Digital Eliteboard - Das Digitale Technik Forum

Registriere dich noch heute kostenloses um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereiche, welche für Gäste verwehrt bleiben

Digitalb prej vitit 2012 vetém ne MPEG4

AW: Digitalb prej vitit 2012 vetém ne MPEG4

eshte lajmeru prej kohesh se supersprtat dhe disa kanale tjere do te shkojn ne mpag 4 pra mundet te hapen vetem me HD reciver te Digitalbit pra me paring, si po shihet krejt kanalet ngadal ngadal po shkojn ne paring si Total Tv nga serbia
 
AW: Digitalb prej vitit 2012 vetém ne MPEG4

Edhe Digitürk e bonen parring por nuk zgati shum u hap se interesi i madh ka qen nga hakeret, shpresojm se do te bojn edhe me Digitalb se Digitalbi me mendimin tim ka aq sa shum interes per filma dhe sport si Digitürk 7E
Por PinkTV dhe Total skan qen shum intersante per hakera se nuk kan pas as filma e as sport te vlevshme. Kshtu qe me kalim te kohes ma merr mendja qe do te gjindet ndonjé zgjidhje, jo jo fundi fundit nafaka e Tringut qe ka mu mbush me clienta te ´´Ish Digitalbit´´
 
AW: Digitalb prej vitit 2012 vetém ne MPEG4

ich denke das digitalb doch nicht zum entgültigen pairing geht..
die können sich das nicht leisten..
grund 1) es sind noch sehr viele solo karten im umlauf..
2) die kosten für ne zusätzliche hardware sind hoch..
total und digitürk sind eine andere sache..
bei total waren noch nie die karte solo herraus gegeben..da war das pairing schon vom
anfang an vorhanden...
digitürk kann man immer noch eine solo karte kaufen ohne die box..und natürlich ohne
ligtv...
 
AW: Digitalb prej vitit 2012 vetém ne MPEG4

Du musst dich Anmelden oder Registrieren um den Inhalt der Angebote zu sehen!


Die haben aber doch getan, ich und genüge die ich kenne habe die karte jetzt in eine DB stecken ud sin nur mit üblichen sender frei.
Meine karte habe ich letzte monat am 02.12 für 1 Jahr verlängert und die idioten habe einfach verlängert´´ ich habe die verbung schon gesehen das die abschalten wollen´´ aber meine karte ist einfach Verlängert ohne verwahnng...
 
AW: Digitalb prej vitit 2012 vetém ne MPEG4

hallo,kann bitte mir jemand helfen,wie ich cccam server liste auf usb einfügen wenn ich die kopiert habe.
danke.
 
AW: Digitalb prej vitit 2012 vetém ne MPEG4

du bist hier falsch....sehe dich im cccam forum um...hier gehts nur um digitalb paket..
da hast du wohl recht @doni ...die schweine haben wirklich ohne vorwarnung alles fast
abgeschaltet..nicht zu glauben wie viele kunden haben die jetzt reingelegt...
 
AW: Digitalb prej vitit 2012 vetém ne MPEG4

hallo

ist es dein ernst oder was meinen du genau ?
machst du sharing oder was machst du?

danke im voraus
 
Zuletzt bearbeitet:
AW: Digitalb prej vitit 2012 vetém ne MPEG4

pershendetje

o djema po a ka provu dikush me naj reserveri qe shkon me mpeg 4 per me i hap keta kanalet e digitalbit un tash pash nje reserver skybox Fully compliant MPEG-4 H.264/AVC Main Profile Level 3 & High Profile Level 4.1 spo di qka dmth ketosende po po mendoj a kish mujt me ba

kaloni mir
 
AW: Digitalb prej vitit 2012 vetém ne MPEG4

ok edhe une i bëra nje pyetje
a punon me sharing apo ka degjuar
i ben aj apo dikush tjeter
 
AW: Digitalb prej vitit 2012 vetém ne MPEG4

ok nuk ësht lajmeruar

por e dij se edhe nje person ne kosov i hap por jo vetem por me ndihmen e tjetr personi,
une kam kontaktuar me ket person ne kosov.
oferta e tij vetem per programet-- DGA dhe HD ishte marramendese
dhe nuk kam pas interesse
 
Du musst dich Anmelden oder Registrieren um den Inhalt der Angebote zu sehen!



Hallo, alle DigitAlb + hd benötigen, müssen Sie den Quellcode haben

- - - Aktualisiert - - -

Du musst dich Anmelden oder Registrieren um den Inhalt der Angebote zu sehen!

pershendetje 009. permomentin asnji nuk kap as nji sen ,tane rrejne , ta bajne public qe ta shohim te gjithe , per momentin jane ne pearing dhe dhe shume shpejt asnji sen nuk do shohim , vetem ato qe merren me kete pune ,po you leverdisi i hapin ,po naj sen do behet ,avash avash , le tja leme kohes ,


regards

Du musst dich Anmelden oder Registrieren um den Inhalt der Angebote zu sehen!

O Sami62 ,po hall ta ket , po te na e tregojne dhe ne formulen , qe te shohim dhe te tjeret , apo i dhimet dga, ai vetem ne qofte se ka naj cart qe seshte be pearing ,
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Zurück
Oben