1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies. Weitere Informationen

Intrebari ?

Dieses Thema im Forum "Coltul pufanului ( Intrebari ptr.incepätori )" wurde erstellt von tibiric, 20. April 2010.

1. tibiric

tibiric Ist gelegentlich hier

Punkte für Erfolge:
    0
    Ziua buna si bine v-am gasit, salutare Emil, salutare ingerasului si restului trupei de pe aici.
    Sap de o vreme pe forum si inca sunt mai prin "ceata" decat pe soare si m-as bucura de o indrumare sa sap exact unde trebuie. Sunt incepator, nu am pe nimeni priceput pe aici la cine sa apelez. Pana acum am reusit sa instalez o parabolica pe 3 sateliti - Astra 19,2 - Hotbird 13,6 si Thor 1W. Am trase 2 linii (40m cablu) - 2 TV. Am un receiver Hyundai de la dGigi cu cartela cu abonament (veche), si un Edision Trojan cu emu pe care merge inca dGigi. O2 w-lan Router.
    Acum avand in vedere ca dGigi o sa intre la somn si o sa se faca intuneric m-am gandit ca e momentul sa vad ce se poate face, imbunatatiri si update ;-).
    M-ar interesa:
    1. CS
    2. sa am acces la HD+ (ARD HD, ZDF HD ptr. WM, RTL&Co. HD)
    3. Nu as spune nu la Sky de la nemti.
    4. desigur as scherui cu placere dGigi care il am (daca se poate) si daca e necesar as mai abona ceva.

Asa ca poate ma indrumati la:
    1. ce HD receiver sa achizitonez + usb w-lan stick (Dreambox 8000 HD e cam scump)
    2. cum/ce/unde sa citesc/sap sa ma luminez cum e cu CS. Inca toate prescurtarile de genul Ccam samd nu ma prea ajuta (inca).
    3. cum gasesc dupa aceea parteneri ptr. CS?
    4. m-as bucura si daca un "profi" ma ia chiar si "in privat" si ma indruma la modul - citeste aici: "1" - ai priceput? da? ok - dupa aceea "2" samd ... desigur totul merge si in germana.

Va multumesc pentru rabdare, o primavara frumoasa si astept cu drag mesajele voastre.

2. phantom

Nervigen User Advertisement

3. emil1

emil1 Moderator Digital Eliteboard Team