Digital Eliteboard - Das Digitale Technik Forum

Registriere dich noch heute kostenloses um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereiche, welche für Gäste verwehrt bleiben

Formula 1

AW: Formula 1

Mercedes intenzivno radi na prilagođavanju W01 Schumacherovim željama

bild_logo.jpg


Bild piše da Mercedesova tvornica u Brackleyu ulaže dodatne napore kako bi svoj W01 dodatno prilagodila preferencijama Michaela Schumachera.

Schumacheru smeta podupravljanje
Njemačke novine Bild su objavile da Mercedesova tvornica u Brackleyu intenzivno radi kako bi W01 dodatno prilagodila zahtjevima sedmerostrukog svjetskog prvaka Michaela Schumachera.
Prema Bildovom izvještaju, Schumacheru se ne sviđa tendencija bolida prema podupravljanju. "Ne možemo konstruirati novi bolid, ali zato možemo poraditi na ovome u zračnom tunelu," rekao je Schumacher.
Bild je u istom članku objavio i izjavu bivšeg švicarskog vozača Marca Surera, danas poznatog komentatora Formule 1, koji je rekao da će Mercedes napraviti sve što je u njegovoj moći kako bi bolid prilagodio "željama" Michaela Schumachera.
"No, dok se to ne dogodi, on će morati prilagoditi svoj stil vožnje," smatra Surer.
Zaostatak Mercedesovog W01 za vodećim bolidima je evidentan, a da njihov bolid još nije kapacitiran pobjeđivati na utrkama je priznao i Norbert Haug.
"Imamo dobre temelje i momčad naporno radi kako bismo otvarili sljedeće razvojne korake," rekao je.
Vettel siguran u pouzdanost RB6
Dodajmo ovome i da je Bild objavio izjavu Sebastiana Vettela koji je rekao da je siguran kako će njegov RB6 biti vrlo pouzdan na drugoj ovosezonskoj utrci u Australiji.
"Analizirali smo problem i više se ne bi trebao ponoviti," rekao je Vettel njemačkoj novinskoj agenciji Deutsche Presse-Agentur.
 
AW: Formula 1

Fetelu pol pozicija u Australiji

red+bul+austra.jpg


Kvalifikacije za drugu trku u sezoni su završene osvajanjem i druge pol pozicije ove godine od strane Sebastina Fetela u Red Bulu. Fetel je najbrže vreme postavio već u prvom delu Q3 što je bilo nedostižno do isticanja karirane zastave. Mladi Nemac je bio najbrži u sva tri dela kvalifikacija a preko radija je poručio momcima u timu da će se osvetiti konkurenciji za peh u Bahreinu rečima: "Pokaza ćemo im!"
Da Australija ima svog favorita na domaćoj trci pokazao je Mark Veber koji se kvalifikovao odmah iza timskog kolege sa kojim će startovati iz
prvog startnog reda. Veber je potvrdio da je Red Bul ovog vikenda stvarno najbrži od svih tako da im zasluženo pripadaju prvo i drugo startno mesto.
Drugi startni red predvodiće pobednik trke u Bahreinu, Fernando Alonso a društvo će mu praviti aktuelni svetski prvak, Dženson Baton, koji je četvrtim mestom drastično nadmašio svog timskog kolegu Luisa Hamiltona koji nije uspeo ni da se kvalifikuje u poslednji deo kvalifikacija tako da će startovati tek sa 11. mesta.
Drugi Ferarijev vozač danas je bio Felipe Masa koji će startovati peti dok ćemu uz rame startovati Niko Rozberg koji je odneo još jednu pobedu u duelu sa klubskim kolegom Mihaelom Šumaherom u Mercedesu, koji će kao i prošlu trku i u Melburnu startovati kao sedmi.
Kiks Luisa Hamiltona iskoristio je Rubens Barikelo i svoj Wiliams doveo do osmog startnog mesta a Robert Kubica kao deveti i Adrian Sutil kao deseti zatvorili su poslednji deo današnjih kvalifikacija.
Sauber je u Melburnu bio bled kao i u Bahreinu a svoje bledo izdanje ponovio je i mladi Niko Hulkenberg. Vitalij Petrov sa svojim bolidom Renoa predvodi družinu koja nije prošla prvi deo kvalifikacija a poslednjih šest mesta na gridu zauzimaju vozači tri nova tima Lotus,Virgin i Hispania.
Jučošnji treninzi su protekli sa varijacijama na temu po pitanju vremenskih prilika jer je kiša pogotovo na drugom treningu pravila velike probleme. Prvi slobodni trening osvojio je Robert Kubica u Renou,na drugom je najbrži bio Luis Hamilton, Meklaren, a na jutrošnjem trećem treningu domaći vozač Mark Veber, Red Bul.
Trka u Australiji će startovati kasno popodne po lokalnom vremenu što će vozačima pretstavljati veliki problem jer završnica ulazi u samo predvečerje zbog čega su vozači prošle godine oštro protestvovali a kada se tome doda mogućnost pljuskova sigurni smo da će sutrašnja trka biti veoma zahtevna za vozače i timove a nadamo se zanimljivija za gledaoce. Početak trke je u 8 časova ujutru po lokalnom vremenu.

