Digital Eliteboard - Das Digitale Technik Forum

Registriere dich noch heute kostenloses um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereiche, welche für Gäste verwehrt bleiben

Codierung Mercedes S213 T-modell original ECU Restore HELP!

PacCaa12

Marke / Hersteller
Mercedes
Modell
E220d T-modell
Interne Modellbezeichnung
S213
Erstzulassung (MM/JJJJ) zB: 06/2015
06/2016
Hy. A segítségeteket szeretném kérni. Lehet, hogy már jártam a fórumon, de sehol nem találok megoldást a problémámra. Az egész úgy kezdődött, hogy a Dealer menüben hard reset-et végeztem, és az autó visszaállította magát. A DTS Monacótól a Xentry 12/23-ig és egy VXDIAG ALL SCANNER-ig keményebben kaptam mindent. Azt hittem, hogy a BR213 projekt megnyitása és a Default megnyomása a Variantcoding menüben megoldja a problémámat, de sajnos nem. Új vagyok a kódolásban, és nem tudom, hol kezdjem, hogy visszaállítsam az ECU eredeti kódolását. Az jutott eszembe, hogy megnézzem, van-e valakinek ugyanaz a modellje, és megoszthatja-e velem a mentett kódokat. Minden lehetséges megoldást elfogadok. Szerintem ennél rosszabb már nem is lehetne.

Zuletzt bearbeitet:
Hi!
Why you made a hardreset to ECU.
And to which one?

Instrument cluster
Or
HEAD UNIT (Multimedia system)

You are showing pictures of both systems!

Some more details would be greatful in order to help you. Don't send me private message.
Just post it here.

Thanks

Teljesen összezavarodott a navigációm, több mint 1 hónapig az óceánban jelezte az autót és egy fórumon olvastam, hogy a dealer menu reset megoldja a problémát. Sikerült.. A navigáció utána normálisan működött, de minden más asszisztens, extra és kezelőszerv eltűnt. Amit tudok küldök képet az autóról.

Zuletzt bearbeitet:
I see from first post that you updated also software of Head unit or not? You marked it before and after. So not all you explained right now matches with the current status of car.

Manual coding of Head unit according of equipment of your car is necessary. The best and tasted way is to make SCN ONLINE by your local dealer should cost not more than €90 and all problems solved

The best thing is that the Mercedes workshop updated the softwear for which I had to pay 250 Euros and the car still didn't work. They wanted to ask for 800 euros to tell them what was wrong with the car. But I'll try another Brand dealership, I might get lucky. Thanks for the information. Eternal gratitude.

Zurück
Oben