Digital Eliteboard - Das Digitale Technik Forum

Registriere dich noch heute kostenloses um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereiche, welche für Gäste verwehrt bleiben

TNK HD: Pakiet bez Opłat

berg 56

Ist gelegentlich hier
Registriert
4. April 2009
Beiträge
35
Reaktionspunkte
5
Punkte
8
9107.jpg

W piątek, 1 października 2010 roku ruszyła nowa kampania promocyjna Telewizji na Kartę HD. Telewizja na Kartę HD to unikalna oferta 51 kanałów telewizyjnych, w tym aż 12 w jakości HD dostępnych bez umowy, bez abonamentu, na zasadzie doładowania, za jedyne 19,90 zł. Oferta telewizji na kartę HD podzielona została na trzy pakiety: Pakiet Domowy HD, Pakiet bez Opłat oraz Pakiet Domowy HD Premium.


1. Pakiet domowy HD
25 kanałów TV: TVN HD, TVN HD +1, TVN, TVN 7, TVN 24, TVN Turbo, TVN Meteo, TVN Style, TVN Biznes, TVP 1, TVP 2, TVP Polonia, TVP Sport, TV 4, Wojna i Pokój, AXN, Kino Polska, Disney Channel, Disney XD, Da Vinci Learnig, nSport, Eurosport, Discovery Channel, Religia.tv, EskaTV.

2. Pakiet bez Opłat
Pakiet wyselekcjonowany z Pakietu Domowego HD. W jego skład wchodzi sześć kanałów: TVP1, TVP2, TVN, TVN7, Religia.tv oraz dostępny w wysokiej rozdzielczości kanał TVN HD.
Dodatkowo kanały niekodowane - FTA (Free To Air) oraz kanały cyfrowej telewizji naziemnej (DVB-T).

Jest to pierwsza oferta umożliwiająca Użytkownikom nieodpłatny dostęp do programu w jakości High Definition w Polsce.

Pakiet będzie aktywny dla Użytkownika każdorazowo przez 12 miesięcy po wygaśnięciu dostępu do Pakietów, które Użytkownik uprzednio doładowywał.

3. Pakiet Domowy HD Premium
10 kanałów w jakości HD: TVP HD, nSport HD, Eurosport HD, MGM HD, Animal Planet HD, Discovery Showcase HD, Nat Geo Wild HD, MTVN HD, BBC HD, Filmbox HD.

Kampania emitowana jest w telewizji oraz w internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja ANIMADE. Za kreację kampanii w internecie odpowiedzialna jest agencja NEXT. Planowanie i zakup mediów należał do Domu Mediowego STARCOM.
 
Zurück
Oben