhe CHANNEL 1
 
AW: Digitalb HD me CS?

pershendetje a po ka bre mundsi nja kun me ba abonimin e digitalbit edhe te tringit kuptohet per mes internetit julutem per mirkuptim
 
Zurück
Oben