Rezultati kvalifikacija u Australiji:
1. S.Fetel Red Bul
2. M.Veber Red Bul
3. F.Alonso Ferari
4. Dž.Baton Meklaren
5. F.Masa Ferari
6. N.Rozberg Mercedes
7. M.Šumaher Mercedes
8. R.Barikelo Wiliams
9. R.Kubica Reno
10. A.Sutil Fors Indija
11. L.Hamilton Meklaren
12. S.Buemi Toro Roso
13. V.Ljuci Fors Indija
14. P.de la Rosa Sauber
15. N.Hulkenberg Wiliams
16. K.Kobajaši Sauber
17. H.Algersuari Toro Roso
18. V.Petrov Reno
19. H.Kovalainen Lotus
20. J.Truli Lotus
21. T.Glok Virgin
22. L.di Grasi Virgin
23. B.Sena Hispania
24. K.Čandok Hispania
 
AW: Formula 1

Reultati trke u Austaliji

  1. Jenso Button, McLaren-Mercedes
  2. Robert kubica, Renault
  3. Felipe Massa, Ferrari
  4. Fernando Alonso, Ferrari
  5. Nico Rosberg, Mercedes GP
  6. Lewis Hamilton, McLaren-Mercedes
  7. V. Luizzi, Force India
  8. R. Barichello, Williams
  9. M. Webber, Red Bull
  10. M. Schumacher, Mercedes GP
  11. J. Alguersuari, Toro Rosso
  12. P. de la Rosa, Sauber
  13. H. Kovalainen, Lotus
  14. C. Chandhok, HRT
 
AW: Formula 1

F1 VN Australije: Pobednik Jenson Button28.03.2010

20100328041013_photo_0.jpg

Za razliku od Bahreina, na kišnoj trci za VN Australije videli smo mnoštvo iznenađenja. Zahvaljujući odličnoj vožnji i pravilnom vremenu zamene pneumatika, pobedi se radovao aktuelni F1 šampion sveta, Jenson Button iz McLarena. Fantastično drugo mesto osvojio je Robert Kubica u Renaultu, a na najniži stepenik podijuma popeo se Felipe Massa...


Važno je istaći da je Fernando Alonso imao okretanje već u prvom krugu, nakon čega je pao na 22. mesto. Start je protekao u uslovima blage kiše, a svi piloti su startovali na intermedium pneumaticima. Massa je odlično startovao i odmah se progurao u sam vrh, a njegov timski kolega Alonso je već u prvoj krivini zakačio bolid Michaela Schumachera, što je značilo kraj kolone za oba vozača, s tim što je Nemac morao otići u boks po novi nos bolida. Već na pola prvog kruga, na stazu je izašao bezbednosni automobil, jer je došlo do sudara nekoliko bolida iz začelja. Kiša je prestala posle 15-ak krugova, a staza je počela da se supi po idealnoj putanji bolida. U tom delu trke, Button je povukao rizičan potez, jer je u boksu montirao pneumatike za suvo. Prvih nekoliko krugova, Buttonov bolid se snažno zanosio, i svi su mislili da je vozač McLarena napravio pogrešan korak. Kasnije se ispostavilo da se rizik isplatio, i Britanac je uknjižio svoju osmu pobedu u karijeri.

Sebastian Vettel je u prvoj polovini trke dominirao, a zatim su mu iznenada otkazale kočnice, nakon čega je izleteo van staze i odustao. Svi vozači su na polovini trke otišli u boks i montirali slik pneumatike, jer kiša je prestala, a staza se osušila. U tom trenutku Button preuzima vođstvo, a sledi ga Kubica i Massa i Alonso, koji se iz začelja uspeo probiti u sami vrh. Michael Schumacher trku je završio na desetom mestu, ali informacije iz tima govore da je njegov bolid, nakon kontakta sa bolidom Alonsa, promenio svoju "đud".

