- Registriert
- 8. März 2009
- Beiträge
- 5.760
- Reaktionspunkte
- 4.965
- Punkte
- 373
Slab rast 3D TV-a
Istraživanja prognoziraju da će do kraja 2010. godine biti prodano oko 3,2 milijuna 3D TV-a, a do kraja 2014. godine čak 90 milijuna.
Na temelju tih prognoza 3D će porasti sa 2% svih flat panela prodanih u 2010. godini do 41% u 2014. godini.
Dok TV proizvođači imaju jasan plan i puno novih proizvoda, potrošači ostaju oprezni, izjavio je Paul Gray, direktor TV Electronics Research-a. Potrošačima je 3D TV najavljena kao budućnost televizije, ali još uvijek postoje velike zapreke u tom području, a to su vrlo visoke cijene 3D TV-a a malo 3D sadržaja.
Sjevernoamerički kupci su vrlo suzdržani pa se, prema DisplaySearch-u, predviđa da će prodaja 3D TV-a u Sjevernoj Americi biti nešto ispod 1,6 milijuna do kraja ove godine.
Rezultati su također pokazali kako prodaja 3D naočala u Zapadnoj Europi ostaje vrlo niska, gdje veći dio država ne postiže ni 1:1 prodaju seta 3D naočala naspram 3D TV-a. Ovo je zaista razočaravajući podatak, izjavio je Gray. Normalno bi bila prodaja dva para 3D naočala na jedan 3D TV.
Rapidno proširenje ponude proizvoda i smanjenje cijena 3D TV-a dovest će, prema DisplaySearch-u, do 90 milijuna prodanih 3D TV-a do kraja 2014. godine.
TV proizvođači čvrsto vjeruju u 3D i smanjuju troškove, ali njegova vrijednost potrošačima leži u dostupnosti kvalitetnog materijala za gledanje.
Sie müssen registriert sein, um Links zu sehen.
3D TV Započela je maloprodaja 3D TV-a, ali zainteresiranost među kupcima limitirana je visokom cijenom i nedostatkom 3D sadržaja. Međutim, padom cijena, porastom sadržaja i poboljšanjem tehnologije, koji se očekuju, dovest će do rapidnog rasta prodaje 3D TV-a u nekoliko slijedećih godina.Istraživanja prognoziraju da će do kraja 2010. godine biti prodano oko 3,2 milijuna 3D TV-a, a do kraja 2014. godine čak 90 milijuna.
Na temelju tih prognoza 3D će porasti sa 2% svih flat panela prodanih u 2010. godini do 41% u 2014. godini.
Dok TV proizvođači imaju jasan plan i puno novih proizvoda, potrošači ostaju oprezni, izjavio je Paul Gray, direktor TV Electronics Research-a. Potrošačima je 3D TV najavljena kao budućnost televizije, ali još uvijek postoje velike zapreke u tom području, a to su vrlo visoke cijene 3D TV-a a malo 3D sadržaja.
Sie müssen registriert sein, um Links zu sehen.
3D TV Nalazi ove studije također potvrđuje izvještaj strategijskih analitičara o odnosu proizvodnog sektora i potrošača prema 3D formatu, koji pokazuje neizvjesnu budućnost 3D TV.Sjevernoamerički kupci su vrlo suzdržani pa se, prema DisplaySearch-u, predviđa da će prodaja 3D TV-a u Sjevernoj Americi biti nešto ispod 1,6 milijuna do kraja ove godine.
Rezultati su također pokazali kako prodaja 3D naočala u Zapadnoj Europi ostaje vrlo niska, gdje veći dio država ne postiže ni 1:1 prodaju seta 3D naočala naspram 3D TV-a. Ovo je zaista razočaravajući podatak, izjavio je Gray. Normalno bi bila prodaja dva para 3D naočala na jedan 3D TV.
Sie müssen registriert sein, um Links zu sehen.
3D naočale Bez obzira na sve, proizvođači 3D-a su odlučni u svojoj namjeri. 3D sadržaji se brzo šire povećanjem 3D proizvodnje.Rapidno proširenje ponude proizvoda i smanjenje cijena 3D TV-a dovest će, prema DisplaySearch-u, do 90 milijuna prodanih 3D TV-a do kraja 2014. godine.
TV proizvođači čvrsto vjeruju u 3D i smanjuju troškove, ali njegova vrijednost potrošačima leži u dostupnosti kvalitetnog materijala za gledanje.
Sie müssen registriert sein, um Links zu sehen.
3D TV