Digital Eliteboard - Das Digitale Technik Forum

Registriere dich noch heute kostenloses um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereiche, welche für Gäste verwehrt bleiben

dm500 clone i totaltv

djpanter

Newbie
Registriert
18. Januar 2009
Beiträge
15
Reaktionspunkte
0
Punkte
21
kupio sam 500clone i smanjio na 3.3 v kupio sam totaltv kartu pa bi pokuso da je ubacim u dm ako moze neko da mi pomogne jer sam pocetnik u ovim stvarima
 
AW: dm500 clone i totaltv

Skines i istaliras cccam i u cccam.cfg ubacis box key koji pre toga procitas iz orginal boxa
 
AW: dm500 clone i totaltv

moras imati konekciju sa internetom na boksu,onda ides na plavo dugme/adons/gemini server,ustvari i neznam dali ti je gemini,malo vise informacija nebi skodilo da napises,ako je gemini onda kako sam napisao i tamo trazi pod cam i skini npr CCCam 2.0.11 complete i prati sta pise ujedno ga onda i instaliras!
 
dm500 clone gemini 4.60 imam cccam 2.0.11 cccam 2.1.2 i spojit sa internetom i blu-panel
 
AW: dm500 clone i totaltv

dobro!konstantovali smo da vec imas ubacen emulator,u tom slucaju vise nam netreba plavo dugme!sada opet neznam u kojoj meri si napredan korisnik sa tim uredjajem,raspolazes li i baratas li dobro sa programima koji su nam potrebni da bi komunicirali sa resiverom,kao sto su DCC,filezila,total komander itd...,jedan od njih ce nam biti potreban da da bismo dosli do cfg filea u kome trebamo uraditi odredjene izmene da bi dosli do zeljenog cilja!
 
AW: dm500 clone i totaltv

odlicno!sada pokreni DCC i stisni na ftp,sa leve strane nadji gde pise var,otvori,pa trazi onda gde pise etc,opet to otvori,i tu trazi gde pise CCCam cfg.desno dugme na njega pa bearbeiten,sada se otvara konfiguracioni fajl,tu kopiraj ovo i ubaci tamo!