Aktuelles
Digital Eliteboard - Das Digitale Technik Forum

Registriere dich noch heute kostenlos, um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereichen, welche für Gäste verwehrt bleiben

Registriere dich noch heute kostenlos, um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereichen, welche für Gäste verwehrt bleiben

Slab rast 3D TV-a

    Nobody is reading this thread right now.
Registriert
8. März 2009
Beiträge
5.760
Reaktionspunkte
4.965
Punkte
373
Slab rast 3D TV-a
3D TV Započela je maloprodaja 3D TV-a, ali zainteresiranost među kupcima limitirana je visokom cijenom i nedostatkom 3D sadržaja. Međutim, padom cijena, porastom sadržaja i poboljšanjem tehnologije, koji se očekuju, dovest će do rapidnog rasta prodaje 3D TV-a u nekoliko slijedećih godina.
Istraživanja prognoziraju da će do kraja 2010. godine biti prodano oko 3,2 milijuna 3D TV-a, a do kraja 2014. godine čak 90 milijuna.
Na temelju tih prognoza 3D će porasti sa 2% svih flat panela prodanih u 2010. godini do 41% u 2014. godini.
Dok TV proizvođači imaju jasan plan i puno novih proizvoda, potrošači ostaju oprezni, izjavio je Paul Gray, direktor TV Electronics Research-a. Potrošačima je 3D TV najavljena kao budućnost televizije, ali još uvijek postoje velike zapreke u tom području, a to su vrlo visoke cijene 3D TV-a a malo 3D sadržaja.
3D TV Nalazi ove studije također potvrđuje izvještaj strategijskih analitičara o odnosu proizvodnog sektora i potrošača prema 3D formatu, koji pokazuje neizvjesnu budućnost 3D TV.
Sjevernoamerički kupci su vrlo suzdržani pa se, prema DisplaySearch-u, predviđa da će prodaja 3D TV-a u Sjevernoj Americi biti nešto ispod 1,6 milijuna do kraja ove godine.
Rezultati su također pokazali kako prodaja 3D naočala u Zapadnoj Europi ostaje vrlo niska, gdje veći dio država ne postiže ni 1:1 prodaju seta 3D naočala naspram 3D TV-a. Ovo je zaista razočaravajući podatak, izjavio je Gray. Normalno bi bila prodaja dva para 3D naočala na jedan 3D TV.
3D naočale Bez obzira na sve, proizvođači 3D-a su odlučni u svojoj namjeri. 3D sadržaji se brzo šire povećanjem 3D proizvodnje.
Rapidno proširenje ponude proizvoda i smanjenje cijena 3D TV-a dovest će, prema DisplaySearch-u, do 90 milijuna prodanih 3D TV-a do kraja 2014. godine.
TV proizvođači čvrsto vjeruju u 3D i smanjuju troškove, ali njegova vrijednost potrošačima leži u dostupnosti kvalitetnog materijala za gledanje.
3D TV
 
Zurück
Oben