Sledeća trka vozi se u Maleziji, za sedam dana.

Rezultati trke za VN Australije:

1. Jenson Button (McLaren) 93:36.531
2. Robert Kubica (Renault) +12.00
3. Felipe Massa (Ferrari) +14.40
4. Fernando Alonso (Ferrari) +16.30
5. Nico Rosberg (Mercedes GP) +16.60
6. Lewis Hamilton (McLaren) +29.80
7. Vitantonio Liuzzi (Force India) +59.80
8. Rubens Barrichello (Williams) +60.50
9. Mark Webber (Red Bull) +67.30
10. Michael Schumacher (Mercedes GP) +69.30
11. Jaime Alguersuari (Toro Rosso ) +71.30
12. Pedro de la Rosa (Sauber) +74.00
13. Heikki Kovalainen (Lotus F1 Racing) +2 kruga
14. Karun Chandhok (Hispania Racing) +5 krugova
odustao Sebastian Vettel (Red Bull) - kočnice
odustao Lucas Di Grassi (Virgin Racing) - mehanički kvar
odustao Sebastien Buemi (Toro Rosso) - sudar
odustao Kamui Kobayashi (Sauber) - sudar
odustao Jarno Trulli (Lotus F1 Racing) - nije startovao
odustao Nico Hulkenberg (Williams) - sudar
odustao Timo Glock (Virgin Racing) - hidraulika
odustao Bruno Senna (Hispania Racing) - hidraulika
odustao Vitaly Petrov (Renault) - iyletanje
odustao Adrian Sutil (Force India) - mehanički kvar

Plasman vozača nakon dve trke:

1. Alonso 37 bodova
2. Massa 33 bodova
3. Button 31 bodova
4. Hamilton 23 bodova
5. Rosberg 20 bodova
6. Kubica 18 bodova
7. Vettel 12 bodova
8. Schumacher 9 bodova
9. Liuzzi 8 bodova
10. Webber 6 bodova
11. Barrichello 5 bodova

Plasman timova nakon dve trke:

1. Ferrari 70 bodova
2. McLaren-Mercedes 54 bodova
3. Mercedes 29 bodova
4. Renault 18 bodova
5. Red Bull-Renault 18 bodova
6. Force India-Mercedes 8 boda
7. Williams-Cosworth 5 bod
 
AW: Formula 1

Senzacija:Ferari (Ferrari) napušta šampionat!


IMG Removed



Danas je objavljeno da je Ferari (Ferrari) istupio iz šampionata Formule 1
zbog skandala sa oduzimanjem bodova oba pilota, navodno prekograničenje brzine u boksu.Ovu vest je objavio Luka Di Montecemolo (Luca di Montezemolo) na konferenciji za medije.Svi prisutni su ostali bez teksta kada su ovu vest čulu. FIA nije želela da se oglasi po ovom pitanju, Berni Ekleston (Bernie Ecclestone) izjavio je da je ovo veliki udarac za Formulu 1 i da više nikada šampionat neće biti isti!NARAVNO OVO JE SVE IZMIŠLJOTINA POVODOM 1. APRILA!POŠTO JE 1. APRIL DAN ŠALE I MI SMO SE MALO NAŠALILI!
 
AW: Formula 1

Hamilton ljut na čelnike Meklarena

IMG Removed Luis Hamilton okrivio je svoj tim da ga je koštao plasmana na podijumu u okviru velike nagrade Australije.Hamilton, koji se probio sa jedanaestog mesta do repa drugoplasiranog Roberta Kubice, završio je trku kao šesti koju je opisao kao „jedna od vožnji njegovog života”.

