Digital Eliteboard - Das Digitale Technik Forum

Registriere dich noch heute kostenloses um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereiche, welche für Gäste verwehrt bleiben

CI+ Belgium coax provider

clemenss

Board Guru
Supporter
Registriert
1. Januar 2011
Beiträge
1.340
Reaktionspunkte
1.535
Punkte
373
Als het werkt met EMU...niet voor lang meer, vanaf 1 maart worden de oude nagravision2 kaarten stopgezet, en als er een EMU bestaat maakt is dit vermoedelijk de CAID die gebruikt wordt...

Heb wel geen idee of met softcam iets kan bij Telenet...
 
Zuletzt bearbeitet:
En public was die EMU niet om bv. Oscam te grbuiken?
En die module van Telenet hebben die een losse smartcard? En werkt die niet met softcam? Ik vermoed dat RSA/Boxkey of zelfs CAK7 keys ontbreken....
Zelf al jarenlang bij TV Vlaanderen met Seca kaart...hopelijk blijft die nog lang actief.
 
OK en heeft al iemand geprobeerd de smartcard met Oscam tegebruiken?
Ik vermoed dat het niet zal lukken (oftwel missende RSA/Boxkey oftewel missende CAK7 of CAS7 keys)...
Maar ja kan altijd proberen...

En een module of smartcard valt niet te kopieren (die zijn te goed beveiligd)...je kan hoogstens de smartcard gebruiken met een softcam als Oscam, en dan kan je bv. thuis de smartcard op meedere plaatsen delen.
Maar ik vermoed dat anders dan bv. in Duitsland met HD+ de interesse hiervoor gewoon te gering is, en daarom zaken als RSA/Boxkey niet gekraakt worden.
Kan ook zijn dat ze Unique RSA/Boxkey zelfs gebruiken...dan zou het helemaal hopeloos zijn.
 
Is hier al wat nieuws onder de zon?
Zit met het probleem dat opnames gemaakt middels de officiële Telenet CI+ module in mijn Loewe tv, niet afgespeeld kunnen worden op mijn andere tv in de slaapkamer.
Een tijdje kunnen werken met een Deltacam Twin met Cobra software. Ging prima, maar zoals de meesten weten werkt dit niet meer.

Het was een leuke functie om een half bekeken opname verder te bekijken in m'n bed.

Iemand die weet of er anno 2021 wat mogelijk is?
bedankt
Gert
 
Zurück
Oben