Digital Eliteboard - Das Digitale Technik Forum

Registriere dich noch heute kostenloses um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereiche, welche für Gäste verwehrt bleiben

Sygic für iOS Sygic World GPS 14.5.0 + HUD + Blackbox

Registriert
18. August 2012
Beiträge
1.030
Reaktionspunkte
46.268
Punkte
373
Ort
earth
Bild ist nicht mehr aktiv.

Updated: Oct 08, 2014

  • Version: 14.5.0
  • Size: 61.9 MB
  • Languages: English, Arabic, Bulgarian, Catalan, Croatian, Czech, Danish, Dutch, Finnish, French, German, Greek, Hebrew, Hungarian, Indonesian, Italian, Kurdish, Malay, Persian, Polish, Portuguese, Romanian, Russian, Serbian, Simplified Chinese, Slovak, Slovenian, Spanish, Swedish, Thai, Traditional Chinese, Turkish, Ukrainian, Vietnamese
  • Seller: Sygic a. s.
  • © 2013 Sygic a.s.


Compatibility: Requires iOS 7.0 or later. Compatible with iPhone, iPad, and iPod touch. This app is optimized for iPhone 5.


[h=4]Description[/h]
Sygic GPS Navigation is The World’s Most Installed Offline GPS Navigation App powered by TomTom Maps.

Enjoy FOREVER FREE: offline TomTom maps, POIs, route planning & free map updates. High quality maps from TomTom and other providers are stored on your iPhone or iPad for use without internet connection.

To get the most of the app upgrade to premium and enjoy lifetime: 3D maps, turn-by-turn voice-guided navigation, lane guidance, speed limit warnings & junction view with lane indicator arrows at complex intersections.
_______________________________________
FEATURES
• High quality TomTom maps stored on iPhone
• Works with GPS only, internet is not needed
• Turn-by-Turn voice guided navigation
• Millions of free pre-installed POIs
• Free map updates & Free POI database updates
• Free updates of Fixed speed cameras
• Head-up Display (HUD) available as in app purchase

• iOS 7 Text-to-Speech: Apple's own speech engine for turn-by-turn instructions with spoken street names.
• Three Alternative Routes to choose from
• Copy & Paste an address or GPS coordinates into search field
• Easy Drag & Drop route editing
• Waypoints for places you want to visit
• Avoid Toll Roads on your route

• Dynamic Lane Guidance for safe lane changes
• Junction View to highlights highway exists
• Warnings for exceeded Speed Limit
• Warnings for fixed speedcams
• Police trap warnings from other drivers

• 3D Cities & Landscape for easy orientation
• Pedestrian Navigation to walk and explore
• Compass & Stopwatch for outdoor activities
• Graphics optimized for Retina displays
• Car Audio Integration – Bluetooth or cable
_______________________________________
ADD-ON FEATURES (in-app purchase)
• Traffic service to avoid delays in your daily commute
• Get navigation instructions from Homer Simpson & other original celebrity voices
• Premium online speed cameras with 300 000 mobile speedcam locations each month
• Head Up Display (HUD) projects GPS navigation onto your windshield
• Cockpit to measure the performance of your car: Speed, G-Force, Lateral G
• BlackBox dash-cam that records even while your are navigating
_______________________________________
MAPS INCLUDED
Offline maps for 111 countries - free forever
• Europe, Russia
• Canada, Mexico, USA
• Argentina, Chile, Uruguay, Brazil
• Africa
• Asia & Middle East
• Australia, New Zealand


Need help? Please visit sygic.com/support we are here for you 7 days a week.

If you love our app, please leave a review on iTunes. You will let others know how the app is, motivate our developers and help us improve our work. Thank you for your support.

Note: Continued use of GPS running in the background can dramatically decrease battery life. Sharing videos from BlackBox is forbidden by law in following countries: Austria, Belgium, Luxembourg, Switzerland, Slovakia, Spain.

Sygic | Bringing life to maps.



What's New in Version 14.5.0


Code:
Du musst dich Anmelden oder Registrieren um den Inhalt der Codes zu sehen!


version with HUD+BlackBox for JB phones

Install ONLY WITH ITOOLS !!!

[hide]
Du musst dich Anmelden oder Registrieren um diesen link zusehen!

[/hide]

2lx9hdu.jpg
15d0782.jpg
257m6ar.jpg
ek409i.jpg
3309zra.jpg
 
AW: Sygic World GPS 14.5.0 + HUD + Blackbox

Sygic Europe: GPS Navigation


bilddme.jpg


Aktualisiert: 03.11.2014
Version: 14.5.0
Größe: 61.9 MB

Kompatibilität: Erfordert iOS 7.0 oder neuer. Kompatibel mit iPhone, iPad und iPod touch. Diese App ist für iPhone 5 optimiert.



uploadedwpr6t.png

[HIDE]
Du musst dich Anmelden oder Registrieren um diesen link zusehen!
[/HIDE]

unbenanntwlk21.png

[HIDE]
Du musst dich Anmelden oder Registrieren um diesen link zusehen!
[/HIDE]​
 
AW: Sygic World GPS 14.5.0 + HUD + Blackbox

Ich hätte da mal ne Frage zu iTools und habe leider in der Boardsuche nichts dazu gefunden...

Muss man zwingend iTools verwenden oder kann man auch iFunbox benutzen?
Ich finde einfach keine englische Version von iTools die auch mit der 12er Version von iTunes funktioniert.
Und wie wäre die Vorgehensweise mit iFunbox?
Ich habe es mal probiert über iFunbox aber irgendwie habe ich immer nur die Testversion von Sygic dann drauf.

Und wie steht es mit dem Kartenmaterial? Wenn man sich beispielsweise diese "Worldversion" hier draufmacht, müssen dann die Karten ebenfalls die gleiche Versionsnummer besitzen?
Bei meinen vielen Tests mussste ich festestellen, dass wenn man sich eine "frühere" Version von Sygic installiert und dann Karten nachladen möchte, installiert er stets auch ein Programmupdate mit und und aus einer ehemaligen Premiumversion wird wieder eine Testversion.
Grüße
Wichtl

Edit: und genauso war es nun mal wieder auch bei dieser Version hier (14.5.0.) aus diesem Angebotsthread.

Installiert mit iFunbox (klappte übrigends wunderbar).
App gestartet - Hinweis dass Premium nicht mehr aktuell sei - erstmal ignoriert.
Karten direkt in der App geladen (Deutschland und Tahiland zum testen)
HUD und Blackbox sind aktiv.
App funktioneirte wunderbar.

10 min später wollte ich nochmals die App starten und dann stand im App-Icon "Installiert" und die App lies sich nicht öffnen.
Ein paar Minuten später konnte ich dann die App wieder öffnen.....
Und nun steht drin, dass ich nur noch 7 Tage Premium wäre, Beim starten kommen jetzt immer die "Special Offers" und er hat aus der 14.5.0 eine 14.6.0 gemacht.
Blackbox ist nun auch gesperrt. HUD ist noch aktiviert.

Was mache ich hier falsch? Wie kann man die Updates verhindern?
Kann man auch Karten ala "Mapdownloader" für das iPhone downloaden und wie im Sticky Thread beschrieben per iTunes draufladen?
Bin echt verwirrt und man findet leider so wenig Infos im Netz zum Thema iPhone und Sygic.
 
Zuletzt bearbeitet:
Zurück
Oben