Ipak, Britanac je bio nezadovoljan odlukom svoje ekipe kada je poslat drugi put na menjanje pneumatika dok su njegovi rivali ostali na stazi.
„U ovoj trci sam bio žrtva strategije, jer sam zbog odluke moje ekipe izgubio par mesta. Zadovoljan sam svojom vožnjom, ostavio sam srce na stazi i mislim da sam zaslužio više. Nastavljam sa borbom već od sledeće trke”, rekao je Hamilton.
Hamiltonu nije uopšte bila jasna odluka tima da ga pošalju u boks drugi put.
„Ljudi iz moje ekipe uvek odrade dobar posao, ali strategija nije bila ispravna. Svi ispred mene su ostali na stazi, jedini sam ja dva puta menjao gume. Zaista ne znam ko me je zvao u boks, saznaćemo”, rekao je Hamilton.
Šef Meklarenovog tima Martin Vitmarš rekao je da su pneumatici zamenjeni zato što je uočen zaostatak brzine u odnosu na Kubiku.
„Sa informacijama koje smo imali u tom trenutku, i gde se nalazio Hamilton, smatrali smo da je to ispravan potez. Propustili smo priliku za prva dva mesta na postolju, ali moramo pohvaliti Luisa da je sjajno odvozao trku”, rekao je Vitmarš.
 
AW: Formula 1

Tokom vikenda startuje možda i najteža trka u šampionatu Formule 1. 56 krugova na stazi Sepang u Maleziji predstavljaće pravu torturu za vozače, koji će morati da trpe temperature u kokpitu i do 70 C stepeni, dok se temperatura pod kacigom penje i do 60 C stepeni. Pod ovako surovim uslovima piloti gube 3,5 litra telesne tečnosti i 4% svoje telesne mase...
Podsetimo, u Maleziji se temperature vazduha, u ovom periodu, penju na 40 C stepeni, a piloti prilikom kočenja u nekim krivinama trpe opterećenje od čak 5G (5 x masa tela). Zbog svega navedenog, psihički stres vozača u Maleziji je jako izražen, a pred start trke nekim vozačima prošle sezone, broj otkucaja srca iznosio je 200 u minutu.Vozači se za trku u Maleziji posebno pripremaju.
Vozač tima Scuderia toro Rosso, Sebastian Vettel, prošle sezone pred trku u Maleziji redovno je išao na plažu i bio izložen visokim temperaturama, u posebnoj odeći, što je praktikovao i David Coulthard. Vozači extremno gubljenje tečnosti nadoknađuju stalnim korišćenjem osvežavajućih napitaka, a komanda za njihovo aktiviranje nalazi se na volanu.
 
AW: Formula 1

VN Malezije: Webber starta s prve pozicije
Australac je do prve "pol pozicije" ove sezone, a druge u karijeri, došao krugom od 1:49.327 minuta

IMG Removed

Vozač Red Bulla Mark Webber krenut će s prve startne pozicije u trećoj utrci ovogodišnjeg šampionata Formule 1, Velikoj nagradi Malezije.

Australac je do prve "pol pozicije" ove sezone, a druge u karijeri, došao krugom od 1:49.327 minuta tokom kvalifikacija koje je obilježila jaka kiša na stazi "Sepang".

Iz prvog reda na startu utrke, u nedjelju u 10 sati po srednjoevropskom vremenu, krenut će i Nijemac Nico Rosberg u Mercedesu, dok će iz drugog reda utrku početi Sebastian Vettel (Red Bull) i Adrian Sutil (Force India).

Nijemac Michael Schumacher u kvalifikacijama je osvojio osmo mjesto.

Aktuelni svjetski prvak i pobjednik prošlosedmične utrke u Australiji Jenson Button nije završio kvalifikacije. Britanac zbog velikog oštećenja motora prilikom 'izlijetanja' sa staze nije mogao da nastavi kvalifikacije, pa će startovati sa 17. pozicije.
 
AW: Formula 1

Schumacher: Poboljšanje očekujem tek u Europi
Iako su na prva dva treninga uoči Velike nagrade Malezije vozači Mercedesa odradili dobar posao, sedmerostruki svjetski prvak u Formuli 1 Michael Schumacher još uvijek nije zadovoljan trenutačnim mogućnostima njemačke momčadi.

IMG Removed

Schumacher smatra kako se Mercedesovi bolidi neće moći nositi s najbržima na stazi sve dok se ne naprave određene nadogradnje, a to se neće dogoditi prije no što Svjetsko prvenstvo stigne na europsko tlo. Nakon Malezije vozače Formule 1 još očekuje i Velika nagrada Kine 18. travnja, a prva europska utrka je Velika nagrada Španjolske 9. svibnja.

Najtrofejniji vozač u povijesti Formule 1 u petak je na treninzima osvojio četvrto i peto mjesto. Ponovno je oba puta brži bio njegov momčadski kolega i sunarodnjak Nico Rosberg (drugo, pa treće mjesto), a oba je treninga najbolje odradio Lewis Hamilton u McLarenu.

