Hello all.

AudiMyMind

Newbie
Registriert
22. August 2024
Beiträge
0
Reaktionspunkte
2
Punkte
19
New to the group, but been an Audi/VW fan for years. Started with a 2005 2.0 Jetta and have progressed to my current 2015 Audi A4 Quattro 2.0T S Line. Wanted to join to share knowledge both giving and receiving if possible. I am very sure there won't be much learned from me, but the offer is still there and, being in IT, I am more than happy to provide any info in that arena if it is helpful.
 
Herzlich willkommen im DEB.
 
Für die Nutzung dieser Website sind Cookies erforderlich. Du musst diese akzeptieren, um die Website weiter nutzen zu können. Erfahre mehr…