Egal was ich tue, ich kann das Bild einfach nicht laden, es bleibt nur dran. Für einen einfachen Zugriff haben Sie Datei 7530 mit dem Namen 7530 benannt und es handelt sich um eine Datei im Speicher. Es gibt keinen Fortschritt.
Jede Hilfe geschätzt
Sie müssen registriert sein, um Links zu sehen.
Du musst Regestriert sein, um das angehängte Bild zusehen.
Anhänge
Du musst angemeldet sein, um die Anhangsliste zu sehen.
Es ist schon komisch, dass du die Anleitung zur Modifizierung einer Fritzbox von
befolgst, aber wenn diese nicht funktioniert, versuchst du es hier zu reklamieren. Aus meiner Sicht müsstest du auch dort etwas dem fda77 mal mitteilen.
Genau das habe ich einfach getan, als mein Deutsch jetzt nur rostig ist. Ich musste nicht kleinlich sein, ich habe genau wie in Ihrem Link getan, ich habe kein 'reklamiren'. Es war einfach, Link zu Github. Ich stecke einfach fest und kann nicht verstehen, warum es nicht geladen wird.
Then simply follow the instructions I have already linked. For safety, you can easily translate the things that can be translated.
my recommendation:
or
Folge einfach den Anweisungen, die ich bereits verlinkt habe. Sicherheitshalber können können die Dinge, die übersetzt werden können, leicht übersetzen werden.
All done, but transmission is saying there is no connection, are there any dependencies to it?, or is there at least 1 working image with transmission for testing ?
I have 7590, its not connected/mounted automatically. Thats all I have what you see on screenshot all do hdd is connected and did try restart with attached hdd but no effect as well tried different hdd's and flash drives seems like something is missing in firmware build package or something. What packages you have installed? Can you add screen with all packages listed with menu on right side like mine or config file from menuconfig ?
Anhänge
All images available for testing are stored on our teamserver. If you extract an image using 7-Zip, you can also see the Packages file. Open it with a text editor to check which packages are installed. I am creating an image with Transmishen and testing it on my system. Normally, all USB sticks and hard drives should be automatically mounted with each image when connected to the Fritzbox.
ps.: I installed and tested it. Everything's fine.
Anhänge
Any chance you can make one for me please, for 7590 and if possible 7530 please same config as yours , for some reason it's just not working out for me. I'm stuck on this HDD ,seems cant figure it out why it's not mounting :/
Problem with transmission not connecting was old binary, that was solved by using 4.0.6.