- Ostvarili smo rezultate kakve smo više ili manje i očekivali. No, dobra vremena koja smo postigli dijelom su prouzročena i različitim taktikama oko količine goriva, kao i problemima drugih bolida - kazao je Schumacher.

Dodao je i kako su brzine koje su postizali McLarenovi bolidi na treninzima impresivne.
 
AW: Formula 1

Vettel napokon do pobjede


IMG Removed

Sebastian Vettel pobjednik je VN Malezije koja se vozila na uskršnje jutro. Nijemac do pobjede došao ispred Marka Webbera, momčadskog kolege iz Red Bulla. Njihovi bolidi ponovno su bili nadmoćni i pobjedu su ugrabili bez ikakvih problema...
Na samome startu Vettel je uspio u prvom zavoju preteći momčadskog kolegu Marka Webbera i povesti utrku. Rosberg i Kubica su slijedila iza dva Red Bulla. Na začelju poretka Fernando Alonso imao je još jedan loš start – Massa ga je pretekao kao i Hamilton.

Upravo Britanac počeo je svoj veliki proboj prema vrhu poretka prestigavši sve ispred sebe. Posebno upečatljiva bila je borba Hamiltona s Vitalijem Petrovom u Renaultu. Hamilton ga je prvo pretekao na posljednjem zavoju da bi Rus vratio poziciju u sljedećem zavoju na kraju startne ravnice. Ipak, nakon par krugova Hamilton uspijeva preteći Renaultovog vozača

Poslije petnaestak krugova zahvaljujući pretjecanjima i odustajanjima bolida ispred sebe Hamilton je dosegao šestu poziciju nakon što je startao kao 20.

Za razliku od Lewisa dva Ferrarija nisu bila u takvoj formi. Massa ispred Alonsa nije uspio preteći nikog. No i oni su se popeli u poretku zbog odustajanja i odlaska drugih vozača u boks na promjenu guma.

U 24. krugu Vettel odlazi u boks po nove gume te vodstvo prepušta Webberu koji u boks ide krug poslije, ali Australac je izgubio dosta vremena u boksu nakon što mehaničar nije uspio odvojiti pištolj za maticu koja drži gumu. Webber se vratio na treće mjesto iza Hamiltona koji je još morao u boks.

Hamilton je poslije odlaska u boks izbio ispred momčadskog kolege Buttona na sedmo mjesto.

Tek u 37. krugu Alonso je ušao u boks, a bio je zadnji koji je obavio nužnu promjenu guma. Španjolac je počeo raditi vrlo brze krugove te je u tim trenucima postavio najbrži krug utrke. Već nakon nekoliko krugova približio se Massi i Buttonu. Čim je Alonso došao nadomak Masse Brazilac je prestigao Buttona s kojim se dotad mučio.

Alonso je bio sljedeći u redu za prestići Buttona, no Španjolac se jako dugo mučio s Britancem sve do dva kruga prije kraja utrke kad je u posljednjem pokušaju pretjecanja izdahnuo Ferrarijev motor. Mjenjač na njegovom bolidu čitavu utrku nije radio kako treba i ovakav rasplet bio je očekivan.

56 krugova poslije starta Vettel je ciljem prošao prvi i odnio svoju prvu pobjedu u sezoni nakon što je i prve dvije utrke dominirao, ali je zbog mehaničkih kvarova morao odustati u trenucima dok je vodio utrku.

Webber je bio na najboljoj startnoj poziciji no Vettel ga je uspio nadmudriti na startu i praktički tu je oduzeo Australcu pobjedu. Webber nije uspio ozbiljnije zaprijetiti Nijemcu te se mora pomiriti s drugim mjestom iako je vrlo razočaran.

Odličan nastup zabilježio je Nico Rosberg koji je stigao do podija u Mercedesu. Njegov momčadski kolega Michael Schumacher odustao je u prvoj polovini utrke nakon što se otpustila matica koja je držala stražnji kotač njegova bolida.

Još jednu vrhunsku utrku odvezao je Robert Kubica koji je Renault uspio dovesti do četvrtog mjesta – podij mu je izmakao za jedno mjesto. Pohvale zaslužuje i Adrian Sutil koji je iza svojih leđa uspio zadržati Hamiltona koji je bio u velikom naletu, no dalje od Sutila nije mogao. Hamilton također ne može biti nezadovoljan – stigao je na šesto mjesto nakon starta s 20. Felipe Massa se također probio sa začelja na sedmo mjesto koje je osvojio u izravnoj borbi s Buttonom.

