josef.13
Boardveteran
RCS-RDS a fost amendată cu 20.000 de lei pentru că nu-şi tratează clienţii cu respect!
Comisariatul Judeţean pentru protecţia Consumatorilor Cluj a amendat compania RCS-RDS cu 20.000 de lei, amenda maximă prevăzută de lege, deoarece "operatorul economic nu se comportă în mod corect în relaţiile cu consumatorii", după cum se precizează într-un comunicat al CJPC Cluj. Ce i s-a reproşat operatorului:
- deşi prin contract este specificat un termen de instalare a serviciilor de maxim 90 de zile, operatorul economic nu şi-a onorat această obligaţie, înregistrându-se întârzieri uneori chiar de lungă durată.
- au fost emise facturi eronate fie pentru unele servicii necontractate, fie pentru echipamente aflate în custodia consumatorului
- nu a fost respectat termenul de remediere a nefuncţionalităţilor semnalate de către petenţi (48 ore)
"Menţionăm faptul că reclamaţiile de acest gen au fost soluţionate în favoarea petenţilor ăprin instalarea serviciilor şi acordarea unor facilităţi pentru compensarea disconfortului creat de întârzierea instalării serviciilor, prin stornarea facturilor emise în mod eronat sau prin reducerea abonamentului proporţional cu perioada ce a depăşit termenul contractual de remediere", a precizat Mircea Radu, comisar şef în cadrul CJPC Cluj.
Quelle: Ziare pe net
Comisariatul Judeţean pentru protecţia Consumatorilor Cluj a amendat compania RCS-RDS cu 20.000 de lei, amenda maximă prevăzută de lege, deoarece "operatorul economic nu se comportă în mod corect în relaţiile cu consumatorii", după cum se precizează într-un comunicat al CJPC Cluj. Ce i s-a reproşat operatorului:
- deşi prin contract este specificat un termen de instalare a serviciilor de maxim 90 de zile, operatorul economic nu şi-a onorat această obligaţie, înregistrându-se întârzieri uneori chiar de lungă durată.
- au fost emise facturi eronate fie pentru unele servicii necontractate, fie pentru echipamente aflate în custodia consumatorului
- nu a fost respectat termenul de remediere a nefuncţionalităţilor semnalate de către petenţi (48 ore)
"Menţionăm faptul că reclamaţiile de acest gen au fost soluţionate în favoarea petenţilor ăprin instalarea serviciilor şi acordarea unor facilităţi pentru compensarea disconfortului creat de întârzierea instalării serviciilor, prin stornarea facturilor emise în mod eronat sau prin reducerea abonamentului proporţional cu perioada ce a depăşit termenul contractual de remediere", a precizat Mircea Radu, comisar şef în cadrul CJPC Cluj.
Quelle: Ziare pe net