Halo Murati
zahfalujem na brzi odgovor
Hteo sam da znam dali mogu sa humax 5400z da gledam DigiAlb programe i sta mi treba sve da kupim.
Hfala u napred gospodine Murati
Halo Murati
zahfalujem na brzi odgovor
Hteo sam da znam dali mogu sa humax 5400z da gledam DigiAlb programe i sta mi treba sve da kupim.
Hfala u napred gospodine Murati
Te duhet nje modul Diablo vers.2.3 si dhe nje modul programus per Diablon qe quhet CAS 2 ose CAS3,me ane te ketij moduli e programon Diablon me programin underworld 1.49.
Ne moment d.****b eshte i mbyllur deri sa te dalin kodet e reja.
Shpresoj te te kem ndihmuar sado pak.
Pershendetje kodiak
AW: Hier kommt alles was DigitAlb betrift und die M2 Card
hallo Leute ich hab's auch gesehen Leider müssen wir uns noch gedulden bis ein neuer Update raus kommt,und es wird Natürlich wider hier alles stehen...
Zotri Kodia te falemederoj shum ne perxhixhje dhe ndihm te shpejt me ke ndihmu.kisha edhe nje pytje ku mi gjet ket program dhe ket diablo modul per programusin do tja mar nje shokit.
falemender pershendes elvir
Zotri Kodia te falemederoj shum ne perxhixhje dhe ndihm te shpejt me ke ndihmu.kisha edhe nje pytje ku mi gjet ket program dhe ket diablo modul per programusin do tja mar nje shokit.
falemender pershendes elvir
Nese jeton ne gjermani modulin mund ta blesh ne ket dyqan Link veralten (gelöscht) ndersa programi gjindet ne database te forumit Link veralten (gelöscht).
Natyrisht reciver i juaj duhet te ket vend per futjen e modulit/Ci schacht.
Tung Tarikati , momentalisht esht mbyllur , besoj se shpejt do te dal nje update , te pakten shpresoj.
Nje pyetje per kuriozitet , shoh qe keni flamurin e serbise,a jeni shqiptar?
Hallo Jungs nix für ungut aber ich würde euch bitten das ihr wenigstens auf deutsch schreibt oder zumindes eine Übersetzung darunter,da ich hier Mod bin muß ich wissen was hier geschrieben wird,hier ist jeder willkommen und ich freue mich über jeden support nur Bitte das ich auch verstehe.