Aktualni prvak utrku završava na osmom mjestu nakon velike borbe s Alonsom. Britanac je veliki dio utrke odvezao na jednom setu guma što nije lagan posao.

Među prvih deset tu su još Alguersuari i Hülkenberg. Vrlo dobru utrku odvezao je Alguersuari koji se našao u par borbi za pozicije gdje je izišao kao pobjednik.

Sadržajna utrka koja je imala dosta pretjecanja, ali i nemali broj odustajanja. Kiša nije uspjela zakomplicirati stvari u Maleziji već se u cijelosti odvozila po suhom.

Felipe Massa nakon ove utrke vodeći je čovjek prvenstva s 39 bodova dok su iza njega s istim brojem bodova (37) Alonso te Vettel. Jenson Button i Nico Rosberg također imaju isti broj bodova (35) te dijele četvrto mjesto poretka.

Ferrari vodi u konstruktorskom dijelu sa 76 bodova, a slijede McLaren (66), Red Bull (61), Mercedes (44)...

Sljedeća utrka vozi se u Kini 18. travnja.

Rezultat utrke:
1. S. Vettel (NJE/Red Bull) 1:33:48,412 sati
2. M. Webber (AUS/Red Bull) + 4,849 sek
3. N. Rosberg (NJE/Mercedes) + 13,504 sek
4. R. Kubica (POLJ/Renault) + 18,589 sek
5. A. Sutil (NJE/Force India) + 21,059 sek
6. L. Hamilton (VBR/McLaren) + 23,471 sek
7. F. Massa (BRA/Ferrari) + 27,068 sek
8. J. Button (VBR/McLaren) + 37,918 sek
9. J. Alguersuari (ŠPA/Toro Rosso) + 70,602 sek
10. N. Hülkenberg (NJE/Williams) + 73,399 sek
11. S. Buemi (ŠVI/Toro Rosso) + 78,938 sek
12. R. Barrichello (BRA/Williams) + 1 krug

Nisu završili:
F. Alonso (ŠPA/Ferrari)
L. Di Grassi (BRA/Virgin)
K. Chandhok (IND/HRT)
B. Senna (BRA/HRT)
J. Trulli (ITA/Lotus)
H. Kovalainen (FIN/Lotus)
V. Petrov (RUS/Renault)
V. Liuzzi (ITA/Force India)
M. Schumacher (NJE/Mercedes)
K. Kobayashi (JAP/Sauber)
T. Glock (NJE/Virgin)
P. de la Rosa (ŠPA/Sauber)
 
Zuletzt bearbeitet:
AW: Formula 1

Schumacher: "Vrlo neobičan problem"


Nico Rosberg u Maleziji je još jednom zasjenio Michaela Schumachera. Rosberg se uspeo na pobjedničko postolje, prvo Mercedesovo ove godine, a Schumacher je morao odustati zbog nedostatka jednog vijka...

IMG Removed

Na Velikoj nagradi Malezije nedodirljive je vozače Red Bulla najbolje pratio Mercedesov Nico Rosberg, koji je tako i treći puta zaredom ostvario bolji plasman od svog renomiranog momčadskog kolege.

"Fantastična je stvar osvojiti prvo postolje za svoju momčad u novoj sezoni. Hvala cijeloj momčadi, ovo je samo prva nagrada za sav naš trud. Posebno me obradovala velika podrška malezijskih navijača", prokomentirao je Rosberg po završetku utrke.

"Nisam baš dobro startao i znao sam da ću se trećeg mjesta teško pratiti vodeći dvojac. Osim toga, mučio sam se na mekšim gumama u prvom dijelu utrke, a to je Robertu Kubici omogućilo da me prati", nastavio je.

Ipak, na tvrđim je gumama sve izgledalo bolje, kaže: "Tada sam se uistinu osjećao ugodno u bolidu i mirno sam dovezao do trećeg mjesta, što je sjajan kraj jednog kvalitetnog vikenda. Nismo još na vrhuncu svoje moći, ali uvjeren sam da ćemo uskoro biti".

Michael Schumacher opisao je tehnički problem koji ga je koštao plasmana:: "Bolid je u šestom zavoju naglo postao nestabilan. Jedva sam upravljao njime i nisam više mogao ubrzati. Prvo sam mislio da je problem u ovjesu, ali sam kasnije bacio pogled i vidio da nedostaje vijak na stražnjem lijevom kotaču".

