josef.13
Boardveteran
TVR studiază varianta creării unui brand de sport propriu
|
Dan Duca |
Postul public de televiziune studiază posibilitatea valorificării conţinutului de sport pe care îl deţine sub un brand propriu.
Link veralten (gelöscht)
Sportul aduce audienţă postului public / FOTO:
Imaginea 1/1
După ce l-a “repatriat” pe Cosmin Cernat de la Kanal D, TVR se gândeşte la oportunitatea creării unui brand în jurul sportului. "Încercăm să capitalizăm pe conţinutul premium de sport pe care îl deţinem – UEFA Champions League şi Olimpiadele, de exemplu – şi să creăm un brand de sine stătător în jurul acestui nucleu. Sportul a fost dintotdeauna un magnet de audienţă şi ar fi o eroare tactică de management dacă nu l-am valorifica”, se arată într-un răspuns oferit pentru REALITATEA.NET, de postul public de televiziune.
Conducerea TVR spune că nu a luat încă o decizie în acest sens: “Dacă acest nucleu se va constitui sub un brand de sine stătător sau nu, este încă prea devreme să spunem. Suntem încă la faza la care găsim soluţii pentru exploatarea la maximum a conţinutului de calitate pe care Televiziunea Română îl are de oferit.”
În acest moment, piaţa televiziunilor de sport din România este destul de aglomerată, cele mai importante prezenţe fiind Sport.ro, GSP TV, Digi Sport şi noul Dolce Sport, la care se mai adaugă şi posturi cu transmisie în România precum Eurosport, Sport 1 sau Sport Klub.
|
Dan Duca |
Postul public de televiziune studiază posibilitatea valorificării conţinutului de sport pe care îl deţine sub un brand propriu.
Link veralten (gelöscht)
Sportul aduce audienţă postului public / FOTO:
Du musst dich
Anmelden
oder
Registrieren
um diesen link zusehen!
Imaginea 1/1
După ce l-a “repatriat” pe Cosmin Cernat de la Kanal D, TVR se gândeşte la oportunitatea creării unui brand în jurul sportului. "Încercăm să capitalizăm pe conţinutul premium de sport pe care îl deţinem – UEFA Champions League şi Olimpiadele, de exemplu – şi să creăm un brand de sine stătător în jurul acestui nucleu. Sportul a fost dintotdeauna un magnet de audienţă şi ar fi o eroare tactică de management dacă nu l-am valorifica”, se arată într-un răspuns oferit pentru REALITATEA.NET, de postul public de televiziune.
Conducerea TVR spune că nu a luat încă o decizie în acest sens: “Dacă acest nucleu se va constitui sub un brand de sine stătător sau nu, este încă prea devreme să spunem. Suntem încă la faza la care găsim soluţii pentru exploatarea la maximum a conţinutului de calitate pe care Televiziunea Română îl are de oferit.”
În acest moment, piaţa televiziunilor de sport din România este destul de aglomerată, cele mai importante prezenţe fiind Sport.ro, GSP TV, Digi Sport şi noul Dolce Sport, la care se mai adaugă şi posturi cu transmisie în România precum Eurosport, Sport 1 sau Sport Klub.