AW: Satelitske novosti
NC+ iskustva za cijelu pay-TV industriju
Du musst angemeldet sein, um Bilder zu sehen.
Iako je pokretanje nove poljske satelitske platforme
NC+ prošlo katastrofalno, postoje korisne lekcije koje se mogu naučiti iz ovog iskustva, ne samo za operatere ove platforme nego i za pay-TV industriju u cjelini.
Vratimo se unatrag, na debi NC+ platforme, koje se dogodio
21. marta. Datum je izabran simbolično na dan početka proljeća i
Canal+ godišnjice na poljskom tržištu. Uskoro je postalo jasno da su Canal+ i ITI Neovision pogriješili očekujući da če korisnici automatski prihvatiti novu ponudu koja je, barem u očima korisnika, bila slabija i skuplja u odnosu na ponudu koju su dobili od
Cyfra+ ili
n platformi.
Šta više, ti isti korisnici nailazili su na brojne prepreke ukoliko su pokušali otkazati svoje ugovore.
Facebook stranica
Anty NC+, osnovana od strane nezadovoljnih korisnika ubrzo nakon pokretanja platforme, imala je veliki uticaj, prikupivši više od
50.000 članova što je izazvalo reakciju predsjednika NC+ platforme
Juliena Verleya.
U otvorenom pismu, Verley se pojavio pomirljivo i ponudio osnivaču Facebook stranice da se sastanu i razgovaraju o pritužbama. Međutim, osnivač Anty NC+ stranice je to odbio navodeći niz razloga uključujući i to da on ne govori u ime svih 50.000+ članova.
Zanimljivo je napomenuti da NC+ također ima svoju Facebook stranicu koja ima više članova od Anty NC+. Posmatrači ipak ističu da mnogi od tih članova nisu pretplatnici platforme, nego tinejdžeri pod uticajem NC+ reklama.
Težak start nove platforme rezultirao je odlaskom jednog ili dvoje vodećih menadžera, što je zabrinjavajuće za ovu platformu. Istovremeno,
Cyfrowy Polsat platforma, glavni konkurent NC+, zanijekao je bilo kakvu umješanost u Anty NC+ grupu.
Prava lekcija iz NC+ iskustva, koja se može odnositi na sve pay-TV operatere, jeste da su kupci najvažnija karika u bilo kakvom poslovanju i oni uvijek trebaju biti na prvom mjestu.
To je nešto što NC+ nije uspio prepoznati zbog čega sada plaća danak.
teve.ba