"To je vrlo neobičan problem. Nikad ga prije nismo imali i moramo proučiti zašto se to sada dogodilo", dodao je.

No, iskusni Schumacher ne planira dugo žaliti za izgubljenim: "Šteta je što nisam završio jer smatram da sam mogao biti dobro plasiran. Ali i to je sport, nisam zaboravio. Nema smisla ljutiti se, treba to prihvatiti i gledati naprijed. Barem je Nico bio treći i sretan sam zbog njega i zbog cijene momčadi".
 
AW: Formula 1

Vettel: "Webber bi učinio isto"

IMG Removed

Sebastian Vettel konačno je dočekao pobjedu u 2010. godini. Sretnom se pokazala Velika nagrada Malezije, a ključnu je prednost nad momčadskim kolegom stekao već u prvim zavojima...


Nakon dva velika razočaranja u situacijama u kojima je bio nadomak pobjedi, Sebastian Vettel u Sepangu se napokon uspeo na pobjedničko postolje, i to na prvo mjesto.
"Kakav dan! Subota je bila iznimno teška, ali imamo veličanstven bolid, a Bridgestone je odradio dobar posao s odabirom komponenti guma te smo mogli držati ritam tijekom cijele utrke", govorio je Nijemac poslije utrke.

Vettel je istaknuo da nakon Bahreina i Australije nije bilo mjesta za paniku: "Istina je da u prve dvije utrke nismo završili kako smo htjeli, no važno je to što smo ostali opušteni. Sezona je dugačka, no ovo je najbolji mogući rezultat u Maleziji - Webber je osvojio drugo mjesto i donio momčadi važne bodove".

Odlučujući trenuci Vettelove utrke zbivali su se odmah poslije starta. "Odmah sam shvatio da sam dobro krenuo. Prošao sam Nicu Rosberga, vozio pored Webbera i zahvaljujući dugačkoj ravnini izbio ispred njega, a na čelu sam već u prvom krugu počeo stvarati prednost", kaže njemački vozač.

"Riskirao sam kasnim ulaskom u prvi zavoj, no isplatilo mi se, premda je bilo 'za dlaku'. Webber je bolje izlazio iz drugog i trećeg zavoja, a borili smo se u duhu međusobnog poštovanja. On bi na mom mjestu učinio isto", zaključio je Sebastian Vettel.


Mark Webber: "Dvostruka pobjeda je senzacionalan uspjeh, pogotovo nakon raspleta prve dvije utrke. Naravno da bih i ja želio još jedno mjesto naprijed, no i ovako je savršeno. Šef Horner je Vettelu i meni prije starta rekao da se pristojno ponašamo na stazi, a to smo i učinili. Momčadski nam je duh odličan, pošteno smo se borili jedan protiv drugoga i Vettel je zaslužio pobjedu. Meni se na prvom zavoju zavrtio kotač, nisam znao gdje je Rosberg, i nisam se mogao odlučiti hoću li lijevo ili desno pa sam prekasno kočio".
 
AW: Formula 1

Sebastian Vettel izbjegao kaznu

IMG Removed

Pobjednik Velike nagrade Malezije, Sebastian Vettel, izbjegao je kaznu zbog pretjecanja pod žutom zastavom u završnoj fazi utrke...


Nedugo nakon što je proslavio prvu ovosezonsku pobjedu, Sebastian Vettel morao je porazgovarati sa sucima utrke u Sepangu. Naime, u pretposljednjem je krugu naišao na usporenog Jarna Trullija i zaobišao ga pod žutom zastavom.

To se zbilo u četvrtom zavoju, a žuta je zastava bila istaknuta zbog odustajanja Ferrarijevog Fernanda Alonsa. Vettel je Trullija prošao s unutrašnje strane.

No, nakon razgovora s njemačkim vozačem Red Bulla te pregleda snimke i telemetrijskih podataka, suci nisu odlučili izreći mu kaznu.

"Vettel je u području označenom žutom zastavom osjetno smanjio brzinu i time pokazao da shvaća kako Trullijev bolid usporava zbog očiglednih problema", stoji u sudačkom objašnjenju.
 
AW: Formula 1

Raikonen: „Sada ne razmišljam o F1“

IMG Removed

Bivši šampion Formule 1 Kimi Raikonen izjavio je da će tek u drugoj polovini godine doneti odluku da li će se naredne sezone vratiti u taj šampionat.

