Digital Eliteboard - Das Digitale Technik Forum

Registriere dich noch heute kostenloses um Mitglied zu werden! Sobald du angemeldet bist, kannst du auf unserer Seite aktiv teilnehmen, indem du deine eigenen Themen und Beiträge erstellst und dich über deinen eigenen Posteingang mit anderen Mitgliedern unterhalten kannst! Zudem bekommst du Zutritt zu Bereiche, welche für Gäste verwehrt bleiben

Formula 1

AW: Formula 1

VN Malezije je pokazala da u Red Bullu nema jedinstva, tvrdi Alonso
Fernando Alonso dao je intervju španjolskom sportskom listu AS u kojem je posprdno prokomentirao situaciju u Red Bull Racingu. Uz to, za svoj jučerašnji sudar okrivio je - Vettela.
[h=4]U Red Bullu nema jedinstva, smatra Alonso[/h] VELIKA nagarada Malezije pokazala je da Red Bull Racing nije ujedinjena momčad, smatra Fernando Alonso. U intervjuu kojeg je dao španjolskim novinama AS, Alonso je opalio po svojim suparnicima.
"Ovo je nevjerojatno," rekao je. "Oni su uvijek najlegalnija momčad, momčad koja sve uvijek napravi kako treba, momčad koja nikad ne radi loše stvari. Međutim, jučer smo vidjeli djelić istine. Takve se stvari ne događaju u Ferrariju jer smo mi najujedinjenija momčad. Oni za sebe tvrde da su ujedinjeni, ali mogli ste vidjeti da nisu."
[h=4]Za sudar okrivio - Vettela[/h] Alonso je jučer u Maleziji ostao bez bodova, a Vettel ih je na isti dan osvojio 20, što bi, u nekoj fazi prvenstva, mogla biti kritična razlika.
A bez bodova je ostao nakon što je udario u Vettelov bolid na drugom zavoju, za što je optužio - Vettela.
"Praktički se zaustavio na sredini zavoja. Vozio je 10 km/h sporije nego inače. Potpuno me iznenadilo kad sam vidio što radi," objasnio je Alonso.
[h=4]Da nije bilo sudara, Ferrari bi se borio za pobjedu[/h] Premda je u sudaru oštetio krilo, u boks nije išao. Odgovornost za taj potez preuzeo je Ferrarijev pitwall. "Riskirali smo, ali stvari su krenule po zlu. Mislim da nismo imali sreće jučer," dodao je Alonso.
Da sudara nije bilo, Ferrari bi se, tvrdi Alonso, borio za pobjedu. "Red Bull ovog vikenda ničim nije impresionirao. Imali su problema s trošenjem guma, čak se i Mercedes borio za pobjedu do 20 krugova prije kraja. Praktički smo imali postolje u džepu," završio je.
f1.racing.com
 
AW: Formula 1

Gillette će biti novi McLarenov glavni sponzor?

Njemački magazin Auto Motor und Sport javlja da bi brand Procter & Gamblea, Gillette, u prosincu ove godine mogao biti potvrđen kao novi McLarenov naslovni sponzor.
[h=4]Gillette kao novi glavni i naslovni sponzor McLarena?[/h] PREMA pisanju uglednog njemačkog magazina Auto Motor und Sport, novi glavni i naslovni sponzor McLarena mogao bi postati brand Gillette.
Da podsjetimo, Vodagone je prije nekoliko tjedana službeno potvrdio da neće produžiti ugovor s McLarenom koji istječe krajem ove sezone, a McLaren je tom prigodom objavio da će ime novog naslovnog sponzora otkriti početkom prosinca ove godine.
Gillette, kojeg spominje Auto Motor und Sport, u Formuli 1 je bio angažiran prošle godine kao manji sponzor Williamsa. Kompanija je u vlasništvu Procter & Gamblea.
[h=4]Dio medija spekulira o dolasku Telmexa u McLaren[/h] S druge strane, pojedini mediji spekuliraju i da bi novi glavni i naslovni sponzor McLarena mogao biti i Telmex, telekomunikacijska kompanija koja je u vlasništvu meksičkog miljardera Carlosa Slima.
Obitelj Slim je preko svojih kompanija, među kojima je i Telmex, dugogodišnji sponzor Sergija Pereza, a podržavaju i ambicije novog Sauberovog vozača Gutierreza.
f1.racing.com
 
AW: Formula 1

Paradoks u Ferrariju: Alonso ima bolji bolid nego lani, ali manje bodova na startu sezone

Paradoksalna situacija u Ferrariju: premda ove godine imaju bolji bolid nego lani, start sezone u bodovnom je smislu za Alonsa manje uspješan. Domenicali tvrdi kako nema razloga za zabrinutost.
fernando-alonso-u-melbourneu-na-vn-australije.jpg

[h=4]Domenicali siguran da je Ferrari među vodećima[/h] FERRARIJEV šef Stefano Domenicali smatra kako su prve dvije ovosezonske utrke jasno pokazale da je F138 jedan od najbržih bolida, a momčad kojom upravlja jedna od najboljih u paddocku. To bi trebalo značiti kako nema sumnje da će se Ferrari za naslov prvaka boriti i ove sezoen.
"Ne znam gdje smo točno, ali siguran sam da smo među vodećima," rekao je Domenicali. "U kalendaru dolaze staze na koje će više odgovarati našem bolidu, kao što dolaze i staze koje će favorizirati neke druge bolide."
"Red Bull je po mom mišljenju u ovom trenutku još uvijek najjača momčad. No, vidjet ćemo što će kasnije biti. Mercedes je napravio korak naprijed, a Lotus je vrlo konkurentan. Uopće nema sumnje da će ovo biti interesantna i izazovna sezona."
[h=4]Paradoksalno: lanjski start sezone za Alonsa je bio bolji nego ovogodišnji[/h] Premda sada imaju bolji bolid nego 2012., start nove sezone Ferrarijevog prvog vozača u bodovnom je smislu ipak lošiji nego lanjski.
Da podsjetimo, Alonso je s problematičnim F2012 na prošlogodišnjoj VN Australije osvojio drugo, a na VN Malezije prvo mjesto. U Maleziji je došao i u vodstvo u poretku vozača s pet bodova prednosti ispred drugoplasiranoga.
Situacija je ove sezone nešto lošija i Alonso je sada na tek šestom mjestu (18) u poretku vozača, s 22 boda manje od vodećeg Vettela. Felipe Massa je u neznatno boljoj poziciji.
U Ferrariju su svjesni ovih činjenica, no nisu zabrinuti. "Prošle smo godine plakali da nemamo konkurentan bolid, a nakon samo dvije utrke imali smo jednu pobjedu i više bodova nego sada," objašnjava Domenicali.
"Međutim, nije kraj prvenstva. Sezona je dugačka i vrlo je važno da ostanemo mirni i da izvučemo maksimum iz paketa kojeg imamo," dodao je.
f1.racing.com
 
Zurück
Oben