Digital Eliteboard - Das Digitale Technik Forum

Registriere dich noch heute kostenloses um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereiche, welche für Gäste verwehrt bleiben

Intrebari ?

tibiric

Ist gelegentlich hier
Registriert
15. Dezember 2008
Beiträge
87
Reaktionspunkte
14
Punkte
28
Ziua buna si bine v-am gasit, salutare Emil, salutare ingerasului si restului trupei de pe aici.
Sap de o vreme pe forum si inca sunt mai prin "ceata" decat pe soare si m-as bucura de o indrumare sa sap exact unde trebuie. Sunt incepator, nu am pe nimeni priceput pe aici la cine sa apelez. Pana acum am reusit sa instalez o parabolica pe 3 sateliti - Astra 19,2 - Hotbird 13,6 si Thor 1W. Am trase 2 linii (40m cablu) - 2 TV. Am un receiver Hyundai de la dGigi cu cartela cu abonament (veche), si un Edision Trojan cu emu pe care merge inca dGigi. O2 w-lan Router.
Acum avand in vedere ca dGigi o sa intre la somn si o sa se faca intuneric m-am gandit ca e momentul sa vad ce se poate face, imbunatatiri si update ;-).
M-ar interesa:
1. CS
2. sa am acces la HD+ (ARD HD, ZDF HD ptr. WM, RTL&Co. HD)
3. Nu as spune nu la Sky de la nemti.
4. desigur as scherui cu placere dGigi care il am (daca se poate) si daca e necesar as mai abona ceva.

Asa ca poate ma indrumati la:
1. ce HD receiver sa achizitonez + usb w-lan stick (Dreambox 8000 HD e cam scump)
2. cum/ce/unde sa citesc/sap sa ma luminez cum e cu CS. Inca toate prescurtarile de genul Ccam samd nu ma prea ajuta (inca).
3. cum gasesc dupa aceea parteneri ptr. CS?
4. m-as bucura si daca un "profi" ma ia chiar si "in privat" si ma indruma la modul - citeste aici: "1" - ai priceput? da? ok - dupa aceea "2" samd ... desigur totul merge si in germana.