„Način na koji gledam situaciju je da sam ja za sada reli vozač i ne razmišljam o prošlosti ili budućnosti, iako mi ljudi stalno postavljaju pitanja o tome. Očigledno je da ću u jednom trenutku morati da donesem odluku, ali će se to desiti u drugoj polovini godine, i to najranije“, istakao je Raikonen.

Raikonen, koji je u Formuli 1 vozio za Zauber, Meklaren i Ferari, se ove godine takmiči u Svetskom reli šampionatu (WRC) gde vozi za Sitroen junior tim. Baš ovog vikenda Finac je na Reliju Jordana osvojio prve bodove od debija u šampionatu kojim poslednjih šest godina dominira Sebastijan Leb, ujedno pobednik u Jordanu.

Uprkos negiranjima bivšeg šampiona već nekoliko meseci kruže spekulacije da je Raikonen duže vreme u pregovorima sa Red Bulom oko povratka u Formulu 1 2011. godine. Prema izvorima pojedinih medija Finac bi trebalo da zameni Marka Vebera u austrijskoj ekipi, ali se on javno distancirao od toga i istakao da se koncentriše samo na reli.

IMG Removed

„Sve je moguće ali ću morati prvo da vidim kakav ću biti u reliju pre nego što bilo šta odlučim. Ovo sada je tek početak i zaista uživam. Neko mi je pre neki dan rekao da je ove nedelje trka za Veliku nagradu Malezije, a ja to nisam ni shvatio do tada“, rekao je Raikonen.

Finac je na Reliju Jordana, završenom u subotu, zauzeo osmo mesto što je njegov najbolji rezultat u Svetskom reli šampionatu, a nada se da će sa dobrim rezultatima nastaviti u Turskoj, za dve nedelje.

„Od početka mi je bio cilj da završim Reli Jordana i drago mi je što sam uspeo i više jer su uslovi bili veoma teški. Kako su specijali odmicali učio sam sve više i samopouzdanje mi se povećalo. Sve više upoznajem auto, ali je uz to važno što sam prethodnih dana baš uživao. Napredujemo i nadam se da ćemo nastaviti ovako i u Turskoj“, naglasio je Finac.
 
AW: Formula 1

Alonso: "Najteža utrka u životu"

IMG Removed

Fernando Alonso nedjeljnu je utrku okarakterizirao kao najtežu u svojoj karijeri, dok Felipe Massa vjeruje da je izvukao maksimum iz danih okolnosti...


Dobre vikende u Bahreinu i Australiji Ferrari nije uspio ponoviti u Maleziji. Ponajviše zahvaljujući lošim odlukama u subotnjim kvalifikacijama, Fernando Alonso i Felipe Massa morali su uložiti mnogo truda kako bi uopće došli do nekih bodova, a Španjolac je naposljetku ostao praznih ruku, nakon napada na Jensona Buttona.

"Sve je pošlo po zlu već od samog starta. Već u krugu za zagrijavanje osjetio sam probleme s mjenjačem i tijekom utrke nisam mogao koristiti kvačilo. Zato sam morao kočiti na vrlo čudan način", požalio se Alonso poslije Velike nagrade Malezije.

"Zato mogu reći da je to bila najteža utrka u mom životu, barem što se načina vožnje tiče. Improvizirao sam na svakom zavoju. Međutim, usprkos tome, bio sam nadomak osvajanju bodova, a zaustavio me tek kvar motora", dodao je.

Pronašao je Alonso i vedriju stranu u takvom raspletu: "Ako se već nešto moralo pokvariti, bolje da mi se to dogodilo sada na devetom mjesto nego jednom kada budem u vodstvu te tako izgubim 25 bodova".

"Sveukupno gledajući, vikend je bio vrlo težak. Ponekad se to dogodi nama, ponekad nekom drugom. Svatko mora biti spreman iskoristiti svoje prilike", zaključio je dvostruki svjetski prvak.


Felipe Massa: "Kada se sve zbroji, vodimo u oba poretka i to dokazuje da smo dobri. Naravno, imamo još prostora za napredak, a s obzirom na startne pozicije moje je sedmo mjesto najviše čemu smo se mogli nadati. Dugo smo čekali s promjenom guma, nadali se kiši, ali staza je nažalost ostala suha. Dvoboj s Buttonom bio je složen - na ravnome je uvijek bio brži, ali iskoristio sam njegovu pogrešku na zadnjem zavoju".
 
Zurück
Oben