1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies. Weitere Informationen

TNK HD: Pakiet bez Opłat

Dieses Thema im Forum "Polsat/Cyfra PayTV" wurde erstellt von berg 56, 6. Oktober 2010.

  1. berg 56
    Offline

    berg 56 Ist gelegentlich hier

    Registriert:
    4. April 2009
    Beiträge:
    35
    Zustimmungen:
    6
    Punkte für Erfolge:
    0
    [​IMG]
    W piątek, 1 października 2010 roku ruszyła nowa kampania promocyjna Telewizji na Kartę HD. Telewizja na Kartę HD to unikalna oferta 51 kanałów telewizyjnych, w tym aż 12 w jakości HD dostępnych bez umowy, bez abonamentu, na zasadzie doładowania, za jedyne 19,90 zł. Oferta telewizji na kartę HD podzielona została na trzy pakiety: Pakiet Domowy HD, Pakiet bez Opłat oraz Pakiet Domowy HD Premium.


    1. Pakiet domowy HD
    25 kanałów TV: TVN HD, TVN HD +1, TVN, TVN 7, TVN 24, TVN Turbo, TVN Meteo, TVN Style, TVN Biznes, TVP 1, TVP 2, TVP Polonia, TVP Sport, TV 4, Wojna i Pokój, AXN, Kino Polska, Disney Channel, Disney XD, Da Vinci Learnig, nSport, Eurosport, Discovery Channel, Religia.tv, EskaTV.

    2. Pakiet bez Opłat
    Pakiet wyselekcjonowany z Pakietu Domowego HD. W jego skład wchodzi sześć kanałów: TVP1, TVP2, TVN, TVN7, Religia.tv oraz dostępny w wysokiej rozdzielczości kanał TVN HD.
    Dodatkowo kanały niekodowane - FTA (Free To Air) oraz kanały cyfrowej telewizji naziemnej (DVB-T).

    Jest to pierwsza oferta umożliwiająca Użytkownikom nieodpłatny dostęp do programu w jakości High Definition w Polsce.

    Pakiet będzie aktywny dla Użytkownika każdorazowo przez 12 miesięcy po wygaśnięciu dostępu do Pakietów, które Użytkownik uprzednio doładowywał.

    3. Pakiet Domowy HD Premium
    10 kanałów w jakości HD: TVP HD, nSport HD, Eurosport HD, MGM HD, Animal Planet HD, Discovery Showcase HD, Nat Geo Wild HD, MTVN HD, BBC HD, Filmbox HD.

    Kampania emitowana jest w telewizji oraz w internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja ANIMADE. Za kreację kampanii w internecie odpowiedzialna jest agencja NEXT. Planowanie i zakup mediów należał do Domu Mediowego STARCOM.
     
    #1

Diese Seite empfehlen