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Sky Deutschland Discovery droht mit Rückzug von Sky-Plattform

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Die wollen doch alle nur möglichst schnell möglichst viel Kohle machen, ob das nun sky oder Discovery ist.
Aber kann schon sein das Discovery mehr Plan als sky hat - denn die haben keinen.
 
Die gibt's schon Horrorzon bei UM / Giga-TV bei Vodafone.
 
Es bleibt spannend, ich sitze jedenfalls heute 23:59 Uhr mit Popcorn vor Discovery HD.

-supraracer
Und wenn Discovery HD dunkel ist so um 0uhr müssen alle bei Ski anrufen und meckern was da los ist, die Doku geht gleich los....


Ich muss leider Arbeiten und kann nicht gucken bzw mitmachen...
 
Der Discovery Chanel ist ein Kult sender, wenn der weg geht,
Macht es wirklich keinen Sinn mehr zu Abonnieren, denn neue Dokus auf den Sendern insgesamt gesehen sind eher rar...!!!!

Okay wigald und Fritz auf History ist auch interessant, jedoch mit nur ca 30min sehr abgespeckt, dafür mach ich kein Abo...
 
Zuletzt bearbeitet:
Den Plan B bei der Satverbreitung will ich sehen!
 
Wie ich schon Geschrieben habe, Discovery hat sich in den Letzten Monaten in fast alle Kabel einspeisen lassen Unabhängig von SKY und auch bei den IPTV Anbietern, ich denke das war Geplant. Satelliten Übertragungen sind Teuer und die Auflösung der Discovery Sender bei SKY UK war wirklich sehr schlecht. 544X576
 
Hi

Da steht,genauso wie bei uns,sie könnten es verlieren
noch haben sie ein paar Std. zeit um sich zu einigen,auch wie bei uns.
 
Und wenn Discovery HD dunkel ist so um 0uhr müssen alle bei Ski anrufen und meckern was da los ist, die Doku geht gleich los...
Ich denke mal eher, dass dann ein Info-Text steht, so dass man sich die Aktion sparen kann.
Ansonsten: "Wir schicken Ihnen ein neues Freischaltsignal" (mit F0), wenn man den Falschen an der Hotline erwischt...
 
Discovery and Sky Agree to a New Deal

Passionate TV fans’ voices were heard “loud and clear”

LONDON 31 January 2017 – A successful new deal has been agreed between Discovery and Sky which means Discovery’s portfolio of 12 channels will continue to be available on Sky and Discovery Channel will continue to be available on NOW TV in the UK after 31st January 2017.

Susanna Dinnage, Managing Director, Discovery Networks UK, said: “We want to thank our millions of viewers and fans for their overwhelming support over the last few days. We have been humbled by the strength of the passion people feel for all our brands, including Discovery Channel, Eurosport, TLC, Animal Planet and Investigation Discovery.

“We have reached a new agreement that guarantees Sky’s customers access to Discovery’s wide range of channels and programmes for years to come. Our fans’ voices were heard loud and clear. They want choice and great TV and I cannot stress how much we love them for their support.”

Discovery’s portfolio in the UK has the following channels: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet, Investigation Discovery, Discovery History, Discovery Shed, Home and Health, DMAX, Discovery Science and Discovery Turbo.

The agreement also includes Discovery’s four pay-TV channels in Germany: Discovery Channel, Eurosport 1 HD, Eurosport 2 HD and Eurosport 360 HD. Discovery also operates three free-to-air networks in Germany: DMAX, Eurosport 1 and TLC

Susanne Aigner-Drews, General Manager, Discovery Networks Germany, said: “We are grateful to our fans in Germany. Thank you for all your support. We have been in a business relationship with Sky for 20 years and we are glad that will continue.”

ENDS

CONTACTS:
Sarah Farley Richard Lambert
Sarah_Farley@Discovery.com Richard_Lambert@Discovery.com
020 8811 4403, 07717787424 020 8811 4145, 07584 509 426

About Discovery Communications
Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) is the leader in global entertainment reaching 3 billion cumulative subscribers in more than 220 countries and territories. Discovery satisfies curiosity, entertains and inspires viewers with high-quality content through global brands, led by Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, Animal Planet, Science and Turbo/Velocity, as well as U.S. joint venture network OWN: Oprah Winfrey Network, and through the Discovery Digital Networks portfolio, including Seeker and SourceFed. Discovery owns Eurosport, the leading pan-regional sports entertainment destination across Europe and Asia-Pacific. Discovery also is a leading provider of educational products and services to schools, including an award-winning series of K-12 digital textbooks, through Discovery Education. For more information, please visit www.discoverycommunications.com.

Discovery and Sky Agree to a New Deal – Discovery Communications, Inc.


Gilt wohl auch für Deutschland.
 
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