1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies. Weitere Informationen

UPC raste polako ali sigurno

Dieses Thema im Forum "Ostalo" wurde erstellt von murati, 25. Februar 2009.

  1. murati
    Offline

    murati Super-Moderator Digital Eliteboard Team

    Registriert:
    27. März 2008
    Beiträge:
    7.708
    Zustimmungen:
    4.372
    Punkte für Erfolge:
    113
    Beruf:
    Reitten
    Ort:
    Digital-Eliteboard
    UPC Direct na kraju 2008 godine broji 336 hiljada pretplatnika


    Srednjoeuropska digitalna satelitska plaćena televizija UPC Direct koja preko satelita Astra na 19.2° istočno emitira za Češku republiku, Slovačku i Mađarsku završila je kalendarsku godinu 2008 sa ukupno 336.200 pretplatnika. Rast je zabilježen u sve tri države gdje UPC Direct posluje, a najveći rast, po običaju, zabilježen je u Mađarskoj.


    Češka repulika
    Satelitsku uslugu UPC-a u Češkoj 31.12.2008 godine koristilo je otprilike 121.700 pretplatnika što je u usporedni sa 30.09.2009 porast za 2.400 klijenata. Glavni motor razvoja UPC Directa u Češkoj bile su pre-paid kartice. [​IMG]Pre-paid usluga je vrlo popularna među gledateljima zato što ne postoji nikakva ugovorna obaveza između gledatelja i platforme pa gledatelj nakon isteka pre-paid kartica može odustati od daljnje pretplate bez sankcija. Pre-paid ponuda može se kupiti na razdoblje od 6 mjeseci ili godinu dana. Za korištenje pre-paid usluge gledatelji moraju imati vlastiti satelitski komplet uključujući digitalni set top box sa Cryptoworks dekoderom.
    Analognu kabelsku televiziju UPC-a koristilo je oko 265.200 pretplatnika (smanjenje za 59.500 u odnosu na 3. kvartal 2008), a glavni razlog tako drastičnog smanjenja je digitalna (DVB-C) kabelska televizija koju je koristilo otprilike 294.000 klijenata (porast za 62.500 klijenata).
    Slovačka
    I u Slovačkoj je zabilježen porast klijenata - no ipak gotovo duplo manji nego u Češkoj. Na kraju 2008 godine evidentirano je 1.300 novih pretplatnika (u odnosu na 3. kvartal 2008) pa je platforma UPC Direct u toj zemlji imala 31.500 klijenata. Čini se da globalna ekonomska kriza nije znatno utjecala na interes za digitalnom satelitskom pay televizijom.
    Analognu kabelsku televiziju UPC-a u Slovačkoj koristi 225.400 klijenata (smanjenje za 11.600 klijenata). Digitalnu (DVB-C) televiziju UPC Digital koristi 29.300 korisnika (povećanje za 10.900 klijenata).
    Mađarska
    Tradicionalno najuspješnije tržište za UPC Direct je Mađarska. Na tom je tržištu krajem 2008 zabilježen porast za 3.500 novih klijenata čija se brojka popela na ukupno 183.000.
    593.900 klijenata (smanjenje za 22.800) u Mađarskoj koristi analognu kabelsku televiziju UPC dok digitalnu ponudu koristi 79.400 klijenata (povećanje za 15.200 klijenata).
    Rumunjska (Focus Sat)
    U izvještaje uspješnosti poslovanja UPC Direct platforme već neko vrijeme ulazi i rumunjska platforma Focus Sat čiji je vlasnik također Liberty Global (UPC Romania). Na kraju 2008. godine platforma Focus Sat evidentirala je 155.300 pretplatnika (povećanje za 17.600!) što znači da je Rumunjska tržište sa uvjerljivo najvećim rastom za UPC.
    Kabelsku televiziju UPC u Rumunjskoj je koristilo 998.200 klijenata (smanjenje za 77.700), dok je digitalnu televiziju koristilo 109.900 klijenata ( povećanje za 36.600).
     
    #1

Diese Seite empfehlen