Do 6 stycznia 2013 roku wszyscy abonenci Cyfrowego Polsatu otrzymują w ramach „otwartego okna” promocyjny dostęp do 18 nowych kanałów, których dołączenie do oferty operator ogłosił 22 listopada br. Widzowie zainteresowani zachowaniem dostępu do wybranych kanałów po zakończeniu akcji „otwarte okno”, będą mogli skorzystać ze specjalnie dla nich przygotowanych ofert promocyjnych.
Otwarte okno to dla widzów wyjątkowa okazja do zapoznania się z bogatą ofertą programową poszczególnych stacji. Promocja obejmuje 18 nowych kanałów (w tym 2 w jakości HD oraz 2 nowych propozycji Telewizji Polsat), które od kilku dni są dostępne w ramach najnowszych ofert promocyjnych Cyfrowego Polsatu. Są to popularne stacje największych światowych i polskich nadawców o różnorodnej tematyce: od edukacyjnej (BBC Knowledge, Viasat History, Viasat Explorer, Da Vinci Learning), poprzez przyrodniczą (Viasat Nature), filmową (Polsat Film HD, Sundance, Sundance HD, Filmbox Action, CBS Action, Universal Channel, Scifi Universal) i rozrywkową (E! Entertainment, BBC Lifestyle, BBC Entertainment), aż po muzyczną (MTV Rocks) i kulinarną (Polsat Food). Wśród nowości jest także kanał dla najmłodszych widzów (CBeebies). Dzięki temu, że promocja obejmuje okres świąteczno-noworoczny, bogactwo treści z nowych kanałów może umilić widzom także ten wyjątkowy czas w roku.
Po okresie promocyjnym abonenci zainteresowani zachowaniem dostępu do wybranych kanałów będą mogli skorzystać ze specjalnie dla nich przygotowanych ofert migracyjnych.
Pełna lista nowych kanałów, które są objęte promocją „otwarte okno”:
• BBC Entertainment
• BBC Knowledge
• BBC Lifestyle
• CBeebies
• Viasat History
• Viasat Explorer
• Viasat Nature
• Universal Channel
• E! Entertainment Television
• Scifi Universal
• MTV Rocks
• Da Vinci Learning
• Filmbox Action
• Sundance Channel
• Sundance HD
• Polsat Film HD
• Polsat Food
• CBS Action (dostępny od 3 grudnia)
Quelle:satkurier.pl
hm, tylko jedno nierozumie, czy to tylko dla tych co juz maja dojscie do tych kodowanych kanalow i tylko beda extra niekodowac zeby poniecic Abonamentow albo dla wszystkich jest ta akcja promocyjna. Tez takie cos robil juz Sky Deutschland albo?